Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo duur zijn grote concerten nou eenmaal tegenwoordig, ga maar zitten zieken op Mojo of de Euro, daar schiet je ook net zo weinig mee op. Ze zouden jou moeten ophangen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
![]() |
metal jij bent echt een triest figuur... melissa is geen teef, melissa zingt keigoed, en ik ben zo blij dat ik jou in ieder geval niet tegen ga komen op 12 EN 13 juli in de hmh. ja juist ik ga 2 keer want ik vind het een schijntje! melissa rocks!!!!!
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Wat zijn we weer vriendelijk op dit uur van de nacht...
![]() Hoe moeilijk kan het nou zijn om niet in te gaan om topics over muziek die je niet goed vindt? Anyway, terug naar Melissa Etheridge graag *vraagt het heel vriendelijk*. 42.50 vind ik persoonlijk echt achterlijk veel geld, voor iets meer dan het dubbele ga je 3 dagen naar Werchter en zie je een boel goeie bands tegelijk. Melissa heeft een mooie stem, leuke txten, alleen vind ik haar nieuwere werk wel minder. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vind 42,50 een beetje te duur voor melissa.. als ik 42,50 kreeg zou ik het overwegen, maar nog steeds niet doen |
![]() |
|
![]() |
oh en AM jij bent ook een triest geval... en of ik me kan vinden in haar tekst, ik vind je niet de aangewezen gesprekspartner om mee over dat soort dingen te praten... LOSER! en besides, jij zult nooit zulke fans krijgen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
hahahahhaikhouvandommedozenhahahaha ![]() |
![]() |
|
![]() |
iedereen die geen balle verstand heeft van melissa etheridge (zoals diegene die alleen maar slechte kritiek heeft op hebben) houd je kop, ze is geweldig, en ze kan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed zingen, ze rocked echt, en je mag echt niet zeuren over een lullige 42.50.
writelikeMLE, MLE rules, toch? ![]() groetjes MLEfan |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||