Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn moeder maakt mandala quilts, maar zelf vind k die stijl helemaal nix, het zegt me gewoon niets.. het is best mooi gedaan enzo, maar het is gewoon mijn smaak niet..
|
wat ik met mandala's doe is inkleuren. gewoon bestaande voorgedrukte standaard mandala's inkleuren. dat is zoooo rustgevend! echt het ene moment zit je nog volledig gestresst te zijn en dan ben je gewoon lekker rustig aan het kleuren
![]() klopt het trouwens dat je ook een mandala kunt maken afgaande op je geboortedatum? en weet iemand hoe dat werkt? ik kan me namelijk vaag herinneren dat ik dat ooit eens gedaan heb, maar weet absoluut niet meer hoe dat precies ging. dus mocht iemand het weten?... greetz sublime ------------------ There's only two men I trust. One is me. The other is not you. - - - - If I'm not back in five minutes... just wait longer! - - - [Dit bericht is aangepast door sublime (30-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en kan ind wel een in de bieb zoeken; heb wel een x gekeken in een diepzinnig winkeltje, maar daar hadden ze t ook niet.. ![]() maar ja ik blijf wel zoeken ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #163 Eend | 466 | 29-05-2011 10:56 | |
ARTistiek |
SecretArtworks.com SecretDesire | 19 | 14-02-2008 12:56 | |