Sinds ongeveer 3 jaar ken ik mijn beste vriendin. Al sinds we bij elkaar in de klas kwamen konden we het heel goed met elkaar vinden en na een half jaar ofzo konden we elkaar al bijna alles vertellen.
Mijn probleem is nou dat ze sinds dit schooljaar opeens heel vreemd doet. Eens in de paar maand ging ze me opeens negeren omdat ik dan iets heel kleins fout had gedaan, of omdat ze opeens dacht dat ik haar negeerde, misverstanden in ieder geval. Dit kwam de hele tijd binnen 2 dagen wel weer goed, maar de laatste keer dat dit gebeurde niet.
Ze heeft sinds een paar maand een vriend en sinds ze met hem heeft praat ze al wat minder met me en konden we het al minder over problemen en zo hebben, ze verteld namelijk alles al aan haar vriend.
Sinds ongeveer 3 week is ze me weer aan het negeren en hier baal ik heel erg van. Haar vriend is ook gewoon een soort tussenpersoon geworden voor ons. Hij was eerst een vriend van mij en ze hebben elkaar ook via mij en m'n beste vriend leren kennen. Hij en ik kunnen het nog wel goed met elkaar vinden. Anyway, 2 week geleden ongeveer heb ik haar een sms gestuurd met de vraag of ik wat verkeerd heb gedaan en dat ik heel erg baalde van het feit dat ze me negeerd en niet eens even kon vragen hoe mijn vakantie was of normaal kon antwoorden als ik haar wat vroeg. Ik kreeg toen een sms-je terug met dat ze niet boos was, maar teleurgesteld. Ik vroeg toen waarover omdat ik er dus heel erg mee zit. Daarop kreeg ik van haar vriend te horen dat ze het me de volgende dag wel zou vertellen... En ik weet het nou dus nog niet.
Wat moet ik hier nou aan doen? Ik wil haar niet kwijt als vriendin, maar ik heb ook geen zin om als een hondje achter haar aan te gaan lopen om er dan eindelijk eens achter te komen wat ik gedaan heb waardoor ze niet met mij wil praten...
Ik weet het dus niet meer... Iemand ideeën?
Knuf, Arwyn.