Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat de topicstartster bedoelt, wanneer je 'gek genoeg bent om een psycholoog te mogen bezoeken. Een psycholoog mag je altijd bezoeken! Ik twijfel eraan of het vergoed wordt door de verzekering als je niet 'gek' genoeg bent, maar heel veel mensen hebben psychologen, gewoon om iemand te hebben om mee te kunnen praten.
|
![]() |
|
Aahh ik haat het als mensen het 'gek' noemen!!!!!!
![]() Sorry hor maar je bent idd pas gek als je wil moorden of brandstichten ofzo!Niet als je ziek bent! En als je je rot voelt hoef je nog niet direct naar een psychiater maar kun je ook naar een maatschappelijk werkster toegaan en met hem of haar praten waarom je je rot voelt...Als je je heel erg down voelt kan een psycholoog misgien wel helpen maar ik weet niet echt waar de grens ligt...Een maatschappelijk werkster kan je wel doorsturen denk ik...
|
ik ben de zoveelste, maar las t en kan t niet laten om te reageren: hoezo ben je gek als je naar n psych gaat?!?!?!
![]() Je gaat naar n pscyh om dingen te verwerken, als je je lang niet goed voelt, etc. De ene persoon kan t zelf, de ander niet.
||
Citaat:
![]() je bent cker niet gek als je naar een psycholoog gaat!! en ja waar ligt de grens... dat weet ik ook niet ![]() als je gewoon denkt dat je dr zelf niet meer uitkomt met je problemen, of gewoon nogal in de war bent, heeft t altijd nut om ff bij een psych langs te gaan ![]() die zijn dr ook voor kleinere probleempjes ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Sommige mensen vonden me ook gek, toen ze hoorden da'k naar een psych ging.. (roddels.. ![]() Sommige mensen hebben nog steeds een beeld van; gekke mensen --> psycholoog. (hm, leg het een btje vaag uit.. ![]()
||
Citaat:
Die mensen die dat beeld hebben, dat gekke mensen naar n psycholoog gaan, zijn in mijn ogen ontzettend stom. Overal hoor je ervan, steeds meer mensen willen t gaan studeren, en nog denken dat t voor gekken is, terwijl er zoveel over gesproken wordt dat dit juist niet zo is. Kan t echt niet begrijpen ![]()
||
Citaat:
![]() Ik zeg ook maar niet tegen de meeste mensen dat ik naar een psycholoog ga, want dan wordt je indd als gek gezien ![]() Mensen die zich zelf nooit (of nouja... bijna nooit) rot voelen hebben gewoon zoiets van als je dr zelf niet uitkomt, heb je n probleem en ben je dus gek ![]()
|||
Citaat:
ga iets niet als 'gek' bestempelen omdat je het niet kent.. Maar het gebeurt wel, en mja, kan het wel begrijpen, toen er zo'n 4 jaar terug over hulp werd gesproken, vond ik dat al voor 'gekke' mensen, of voor 'ernstige' gevallen, had een heel raar beeld van hulp. (maar hey, ik was 11, en had een grote fantasie) Citaat:
hoe die zijn ed. De ene persoon reageert heel goed, de ander mijd je gelijk als de pest. :\
||
Citaat:
Opzich ben ik niet eens zo tevreden met de reacties van de mensen aan wie ik het verteld heb... ze negeren t altijd maar een beetje enzo ![]() Maarja dat kan ik ze absoluut niet kwalijk nemen ofzo, want ikzelf zou ook absoluut niet weten hoe ik zou moeten reageren als iemand dat zou hebben ![]() Nu misschien wat beter, omdat ik het zelf heb, maar dan nog, het verschilt per persoon. En het verschilt ook in wat voor bui ik heb of ik wil dat mensen er wat over zeggen.
|
Als jij denkt dat je het nodig hebt, moet je het vooral doen!
Dat je gek moet zijn om naar een psycholoog te gaan is echt onzin hoor! Maar das wel duidelijk inmiddels geloof ik! ![]() Sterkte
||
Citaat:
(weet niet alle psychologische termen, dus kan zijn dat mijn verhaal redelijk onduidelijk overkomt)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Wat is de beste manier om klinisch psycholoog te worden? Bamienator | 13 | 28-02-2015 11:51 | |
Psychologie |
gedrag psycholoog experimenteel? AnoNatalie | 32 | 03-01-2010 18:17 | |
Studeren |
Studie kiezen: Toegepaste Psychologie/Psychologie? Anna17J | 22 | 04-11-2008 10:40 | |
Psychologie |
Hoe krijg je iemand naar de psycholoog? vosje16 | 23 | 07-11-2007 16:24 | |
Psychologie |
Psycholoog Briseïs | 37 | 21-04-2007 10:47 | |
Psychologie |
Wanneer een pshycholoog/psychiater? CSN | 8 | 16-10-2004 16:03 |