Advertentie | |
|
![]() |
|
Kwestie van vertrouwen lijkt mij toch??
En ik zou hem eerst om een goede reden vragen.. Maar zowieso is het vaag hoe kan je een relatie hebben met iemand als je ouders het niks vinden?Lijkt mij vet moeilijk!! Iniedergeval vertruwen speelt hier een grote rol in~~!! ![]()
|
kan me dr wel wat bij voorstellen. Toen mijn vriendin een keer op mn kamer sliep, en ik beneden, heb ik ook eerst enkele (vertrouwelijke) dingen uit mn kamer gehaald. Dingen waarvan ik liever niet had dat zij ze zou zien. Niet zozeer uit wantrouwen, maar meer voor de zekerheid.
Maar kweet niet of dit er bij hem achter zit?
|
Verwijderd
|
Met mijn ex heb ik dat ook aan de hand gehad, alleen hij mocht niet bij mij thuis alleen blijven als ik er niet was. Mijn ouders waren het ook niet eens met de relatie en ik wou er niet aan denken wat er zou gebeuren als ze hem thuis zouden vinden terwijl ik er niet was.
Maar achteraf ben ik blij dat ik het niet heb toegelaten, hij was niet te vertrouwen... en dan zeg ik niet dat jij ook niet te vertrouwen bent en dat het niet ontzettend kut kan overkomen, maar probeer zijn kant ook te begrijpen. Hij trotseert zijn ouders al door toch de relatie door te zetten, hij kiest toch voor jou, maar langs de andere kant, het blijven zijn ouders en het zullen zijn ouders blijven, ook al zou het misgaan tussen jullie... En stel even dat er idd iets gebeurt terwijl hij weg is (van de wc overstromen tot de gordijnen in de fik vliegen of de hond die wegloopt) hoe denk je dat hij dat aan zijn ouders moet gaan uitleggen? Hun vertrouwen in hem wordt hoedanook geschaadt, als hij de schuld op zich neemt, dan heeft hij geen verantwoordelijkheid, als hij vertelt dat jij het bent geweest, heeft hij hun regels overtreden... en stel dat hij de schuld op zich zou nemen en zijn ouders kijken hem er dus op aan, denk je niet dat hij toch een beetje scheef naar je gaat kijken omdat het door jou gebeurd is? Maar dit was een pure veronderstelling... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daarom zou ik er dus ook niet alleen willen zijn, stel je voor dat ik een boek net verkeerd terug zet in de kast of per ongeluk een druppeltje drinken op de grond laat vallen... ik zou me echt dood schamen... Maar mijn vriend in het huis van mijn ouders alleen... dat is geen probleem ![]() ![]() |
![]() |
|
eigelijk ben ik die gene die alleen thuis blijft, ik wil dus niet dat mijn vriendje alleen thuis blijft in ons huis, niet omdat ik hem niet vertrouw maar omdat ik verantwoordelijk voor hem ben als ik weg ga en ik wil alleen verantwoordelijk voor mezelf zijn. een tweede reden is dat me ouders een eigen bedrijfen hebben dus er liggen ook veel vertrouwelijke documenten enzo in huis. ik wou gewoon weten of het echt zo raar is dat ik er zo over denk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen ik nog met mn vriendin had (2,3 jaar relatie mee gehad) kon ik haar wel alleen thuis bij me vertrouwen... Maar ja, dan heb je ook echt lang met elkaar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hmm...t klinkt allemaal een beetje vaag..
En over dat alleen thuiszitten... Als hij jou niet vertrouwd, wat heeft jullie relatie dan voor zin? En als ouders het niet goed vinden... ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar 't lijkt me sowieso al moeilijk om het sneaky te doen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||