Advertentie | |
|
![]() |
|
heej meis,
je weet dat ik bij altrecht zit ![]() Zeg gewoon wat jij wilt zeggen, er is daar niet iets wat goed of fout is. Ze zullen heus niet opkijken van dingen die jij doet hoor meis! Ik snap best dat je zenuwachtig bent, maar als je daar eenmaal zit, valt het wel mee, en na afloop ben je misschien wel blij dat je bent geweest. Ik denk dat je niet te veel van zo'n eerste gesprek moet verwachten, ze gaan je natuurlijk niet meteen helpen, maar het kan af en toe wel een beetje moeilijk zijn, maar ik denk niet dat het veel moeilijker is dan bijn jz. Ik denk dat als je wilt dat alles goed komt, dat het je wel lukt, als je maar doorzet! Heel veel succes en sterkte morgen, ik denk aan je, en duim voor je! Hele dikke knuffel en drie zoentjes van mij.
|
Ik sluit mij ook aan bij mijn voorgangers
![]() Heel veel sterkte ermee ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
het was echt zwaar, ik was daarna zo doodop.. En het was zo moeilijk. Alles wat ik heb verteld was eerlijk. Maar dr was nog zoveel meer dat gezegd moest worden, maar ik kon het toen niet... 's nachts lag ik in me bed en wist k wat ik had moeten zeggen. Ik kan zo rustig praten dan, maar mijn gedachtes draaien door me kop. En ook moest ik janken..
Ik heb geen idee of ik het "goed" heb gedaan ofzo. Ik weet alleen dat het me heeft gesloopt. Ze belt vandaag al, of ze nog een intake gesprek wilt, of ze mijn moeder wilt spreken, en of ze een psychiatrisch onderzoek wilt. misschien was het wel goed om te gaan, en is het goed dat ik hiermee door ga..(denk ik) maar het was wel zwaar.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maak je maar geen zorgen hoor meissie. Doe gewoon je best om zo veel mogelijk aan je problemen te werken, dan word je daar erbij geholpen.
||
Citaat:
![]() Ik spreek je nog wel op msn ![]() Liefs + knuf, m.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ambulatorium Persoonlijkheidsproblematiek Altrecht ~~dolce~~ | 9 | 16-01-2010 22:25 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #71 rare kwast | 491 | 04-10-2006 17:42 | |
Psychologie |
persoonsgebonden budget ~~dolce~~ | 5 | 30-11-2004 00:10 | |
Psychologie |
Lucht je hart topic!!! #10 Miracle | 500 | 30-08-2004 09:59 | |
Psychologie |
Ouders en hulpverlening ~~dolce~~ | 11 | 03-03-2004 13:42 | |
Psychologie |
ik schaam me ~~dolce~~ | 24 | 01-10-2003 07:00 |