Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat vind ik wel bij het thema 'als een kind zn onschuld verliest' passebn!
|
Ik vind juist dat je de onschuld van het kind er wel in verwerkt hebt. Poppen zijn onschuldig, je associeert die dingen toch met kinderen. De gedachte erachter is cool, alleen het verliezen van die onschuld is niet helemaal goed uitgewerkt. Ik zou niet weten hoe je het beter had kunnen doen, maar toch.
|
hej dis wel vette shit...
![]() tzou denk k nog gaver zijn als dat vuurtje al n rommeltje was zegmaar... dat t al een tijdje fikte... Dis n beetje n 'nepvuur' vinnik. Of als je dr een tweede foto bij had... met n half gesmolten poppenhoofd... zou ook wel uhh verlies van unschuld zijn zegmaar. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zum beispiel: een foto van iets kan voor jou nergens symbool voor staan of weer wel ergens voor maar dat ik er een andere interpretatie van heb. ![]() dit staat symbool voor censuur, maarja voor rijk_v is dat vast ook 'lelijke semi-symbolische crap'. |
![]() |
||
Citaat:
De foto heeft toch te maken met het het verliezen van de onschuld die een klein meisje heeft? |
![]() |
|
haha laat rijk_v nou maar, hij is gewoon jaloersssss....
he lieverd ![]() maar goed ontopic: het lijkt alsof je de kleurverzadiging heel hoog hebt staan,wat dan op een slechte compressie lijkt, hoewel het contrast in kleur wel erg ok is. Verder vind ik het beetje voor de hand liggend, die idee uitwerking, maar goed, wel leuk dat je het hebt gedaan. En uiteindelijk leverd het wel een leuk beeld op ![]() |
![]() |
|
Ja dit soort beelden zijn al veel gemaakt. Dus echt origineel is het niet. Als een kind dit gemaakt zou hebben zou hij die houtjes niet zo vakkundig neer hebben gelegd en zou er nog een lege fles terpentine naas liggen ofzo. Het was ook beter geweest als de pop al wat van zijn 'schoonheid' had verloren dmv een gesmolten hoofdje of aangebrande kleertjes
|
|