Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2004, 20:37
Loesje
Loesje is offline
Op dit moment heb ik acht weken een nieuw vriendje. Doordat wij het allebei heel druk hebben, zien we elkaar erg weinig. En het komt er eigenlijk op neer dat we elkaar alleen maar 's nachts af en toe zien. Het is echt al weer 2,5 week geleden dat we echt nog wat samen hebben gedaan. Ik zit hier best wel mee, hij geloof ik een stuk minder.

Nu heb ik een mailtje gestuurd met hoe ik er over denk, en ook erin gezet. Als het zo door gaat, dan hoeft het van mij niet meer! Is dit slim om te doen? Want eigenlijk wil ik hem helemaal niet kwijt, want ik vind hem wel hardstikke leuk. En ik denk ook echt dat we t nog wel een tijd met elkaar uit houden. Maar ik heb hem nu eigenlijk de keuze gesteld van of ermee kappen, of doorgaan maar dan op een andere manier. Zouden jullie dit ook doen? Of het gewoon nog een tijdje aanzien..
Oud 27-03-2004, 20:57
Balance
Balance is offline
Ik hoop dat je niet simpel 'als het zo gaat hoeft het voor mij niet meer' erin hebt gezet, maar ook wat jullie er samen aan kunnen doen om te zorgen dat jij je er wel lekker onder voelt.
Of dat verstandig is? Ik ben van mening dat eerlijk zijn bijna altijd goed is. In dit soort gevallen iig wel, want je hebt niks aan een relatie waarin jij je niet prettig voelt.
Oud 27-03-2004, 21:03
Verwijderd
Het lijkt mij straf dat hij botweg antwoord dat het voor hem dan effectief niet meer hoeft. Je kan je er achteraf nog wel uitbabbelen moest het tot een confrontatie komen. (de pil wat verzachten als je begrijpt wat ik bedoel)
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 21:16
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-03-2004 @ 21:57:
Ik hoop dat je niet simpel 'als het zo gaat hoeft het voor mij niet meer' erin hebt gezet, maar ook wat jullie er samen aan kunnen doen om te zorgen dat jij je er wel lekker onder voelt.
Of dat verstandig is? Ik ben van mening dat eerlijk zijn bijna altijd goed is. In dit soort gevallen iig wel, want je hebt niks aan een relatie waarin jij je niet prettig voelt.
Het is een mailtje van meer dan een kantje geworden, dus ik heb t vrij duidelijk uitgelegd..
En er ook wel in ezet wat er verbetert moet worden.. En op zich is dat helemaal niet zo moeilijk, en hij snapt echt wwel wat ik bedoel. Want ik heb t al wel eens een beetje subtieler gezegd.

Maar goed: hij antwoord niet. Daar baal ik een beetje van. Ik weet zeker dat hij t gelezen heeft, en zou het fijn vinden om even een reactie van hem te vernemen...
Oud 27-03-2004, 21:37
Verwijderd
Misschien moet hij even alles op een rijtje zetten wat hij wil.
Hij heeft dit misschien ook al opgemerkt en wil zijn relatie met jou misschien ook niet zo 1,2,3,hupsakee verbreken.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 21:42
Verwijderd
Tuurlijk is het goed dat je hem hierdoor dwingt om ook na te denken over jullie relatie. Heb je ook zelf oplossingen aangedragen voor jullie probleem? Het is natuurlijk iets wat van twee kanten moet komen.
Ik weet alleen niet of ik het via de mail had gedaan. het liefst had ik hem persoonlijk gesproken of desnoods door de telefoon...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 10:42
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Het is wel goed dat je er met hem over wilt praten, alleen ik zou het de volgende keer toch niet per mail doen. Dan krijg je van die situaties van 'ik weet zeker dat hij het gelezen heeft, maar waarom antwoord hij niet!?' en ga je jezelf daar heel kwaad over maken. Terwijl hij het misschien wel écht niet gelezen heeft, of dat hij gewoon nog geen tijd gehad heeft om een duidelijk antwoord terug te sturen. Probeer zoiets gewoon te bespreken, dan krijg je van hem meteen antwoord, zodat je meteen weet waar je aan toe bent.

Als ik jou was zou ik nog maar even rustig afwachten. Zeker niet gaan SMSen of nog een mailtje sturen met de vraag of hij het al gelezen heeft. Zulke mailtjes/SMSjes kunnen vaak heel verkeerd overkomen... Bespreek het gewoon de eerstvolgende keer dat je hem ziet met hem.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 13:13
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb mijn vriendin ook al een week niet gezien... Ze is een beetje ziekjes...
Oud 28-03-2004, 13:19
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-03-2004 @ 14:13:
Ik heb mijn vriendin ook al een week niet gezien... Ze is een beetje ziekjes...
ik was ook ziekjes, maar gelukkig kwam hij wel gewoon langs...
Oud 28-03-2004, 13:29
Verwijderd
Een beetje ziekjes ja, en die andere leuke jongen uit de klas zeker even doktertje spelen
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 13:35
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 28-03-2004 @ 11:42:
Het is wel goed dat je er met hem over wilt praten, alleen ik zou het de volgende keer toch niet per mail doen. Dan krijg je van die situaties van 'ik weet zeker dat hij het gelezen heeft, maar waarom antwoord hij niet!?' en ga je jezelf daar heel kwaad over maken. Terwijl hij het misschien wel écht niet gelezen heeft, of dat hij gewoon nog geen tijd gehad heeft om een duidelijk antwoord terug te sturen. Probeer zoiets gewoon te bespreken, dan krijg je van hem meteen antwoord, zodat je meteen weet waar je aan toe bent.

Als ik jou was zou ik nog maar even rustig afwachten. Zeker niet gaan SMSen of nog een mailtje sturen met de vraag of hij het al gelezen heeft. Zulke mailtjes/SMSjes kunnen vaak heel verkeerd overkomen... Bespreek het gewoon de eerstvolgende keer dat je hem ziet met hem.
Ik heb t over mail gedaan, omdat ik wilde dat hij erover na zou denken voor dat we er over gaan praten. Hij heeft het mailtje gelezen, en straks hebben we het er gelukkig even over. ... ben benieuwd...
Oud 28-03-2004, 18:39
Cruz
Cruz is offline
Tjah, ik kan niks anders zeggen dan dat ik denk dat je het juiste hebt gedaan!
Oud 29-03-2004, 12:29
ilse
ilse is offline
hoe is het gegaan??
Oud 29-03-2004, 15:21
Sade
Sade is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-03-2004 @ 14:29:
Een beetje ziekjes ja, en die andere leuke jongen uit de klas zeker even doktertje spelen
Doe niet zo paranoide, joh

En ontopic

Ik denk dat het wel slim was om hem op de een of andere manier te laten weten dat je graag wat verandering ziet. Persoonlijk denk ik dat je dat beter had kunnen doen op een van de weinige momenten dat jullie samen zijn, omdat jullie er dan meteen over kunnen praten en je direct antwoord op je vragen krijgt.
Maar aangezien je hem niet vaak gezien hebt de laatste tijd kan ik me ook wel voorstellen dat je een mailtje hebt gestuurd

Succes ermee in ieder geval
Reageren

Regels voor berichten