Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zit ook met het probleem galajurk...
![]() Maar dat kan ik niet vinden en maken is ook wel iets te moeilijk lijkt me... ![]() Heeft iemand enig id waar ik zo'n jurk kan vinden, of dat ik iets kan maken wat een beetjuh hierop kan lijken???
||
![]() |
Citaat:
|
Ik heb er drie
- bordeauxrode lange jurk zonder mouwen met open rug - zwarte lange jurk met split en halter (maar het decolleté loopt gewoon recht, moeilijk uit te leggen, maar het staat super) - simpele zwarte lange jurk, gewoon met 2 dunne bandjes. Ik houd van simpele jurken, beetje sexy is oké, maar wel stijlvol.
Laatst gewijzigd op 16-04-2002 om 07:13. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() wat een vriend van me heeft gedaan toen hij een galafeest had.. een afgeragde skatebroek, een wit overhemd, en een felgroene stropdas met madeliefjes ![]() ![]() |
![]() |
|
Wat een ongeloofelijk brave jurken allemaal, een gala vind ik nu juist iets voor gigadecollete's en kekke stofjes, niet voor van die gigantische fantasyjurken...
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() *heeft galajurk nodig* waar kan ik zo'n soort jurk kopen?? wat voor soort winkels? ik heb er namelijk geen verstand van ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Allemaal in dezelfde kleur (als zwart je goed staat vind ik dat meestal het mooiste)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
we hadden laatst zo'n gala,niet een echt gala maar we moesten gala kleding aan en toen had ik een jurk van een vriendin aan:een lange zwarte,mouwloos en strak,echt heel mooi(al zeg ik het zelf)en zonder smpli was eh,wel een beetje onhading voor 't lopen.
|
![]() |
woensdag heb ik mijn examne gala
gisteren heb ik een jurk gekocht. ik heb stad en land afgezocht maar nergens hadden ze de jurk die ik zocht.. ![]() naja toen heb ik een soort van latex spul achitge jurk gekocht niet van dat lak glimmende shit hoor. gewoon met spagetti bandjes, en een lappie stof over den borsten heen daan dan een stuk stof weg van ca 2 cm dan weer een band stof van 2 cm en dan weer 2 cm open daar onder issie gewoon lang met een split erin. Hij is gewoon zwart hoor. Ik heb er wel een vestje bij gekocht want ik vond em toch iets te bloot.... Het is niet mijn droom jurk maar wel apart voor een gala iedereen gaat bij ons in hetzelfde hahah allemaal gewoon simpel enzo weet je behalve mijn vriendin en ik.... kzit al op de kritiek te w88 maja. Zij heeft een jurk uit amerika een grijze die om dr middel strak zit en bij dr benen echt superwijd, echt zon assepoester jurk wel leuk.
|
misschien niet met zo'n opvallende string, maar kennen jullie die hele kleintjes van Aubade, met alleen een heel klein stofje van voren en aan de achterkant alleen van die siliconenbandjes? Totally confusing lijkt mu en in my opinion juist very gala
![]()
|
ik heb 2 galajurken.
* hele mooie, zwart met spaghettibandjes, open rug (heel laag, met veel bandjes). En split. Is echt heeeel mooi. * zwart met één mouw (geen mouw, maar aan een kant zittie vast)=> zeg maar als een mouwloos topje, maar dan maar eentje. Snapt iedereen dit?
|
Voor alle duidelijkheid, ik ga het nu hebben over heren-galakleding.
Ik vind het bij een gala altijd leuk om belangrijk om je aan stijl en etiquette principes te houden. Het overgrote deel van de mannen in dit land echter die naar een gala gaan hebben hier totaal geen kaas van gegeten. Het meest verschrikkelijke zijn altijd weer die hemden met die omhoogstaande puntjes. Dat hoort dus echt niet bij een smoking! Dat hoort bij een rokkostuum. Daarnaast zijn er nog meer details die met voeten worden getreden maar daar zal ik niet over uitwijden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Gala Charlottetje | 4 | 14-03-2004 10:34 | |
Liefde & Relatie |
Gala-dresses VS Suits Verifieer | 37 | 26-12-2002 17:56 | |