Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Combinatie baileys - tonic is niet dodelijk!!! Uitleg
|
![]() |
||
Citaat:
same here verder kan ik bijna alles hebben volgens mij. De enige combo die me nog wel eens aan het draaien brengt is veel alcohol en veel wiet... als er een van de twee in mindere (maar toch wel redelijke) mate aanwezig is maakt het niets uit....... immuun zijn de gekste
|
![]() |
||
Citaat:
hehe, ik herinner me ook zo'n voorval met artic ipv jack... ohja....en 1 hijs van een joint hehe, sjoerd lag op z'n 16e al kotsend voor de plaatselijke ballentent ![]()
|
Verwijderd
|
damn, hou je aan deze gouden regels en alles gaat goed.
bier na wijn brengt venijn wijn na bier brengt vertier drink je verschillende soorten wijn, begin dan bij de zwakste en eindig met de sterkste, dus drink 'omhoog'. beperk je zoveel mogelijk tot dezelfde drank, dus ga niet alle mixdrankjes op 1 avond uitproberen, want gegarandeerd dat je je minder gaat voelen. Mijn ervaringen met red label de hele avond en dan 2 slokken martini zijn niet goed te noemen ![]() en baileys en frisdrank is NIET dodelijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() mja misschien ben ik wel een erg ongevoelig persoon ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
als je slecht tegen drank kan zijn al die versjes wel handig, maar als je sowieso er vrij goed tegen kan, maakt t allemaal geen hol uit..
maar t ongezondst van allemaal is toch volgens mij nog steeds wel dingen als 'gratis bier' daar heb ik toch best vaak mensen op onderuit zien gaan (in grotere tenten is het voor een bierpunk zonder geld meestal wel gratis zuipen, omdat er genoeg half lege flesjes rond staan war niemand op let ![]() maar ikzelf lus nog steeds geen bier, dus ik drink meestal alleen maar zelf geimporteerde vodka van de duitse aldi in grote hoeveelheden (4,99 per 70 cl en best drinkbaar ![]() SuuZ
||
Citaat:
http://www.delta.tudelft.nl/jaargangen/29/38/aap.html ![]() en laaat ik nou noooit meer iemand horen over baileys en frisdrank ![]() ![]()
|
![]() |
|
|