Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2004, 11:35
Stefanie
Stefanie is offline
Ik zit nu in het examenjaar van Havo en heb het helemaal gehad. Niet alleen met school en de saaie lessen enzo, maar ook met de mensen hier. Ik merk gewoon dat ik te volwassen ben geworden om hier tussen de kleine kindjes te lopen. Vroeger vond ik het wel leuk om te klieren, maar nu erger ik me eraan.
De bruggers die zich stoerder voor doen dan ze zijn en andere kinderachtige dingetjes, ik ben het zat

Hebben jullie dat nou ook, dat je heel veel zin hebt in een nieuwe studie, met mensen van je eigen leeftijd?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2004, 11:42
nou en
nou en is offline
ja!
ik heb het écht helemaal gehad, 6 jaar op die school. je merkt echt dat de mentaliteit van de lagere klassers veranderd. Toen ik in de onderbouw zat, keek ik echt wel op tegen de hogere klassers, en daar durfde je echt niks tegen te zeggen. Nu schelden ze gewoon iedereen uit en doen waar ze zelf zin in hebben.
De mensen uit mijn klas zijn gelukkig niet zo kinderachtig ofzo, ook al is de helft een jaar jonger. Maar ik heb er echt geen zin meer in. Als ik kon zou ik nou nog stoppen, maar dat is wel een beetje zonde he, voor die 3 weken.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 11:47
Stefanie
Stefanie is offline
Bij mij in de klas heb je ook zo'n vreselijk groepje. Een stelletje meiden die alleen maar bij elkaar zitten en het niet durven om met een ander te praten. Constant roddelen en anderen uitlachen en vooral niet naar zichzelf kijken. *ergert zich*
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 11:51
nou en
nou en is offline
ooh dat is erg irritant ja..
Onze klas bestaat ook meer uit groepjes, maar dat is denk ik ook wel logisch. Maar het is niet zo dat niemand met niemand praat gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 12:23
Verwijderd
Dat had ik ook heel erg in 5 Havo, ik wilde echt zo snel mogelijk daar weg. En tja, dat heb ik toen gedaan door mijn diploma te halen

(Ik had een hekel aan alle leraren en aan de conrector; ik deed enorm m'n best maar ze zagen het niet... ook op de diploma uitreiking leken ze me niet eens te kennen.. Een leraar herkende wél m'n zus (die dus al 5 jaar daar van school was) maar míj niet, die hij een week geleden nog les had gegeven. Ik heb enorm vaak geklaagd over mijn klas, maar dat leek niemand te horen. )

Laatst gewijzigd op 23-03-2004 om 12:29.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 12:25
Balance
Balance is offline
Ik zit op een locatie waar alleen bovenbouwers van havo en vwo rondlopen, dus het probleem met bruggers heb ik niet meer
Toch ben ik het ook wel zat. Niet zozeer de mensen waar ik mee omga (ik zit gewoon op hetzelfde niveau als zij, dus dat is geen probleem), maar wel het klassikale gebeuren.
Gelukkig zijn we d'r bijna vanaf en die laatste maandjes hou ik het nog wel vol
Oud 23-03-2004, 12:35
Verwijderd
Als je een studie gaat doen kom je ook domme, kinderlijke en rare mensen tegen, hoor. En ook daar is echt niet iedereen van je eigen leeftijd. Deal with it.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 15:20
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Heel herkenbaar, morgen laatste SE en nog een paar weken daar vervelen. Ben de mensen daar zat, de school zelf, de leraren. Geen leuke klas: een jongensklas met mensen die hebben besloten dit jaar nog even flink te gaan puberen . Ook wel mensen met wie ik wel goed omga maar die blijf ik toch wel zien.

Zin in een nieuwe studie is er ook absoluut, nieuwe mensen waarschijnlijk nieuwe stad en eindelijk bezig zijn met dingen waarvoor ik gekozen heb (en als ik het niet leuk vindt stop ik ermee , dat kan dan tenminste)

Nog een paar weekjes doorbijten, en dan zit het er eindelijk op. (en missen me oude school, absoluut niet!)
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 15:46
Verwijderd
Citaat:
nou en schreef op 23-03-2004 @ 12:42:
ja!
ik heb het écht helemaal gehad, 6 jaar op die school. je merkt echt dat de mentaliteit van de lagere klassers veranderd. Toen ik in de onderbouw zat, keek ik echt wel op tegen de hogere klassers, en daar durfde je echt niks tegen te zeggen. Nu schelden ze gewoon iedereen uit en doen waar ze zelf zin in hebben.
De mensen uit mijn klas zijn gelukkig niet zo kinderachtig ofzo, ook al is de helft een jaar jonger. Maar ik heb er echt geen zin meer in. Als ik kon zou ik nou nog stoppen, maar dat is wel een beetje zonde he, voor die 3 weken.
haha, valt jou dat ook op?
Mij ook!

ik zit nu in havo5 en t is mn zesde jaar hier op school. Ik ben het helemaal zat. Dat was ik al een tijdje. De leerlingen niet, maar de school en de havo etc..
Kijk er naar uit om een nieuwe opleiding te doen
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 15:49
korfballer
korfballer is offline
ik zit nu in 4 havo en begin et ook aardig zat te worden. De mensen zijn gewoon wel gezellig hoor, dat is het niet. Maar gewoon elke dag weer het zelfde enso...gelukkig nog één jaar als het mee zit
Oud 24-03-2004, 00:24
Prudentulo
Prudentulo is offline
Ik besefte het op tijd
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 10:01
metallicpatrick
metallicpatrick is offline
ik heb precies hetzelfde.... + dat mensen daar mij niet schijnen te accepteren..+gezeik van leraren + ver onder mijn niveau werken..

ben nu van school afgegaan..zit nu thuis en heb me aangemeld voor het grafisch lyceum
Oud 24-03-2004, 11:13
phensicske
phensicske is offline
Ik heb momenteel ook geen zin meer in school en door andere probs kon ik dat ff niet meer aan.
Ik ben toen geadviseerd geweest twee weken thuis te blijven en na de paasvakantie met nieuwe moed er tegenaan te gaan.
Dus in feite heb ik nu een maand tijd.

Ik hoop dat dit lukt, want mijn jaar hangt er vanaf en ik wil niet nog eens dubbelen. (heb reeds mijn vijfde gedubbeld).
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 13:54
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Ik denk dat er weinig mensen zijn die echt zin hebben in de middelbare school. Het is te doen wanneer je met leuke mensen in de klas zit, maar als dat niet het geval is dan kan ik me goed voorstellen dat je het helemaal gehad hebt.

En op een vervolgopleiding zit je zeker niet met allemaal mensen van dezelfde leeftijd. De leeftijdsverschillen zijn vele malen groter dan op de middelbare school.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 14:14
Qamra
Qamra is offline
Ik had eind 4 havo tot ik daar weg was een hekel aan de mensen. Maar hoe beter je je best doet, des te kleiner de kans dat je er NOG een jaar moet zitten!

Alleen jammer dat ik de mensen op mijn huidige school nog steeds niet leuk vind
Oud 24-03-2004, 22:25
JeanJeanJean
JeanJeanJean is offline
SCHOOL HEERLIJK!!!
ik wil me mbo colleges weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEEEEEEERLIJK
paar uurtjes per dag naar school en 8en halen zonder te leren! i love it..

maar nu 3mnd kut klote kut saaie kut stage
Oud 24-03-2004, 22:41
Verwijderd
Wat een gezeur zeg. Dat je het allemaal niet meer zo geweldig vindt als vroeger dat snap ik maar je hebt toch helemaal niks te maken met brugwippen of met een jaartje verschil in leeftijd! En het leeftijdsverschil op de middelbare school is veel kleiner dan bij je vervolgstudie. Je moet gewoon een beetje relativeren daar schiet je veel meer mee op. Sommigen zijn nu eenmaal wat meer volwassen dan anderen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten