Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tuurlijk is het goed dat je hem hierdoor dwingt om ook na te denken over jullie relatie. Heb je ook zelf oplossingen aangedragen voor jullie probleem? Het is natuurlijk iets wat van twee kanten moet komen.
Ik weet alleen niet of ik het via de mail had gedaan. het liefst had ik hem persoonlijk gesproken of desnoods door de telefoon... |
![]() |
|
![]() |
Het is wel goed dat je er met hem over wilt praten, alleen ik zou het de volgende keer toch niet per mail doen. Dan krijg je van die situaties van 'ik weet zeker dat hij het gelezen heeft, maar waarom antwoord hij niet!?' en ga je jezelf daar heel kwaad over maken. Terwijl hij het misschien wel écht niet gelezen heeft, of dat hij gewoon nog geen tijd gehad heeft om een duidelijk antwoord terug te sturen. Probeer zoiets gewoon te bespreken, dan krijg je van hem meteen antwoord, zodat je meteen weet waar je aan toe bent.
Als ik jou was zou ik nog maar even rustig afwachten. Zeker niet gaan SMSen of nog een mailtje sturen met de vraag of hij het al gelezen heeft. Zulke mailtjes/SMSjes kunnen vaak heel verkeerd overkomen... Bespreek het gewoon de eerstvolgende keer dat je hem ziet met hem. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En ontopic ![]() Ik denk dat het wel slim was om hem op de een of andere manier te laten weten dat je graag wat verandering ziet. Persoonlijk denk ik dat je dat beter had kunnen doen op een van de weinige momenten dat jullie samen zijn, omdat jullie er dan meteen over kunnen praten en je direct antwoord op je vragen krijgt. Maar aangezien je hem niet vaak gezien hebt de laatste tijd kan ik me ook wel voorstellen dat je een mailtje hebt gestuurd ![]() Succes ermee in ieder geval ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eerlijkheid op Psychologie. Vowel | 83 | 18-03-2012 00:34 | |
Werk, Geld & Recht |
eerlijk / liegen ?! Amoa | 11 | 10-11-2009 10:04 | |
Psychologie |
Eerlijk zijn? ikkuh15 | 10 | 25-09-2008 21:14 | |
Liefde & Relatie |
Eerlijk zijn, in relaties en tegen vrienden... [eitje]Methuselah | 24 | 26-02-2003 19:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Een eerlijke kans Caatje | 3 | 04-04-2002 21:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Even eerlijk zijn... Eend | 3 | 05-02-2002 14:03 |