Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Natuurlijk Pihkal en Tihkal. De schrijver is Shulgin, en er is al een hele hoop over verteld door anderen geloof ik. Sinds mijn 2CB trip ben in mateloos geinteresseerd in het kijken welke drugs interessantere ervaringen hebben dan bijvoorbeeld LSD of paddo's met lagere kansen op psychoses en minder belasting op lichaam en negatieve bijverschijnselen. Het is ook niet mijn idee de hell-drugs te gaan proberen. Als in een van de vier disciplines of meer je interesse niet ligt, is dat natuurlijk ok, als je maar een zeker respect of acceptatie hebt voor mensen die de andere meer volgen. Ik ben jaren bezig geweest met spirituele literatuur en oefeningen, en studeer nu, dus ben nu zuiver wetenschappelijk met gedachtenexperimenten bezig. Kunst blijft heerlijk. Ik weet niet of ik oproepen mag doen op dit forum om geinteresseerden mij te laten mailen? dharmapriya108@hotmail.com, Een scheikundige hebben we nog niet geloof ik he?
|
![]() |
(P/T)ikhal geeft al een hoop documentatie over waar het fout kan gaan, op biologisch vlak ook, al is het natuurlijk een zeer goed idee een bioloog erbij te betrekken, want ik denk dat de meeste middelen nooit door veel meer mensen zijn getest dan de shulgins zelf.
Het heeft natuurlijk iets bespottelijks dat je coca cola, lsd of alcohol wel vertrouwt (of laten we zeggen, de chips bij de aldi), terwijl je een eigen product, gemaakt met liefde en zuiverheid, en kennis van zaken niet vertrouwt. ![]()
||
Citaat:
lsd en andere shit is al vaak genoeg door andere mensen gebruikt, daarvan weet je ook niet wat de effecten op lange termijn zijn maar je weet wel dat je je trip overleeft (meestal dan ![]() ik kan op school ook wel wat troep bij elkaar flikkeren en dan beweren dat je er de heftigste trip ooit van bouwt (wat ook wel zo zal zijn) maar ik kan je absoluut niks zeggen over het effect op je lichaam
||
Citaat:
|
Om toch nog even een paar mensjes af te schrikken:
http://www.erowid.org/psychoactives/...ch_chems.shtml
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Pffffff, dit moest ik ff kwijt. Er is maar één goede manier van afwegen: wat zijn de nadelen? Wat zijn de voordelen? Vind ik de voordelen opwegen tegen de nadelen. Ik heb gezegd ![]()
||
Citaat:
Je moet wel heel goed weten waar je mee bezig bent, zoniet dan issut IMHO net zoiets als met je ogen dicht de handstand doen op een brugleuning. ![]()
|
Het lijkt mij wel heel interressant, heb intresses in alle gebieden, deed natuurkunde
![]() ![]() ![]() ![]() Maar hou me toch maar op de hoogte ![]() ![]()
|
![]() |
Beetje na dato gereageerd.
De critici wat betreft neem ik zeer serieus, dat wil zeggen dat ik er volledig mee accoord ga. Toch is het autorijargument wel geldig, en iedereen die er zin in heeft moet inderdaad tot op zekere hoogte levensmoe zijn. Kunnen de mensen die gereageerd hebben geinteresseerd te zijn mij even een mailtje sturen, want ik heb een scheikundige gevonden.
|
![]() |
Dude, met zelf de synthese uit pikhal uitvoeren moet je OPPASSEN. Bij bijvoorbeeld de synthese van 2c-b wil je NIET dat er ongereageerde broom achterblijft in het eindproduct. Ik zou persoonlijk iig nooit designer drugs nemen die niet van een respectabel chemisch bedrijf afkomstig zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() edit: http://www.drugsinfo.net/pihkal/pihkal051.html ?
Laatst gewijzigd op 16-03-2004 om 00:27. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Vragen over durgsgebruik/ verslaving Verwijderd | 33 | 24-04-2006 19:04 | |
Drugs & Alcohol |
2cb, 2ct7 Zero-Zero | 27 | 01-05-2005 18:25 | |
Drugs & Alcohol |
welke dope zou je nou echt nooit gebruiken en wrom niet? Zero-Zero | 104 | 05-03-2005 18:48 | |
Drugs & Alcohol |
mdma guess what | 42 | 24-08-2004 19:19 | |
Drugs & Alcohol |
Gaarne lezen, over dit drugs en alcohol forum Internationalist | 61 | 02-10-2003 22:05 | |
Drugs & Alcohol |
Ayahuasca ShoarmaSchaap | 5 | 10-04-2002 19:31 |