Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2004, 15:43
Surjirro
Surjirro is offline
Hier in het Midden van Nederland zit de vakantie er al weer een paar dagen op. Ben je afgelopen week nog op wintersport geweest? En zo ja, hoe was het?

Ik ben in St Johann, Oostenrijk geweest en het was weer als van ouds harstikke gezellig. Toch nog 2 dagen zon en vooral veel sneeuw!
Oud 03-03-2004, 15:48
Saimun
Saimun is offline
Ben afgelopen week in Nauders geweest in Tirol in Oostenrijk
Was de eerste keer dat we er waren en vond de sfeer daar geweldig! Snowboarden kan je daar ook mooi, maar er zijn niet echt 'gewaagde' off-pist stukjes. dat was wel jammer.

volgend jaar willen mijn ouders ergens anders heen, want ze willen wandelen tijdens de vakantie en dit kon niet zo goed in Nauders.. dus ik baal, want ik had leuke mensen ontmoet
Oud 03-03-2004, 17:15
miro
miro is offline
Ik was dit jaar in Grindelwald, berner oberland, Zwitserland. Was ontzettend gaaf (net zoals voorheengaande jaren) Tochten gemaakt, lekker weer gehad (2 dagen sneeuw) vriend voor de eerste keer met met onze wintersport mee. Dit jaar winterbandjes onder de auto, scheelde toch een hoop

Geweldig dus.
Oud 03-03-2004, 20:30
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ben naar Soelden in Tirol geweest (eigenlijk naar Langenfeld, maar heb geskied in Soelden) Was heel leuk, alleen paar dagen sneeuw waardoor je niks zag. Heb voor 't eerst van mn leven een zwarte piste gedaan . *Trots is*
Apresskien was ook heel leuk, wel jammer dat 't maar twee keer kon.. Volgend jaar gaan we waarschijnlijk in Soelden zelf zitten, kan t wel vaker
Oud 03-03-2004, 21:37
Luego
Luego is offline
Was in Rokytnice nad Jizerou, Tsjechie.
Heerlijk geskied, 2 dagen zon gehad maar steeds verse sneeuw is ook wel lekker.
Oud 03-03-2004, 22:09
Balance
Balance is offline
Ik ben een paar weken terug al geweest (met school) en het was echt helemaal geweldig!
Heb voor het allereerst geskied en het lukte meteen goed. Nou ja, de eerste dag was nogal klungelig, maar ik ben uit eindelijk de blauwe en rode piste afgeweest, dus dat vond ik heel wat van mezelf
Oud 10-03-2004, 20:30
waaromniet?
waaromniet? is offline
Nu een paar dagen terug uit San Cristina (Italie, Val Gardena), en heb me goed vermaakt. Veel sneeuw gevallen voor we aankwamen, en de hele week zon (op de zaterdagen van aankomst en vertrek na). Een hoop mooie tochten door de dolomieten gemaakt, en het eten is een verademing in vergelijking met de self service tenten van Frankrijk. Wel jammer dat alles vrij slecht op elkaar aansluit daar :/
Oud 11-03-2004, 16:23
dummeltje
dummeltje is offline
Ben naar Oostenrijk geweest, in de buurt van Kaprun, redelijk weer vooral lekker aan t einde van de week, eerste 2 dagen heerlijk gesnowboard, alleen aan t einde van de 2de dag gevallen, knieband verrekt, en kon de rest van de week niet meer boarden, maar heb toch een lekkere week gehad!
Oud 11-03-2004, 16:36
lct
lct is offline
Ben dit jaar voor de 6de keer naar Polen geweest.. Naar Zakopane.. Er was volop sneeuw!! En natuurlijk heel gezellig zoals gewoonlijk..
Ga volgendjaar hopelijk weer mee
Oud 11-03-2004, 20:26
Envy
Envy is offline
Ben naar Frankrijk, Val Morel geweest, voor de 4e keer. Maar dat was ook wel de laatste keer.. was wel heel leuk, maar na 4x skien werd het een beetje makkelijk. Wel leuk skigebied .
Oud 11-03-2004, 21:31
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Goed, ik ben niet gegaan
Oud 12-03-2004, 18:19
Luna
Luna is offline
Geweldig. Het was supermooi weer, en er lag heel veel sneeuw. Lekker bruin geworden en tot rust gekomen.
Oud 13-03-2004, 15:48
zzzoefff!!!
zzzoefff!!! is offline
Ik ben dit jaar 2 weken in Saalbach geweest en 1 week in Valthorens..!! Twas super! In Saalbach was het niet zo zonnig, maar dat heb ik in Valthorens ruim weer in gehaald! De sneeuw was trouwens alle 3 de weken heel goed
Oud 14-03-2004, 10:09
snoopy
snoopy is offline
Ik ben niet afgelopen week op wintersport geweest, maar eind januari. Mag dat ook?
Het was supergezellig. Ik was tot nu toe alleen nog maar met m'n ouders/ m'n moeder op wintersport geweest, en 1 keer met m'n ex-vriend. Dit jaar ging ik voor het eerst met een groep vrienden. En tis me erg bevallen
Oud 22-03-2004, 14:41
Alistar
Alistar is offline
Ach ja, what can I say?......GEWELDIG!! As always
Was onwijs leuk, paar dagen wel slecht weer helaas, maar daardoor wel relxte sneeuw....helaas niet ubergekleurd, in tgenstelling tot n vriendin van mij..........die was neger toen ze terugkwam

Regels voor berichten