Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou naar een psycholoog gaan als je er zelf niet meer uit komt en graag even met een buitenstaander wil praten over wat je voelt en denkt. Zodat deze persoon je weer kan helpen je leven op de rails te krijgen. Ook zou ik eventjes langs de huisarts gaan want dan vergoed de verzekering het.. Anders niet geloof ik
![]() |
![]() |
|
![]() |
oke, ik benhet ook met jullie eens
maar mijne vriendinnen vinden het dom omdat ik nu van mijn ouders naar een psycholoog meot om over van alles te praten en dingen helpen te verwerken. en een vertrouwens person kan echt heel goed helpen. praat ook vaak met haar over die dingen en zij heeft het me ook aangeraden meestal prata ik nu elke week met dr om over de leuke dnigen inhet leven te praten
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Vage post is dit, sorry ![]()
||
Citaat:
En ik voel me schuldig omdat ik even over mijn frustraties gesproken heb met een vage vriend en hij nu helemaal met me inzit, terwijl hij het véél moeilijker heeft. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar eigenlijk heb ik dit topic nu een beetje geclaimd, mijn excuses daarvoor aan de TS. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Nee, je hoeft niet per se depressief te zijn of te denken dat je dat bent.
Als je ergens tegenaanloopt kun je eerst in je omgeving mensen zoeken waar je mee kunt praten en die je misschien kunnen helpen. Soms heb je hier genoeg aan, soms niet. Soms heb je iemand nodig die er genoeg van af weet. Degene die beoordeelt of je dat nodig hebt, ben jijzelf. Je moet je keuze vooral niet door anderen laten beïnvloeden, omdat alleen jij kunt weten hoe erg het nodig is. Wel is belangrijk om, als je gaat, er 100% voor te gaan en er veel voor over te hebben. Het effectiefst is hulp als je het echt WILT. Stel jezelf de vraag: Denk ik dat ik er op vooruit ga of denk ik dat ik stiekem toch niet wil? Laatst gewijzigd op 17-03-2004 om 19:35. |
![]() |
|
Je moet het eigenlijk niet direct zo hoog zoeken, vind ik.
Ik zou eerst eens raad vragen aan het JAC als jullie dat hebben in Nederland. (Jongeradviescentrum) Als je je daar niet geholpen voelt eens naar de huisdokter en zijn mening vragen... Niet zo opeens naar een psych. Ik doe het nu ook op die manier. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Switchen van studie? HBO Logopedie naar WO Psychologie foreveryoung16 | 2 | 02-03-2015 15:41 | |
Studeren |
Wat is de beste manier om klinisch psycholoog te worden? Bamienator | 13 | 28-02-2015 11:51 | |
Psychologie |
Hoe krijg je iemand naar de psycholoog? vosje16 | 23 | 07-11-2007 16:24 | |
Psychologie |
Psychologen Kauw | 184 | 25-06-2007 12:25 | |
Psychologie |
Psycholoog Briseïs | 37 | 21-04-2007 10:47 | |
Psychologie |
wanneer psycholoog dit = mijn naam | 17 | 05-02-2003 16:04 |