Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb momenteel ook geen zin meer in school en door andere probs kon ik dat ff niet meer aan.
Ik ben toen geadviseerd geweest twee weken thuis te blijven en na de paasvakantie met nieuwe moed er tegenaan te gaan. Dus in feite heb ik nu een maand tijd. Ik hoop dat dit lukt, want mijn jaar hangt er vanaf en ik wil niet nog eens dubbelen. (heb reeds mijn vijfde gedubbeld). |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat er weinig mensen zijn die echt zin hebben in de middelbare school. Het is te doen wanneer je met leuke mensen in de klas zit, maar als dat niet het geval is dan kan ik me goed voorstellen dat je het helemaal gehad hebt.
En op een vervolgopleiding zit je zeker niet met allemaal mensen van dezelfde leeftijd. De leeftijdsverschillen zijn vele malen groter dan op de middelbare school. |
![]() |
|
Ik had eind 4 havo tot ik daar weg was een hekel aan de mensen. Maar hoe beter je je best doet, des te kleiner de kans dat je er NOG een jaar moet zitten!
Alleen jammer dat ik de mensen op mijn huidige school nog steeds niet leuk vind ![]()
|
SCHOOL HEERLIJK!!!
ik wil me mbo colleges weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEEEEEEERLIJK paar uurtjes per dag naar school en 8en halen zonder te leren! i love it.. maar nu 3mnd kut klote kut saaie kut stage ![]()
|
Verwijderd
|
Wat een gezeur zeg. Dat je het allemaal niet meer zo geweldig vindt als vroeger dat snap ik maar je hebt toch helemaal niks te maken met brugwippen of met een jaartje verschil in leeftijd! En het leeftijdsverschil op de middelbare school is veel kleiner dan bij je vervolgstudie. Je moet gewoon een beetje relativeren daar schiet je veel meer mee op. Sommigen zijn nu eenmaal wat meer volwassen dan anderen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
geen zin meer Verwijderd | 5 | 06-06-2016 09:15 | |
Psychologie |
heb geen zin meer in da psycholoog gedoe looneylover | 29 | 26-08-2005 19:47 | |
Psychologie |
heb er gewoon geen zin meer in... my iron lung | 3 | 05-09-2004 18:48 | |
Algemene schoolzaken |
Week school, nu al geen zin meer HoopStront | 24 | 11-09-2003 14:37 | |
Psychologie |
is dit nou ut leven..??? ik willut niet meer pantzermench | 27 | 01-07-2002 17:07 | |
Algemene schoolzaken |
geen zin meer in school kafka | 25 | 07-03-2002 14:40 |