Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Misschien komt het grover over ofzo, als je het leest. Het zijn krachttermen die je gebruikt als je je woede of frustratie ergens over uit wil drukken, maar als je ze 'zomaar' leest zijn ze grof. Maar dan nog ben ik het met je eens hoor. Het slaat nergens op om scheldwoorden in zon topic achterwege te laten. Anyway: ik scheld amper met ziektes, dat vind ik geen pas geven.
|
Verwijderd
|
Wel eens, wel eens..
Heel regelmatig, maar ik ben er ook niet trots op ofzo. Ik vloek gewoon veel te veel. Krijg ook constant commentaar van mijn ouders, omdat het gewoon geen gehoor is. Meestal omdat ik ergens boos over ben, of geïrriteerd. En dat is nogal vaak, dus dan krijg je dat ![]() Ik vloek niet echt met ziektes, heel af en toe, maar met uitgeroeide ziektes. Als mensen in mijn omgeving met kanker vloeken krijgen ze de wind van voren van mij, omdat ik vind dat je dat niet kunt maken. En omdat ik mensen verloren ben aan kanker. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
HipHop met Inhoud! JuliaBond | 24 | 21-04-2014 13:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vinden jullie van vloeken? Verwijderd | 295 | 01-08-2006 18:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
De Kantine |
Vloek jij??? sjoeltie | 141 | 26-09-2004 15:45 | |
De Kantine |
Enquete || Marokkaanse jongeren kakelkip | 111 | 07-12-2003 22:59 | |
De Kantine |
verbod op krachttermen en obscene gebaren de abt van sion | 86 | 21-12-2002 00:03 |