Doel van mezelf : inspiratie op doen voor te lezen boeken, kijken hoe anderen zich met literatuur bezighouden, discussies over het nut van literatuur(onderwijs) volgen en me er in mengen en af en toe schrijfsels lezen en/of posten; mij gaat het meestal meer om de literatuur-kant van dit forum dan om de schrijf-kant
Doel van de site : mijns inziens een mogelijkheid bieden voor beginnende (amateur)schrijvers om onbekenden hun werk te laten bekritiseren en van opbouwende kritiek te voorzien. daarnaast, wat LUH ook zei, een andere kant van literatuur laten zien dan de manier waarop het op de middelbare scholen momenteel wordt gebracht. natuurlijk komen hier in de eerste plaats mensen die zich al enigszins voor literatuur interesseren (lijkt mij), maar dit forum biedt wel een mogelijkheid om met leeftijdsgenoten meningen, ideeën en ervaringen op het gebied van literatuur uit te wisselen.
aangezien je op veel middelbare scholen niet snel mensen vindt die die interesse delen lijkt me dat erg zinvol. > het "you're not alone!!!!" idee