Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2003, 09:29
MAUT
MAUT is offline
Ten eerste wil ik duidelijk maken: ik heb geen houden van gevoelens meer voor hem, en zij is sinds een poos ook geen goede vriendin meer.

Maar wat als...als...die twee samen uphooken? Het is mm nu lang uit tussen me ex en ik...en ik spreek haar ook al een poosje niet meer omdat we beide andere interesses hadden en er veel gekwetst is..maar moet ik me nu schuldig voelen dat ik er toch een raar gevoel bij kreeg toen ik hoorde dat die twee nu met elkaar gaan? Of is dat niet maf...aangezien ik heel lang van hem heb gehouden en in een zekere zin ook van haar om dat ze me beste vriendin was en ik me ergens lichtelijk gepasseerd voel??

ben benieuwd naar jullie reacties

liefs maut!
Oud 24-11-2003, 09:38
Verwijderd
Waarom zou je je schuldig moeten voelen omdat je er een raar gevoel bij krijgt? Ik weet niet hoe ik me zou voelen, aan de ene kant, een ex is niet voor niks een ex en voor eend exvriendin geldt hetzelfde...aan de andere kant, een beetje vreemd zou ik het wel vinden, maar of ik me gepasseerd zou voelen? Wat ik al zei, een ex is niet voor niks een ex, bij mij iig (ligt natuurlijk ook aan de reden waarom het uit is gegaan en hoe ed).
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 09:47
Verwijderd
ik denk niet dat mijn beste vriendin(nen) iets met mijn ex zouden willen, die kennen hem of de verhalen van hem, dat ze zelfs tegen mij hadden gezegt, dat je t zo lang hebt uitgehouden,je bent echt gek.

Mocht het zover komen dan ga ik me schuldig voelen tegenover mijn vriendin want die heeft hem dan door mij leren kennen, maar ze wel alle geluk te gunnen
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 11:34
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Ik vind het niet gek hoor...
denk wel vrij begrijpelijk dat je daar niet om staat te springen
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 13:20
Vlekje
Vlekje is offline
In jouw verhaal ken ik mij als de exvriendin die met zijn kameraad neemt. idd ook een lullig situatie. Ik ga nu verder niet in op mijn problemen, maar die komen oa wel van mijn ex af. Eerst vond hij het wel oke, hij zou het er in het begin moeilijk mee hebben, maar verder zal hij niet moeilijk doen. Toch vrat het aan hem, wat dus ook bij jou het geval is. Het is geen ideale situatie, maar probeer er het beste van te maken. Als je er idd erg mee zit kun je het er weleens met hem over hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 15:29
Verwijderd
ik heb zelf wel altijd een soort: Ik heb liever niet dat jij (mn ex) met iemand anders gaat, of leuk vind. Ookal heb ik nu al 8 maanden een heel leuke vriend.

dus ik denk dat je ze nooit helemaal los kunt laten, dus ik snap je gevoel wel.
Zou er niet heel erg mee zitten dat je dit voelt...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten