Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2004, 13:43
bayirgul
bayirgul is offline
iK HEB NU AL BIJNA EEN JAAR VERSTOPPING EN IK VIND HET ONWIJS ERG OM LAXEERMIDDELEN TE GEBRUIKEN. OOK EET IK HEEL GOED ZOALS ALS VEEL FRUIT, VEZELS, VEEL WATER, EN BEWEEG GOED. DE DOKTER SCHRIJFT IEDERE KEER MAAR LAXEERMIDDELEN VOOR EN LAATST BEN IK DOOR VERWIJZEN NAAR EEN ZIEKENHUIS WAAR ZE MIJN DARMEN WILLEN ONDERZOEKEN MAAR HET HEEFT VEEL NADELEN EN IK WIL HET EIGENLIJK GEWOON UITSTELLEN EN ZOEKEN NOG NAAR EEN OPLOSSING. KAN IEMAND MIJN HELPEN OF VERTELLEN WAT IK MOET ETEN EN WAT NIET .

GROETJES NINA
Oud 17-03-2004, 13:45
Gaea
Gaea is offline
Ten eerste zou ik je willen verzoeken om niet je hele tekst met hoofdletters te schrijven.

Misschien kun je eens Activia proberen. Dat schijnt goed te werken.
Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 13:49
Zazoo
Zazoo is offline
misschien aan de dokter vragen?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 13:54
bayirgul
bayirgul is offline
Citaat:
Gaea schreef op 17-03-2004 @ 14:45:
Ten eerste zou ik je willen verzoeken om niet je hele tekst met hoofdletters te schrijven.

Misschien kun je eens Activia proberen. Dat schijnt goed te werken.
Succes ermee
dat heb ik 3 weken lang geprobeert en het helpt echt niet
Oud 17-03-2004, 13:55
bayirgul
bayirgul is offline
Citaat:
Zazoo schreef op 17-03-2004 @ 14:49:
misschien aan de dokter vragen?
simpel maar de dokter doet er niet veel aan dan alleen maar laxeermiddelen voorschrijven en weg sturen
Oud 17-03-2004, 14:02
Verwijderd
Dan ga je nog eens naar de dokter en als hij je laxeermiddelen voorschrijft dan zeg je 'nee! ik wil geen laxeermiddelen! Ik wil dat u me andere tips geeft!' (nouja, wat beleefder formuleren is misschien wel handig). En als-ie dat niet doet, dan ga je naar een andere dokter.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 14:17
bayirgul
bayirgul is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 17-03-2004 @ 15:02:
Dan ga je nog eens naar de dokter en als hij je laxeermiddelen voorschrijft dan zeg je 'nee! ik wil geen laxeermiddelen! Ik wil dat u me andere tips geeft!' (nouja, wat beleefder formuleren is misschien wel handig). En als-ie dat niet doet, dan ga je naar een andere dokter.
Ja maar geen tips van de dokter helpt en de dokter in het ziekhuis wil een onderzoek die die heelveel nadelen heeft als gevolg .
Oud 17-03-2004, 14:19
Verwijderd
Zou je volgende keer idd ajb zonder hoofdletters willen schrijven (doe je nu al in je reply )?

Verder...wat voor nadelen heeft dat onderzoek? En heeft het niet ook voordelen (dat ze misschien de oorzaak achterhalen en er wat aan kunnen doen bv.)? En wegen de voordelen voor jou niet op tegen de nadelen?

Als ze niet weten wat de oorzaak is en je eet goed enz. dan is laxeermiddelen voorschrijven ook het enige wat ze kunnen doen, denk ik... Ik zou ook niks anders weten.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 14:25
bayirgul
bayirgul is offline
Nadelen zijn vooral de narcose die je krijgt bij het onderzoek en ook krijg je veel lucht in je darmen waardoor je buik heel lang gaat opzetten. Vervolgens weten ze niet of de onderzoek echt goed zal zijn om de reden te weten van mijn verstopping.
Oud 17-03-2004, 14:48
Verwijderd
Narcose hoef je niet per definitie last van te hebben.

En die lucht verdwijnt weer, toch? Mjah, je zult toch zelf de afweging moeten maken of je het de nadelen de moeite van een eventuele 'diagnose' waard vindt, denk ik. Misschien kun je vragen hoe groot ze denken dat de kans is dmv dat onderzoek de reden te achterhalen?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 14:56
bayirgul
bayirgul is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 17-03-2004 @ 15:48:
Narcose hoef je niet per definitie last van te hebben.

En die lucht verdwijnt weer, toch? Mjah, je zult toch zelf de afweging moeten maken of je het de nadelen de moeite van een eventuele 'diagnose' waard vindt, denk ik. Misschien kun je vragen hoe groot ze denken dat de kans is dmv dat onderzoek de reden te achterhalen?
Wat de Probleem is dat ik eerder dit jaar ook narcose hebt gehad en dus kan het overgevoeligheid veroorzaken volgens mijn huisarts

Regels voor berichten