![]() |
|
Verwijderd
|
Dan ga je nog eens naar de dokter en als hij je laxeermiddelen voorschrijft dan zeg je 'nee! ik wil geen laxeermiddelen! Ik wil dat u me andere tips geeft!' (nouja, wat beleefder formuleren is misschien wel handig). En als-ie dat niet doet, dan ga je naar een andere dokter.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Zou je volgende keer idd ajb zonder hoofdletters willen schrijven (doe je nu al in je reply
![]() Verder...wat voor nadelen heeft dat onderzoek? En heeft het niet ook voordelen (dat ze misschien de oorzaak achterhalen en er wat aan kunnen doen bv.)? En wegen de voordelen voor jou niet op tegen de nadelen? Als ze niet weten wat de oorzaak is en je eet goed enz. dan is laxeermiddelen voorschrijven ook het enige wat ze kunnen doen, denk ik... Ik zou ook niks anders weten. |
![]() |
|
Nadelen zijn vooral de narcose die je krijgt bij het onderzoek en ook krijg je veel lucht in je darmen waardoor je buik heel lang gaat opzetten. Vervolgens weten ze niet of de onderzoek echt goed zal zijn om de reden te weten van mijn verstopping.
|
Verwijderd
|
Narcose hoef je niet per definitie last van te hebben.
En die lucht verdwijnt weer, toch? Mjah, je zult toch zelf de afweging moeten maken of je het de nadelen de moeite van een eventuele 'diagnose' waard vindt, denk ik. Misschien kun je vragen hoe groot ze denken dat de kans is dmv dat onderzoek de reden te achterhalen? |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
[TIP] Verstopte neus snel openen! anomiemertje | 7 | 14-05-2012 17:25 | |
Psychologie |
onbewuste verstopte gevoelens uiten gewoonmax | 14 | 28-11-2007 21:09 | |