Advertentie | |
|
![]() |
|
Crossposter
![]() ![]() Ik maak ze meestal wel symmetrisch, ook omdat ik dat mooier vind. Bij mij dan; die van jou vind ik erg mooi. Ik heb trouwens nog nooit echt gelet op een diepere spirituele betekenis ofzo, het is gewoon leuk om te doen. En nu stop ik met spammen. Ja, heus ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nog nooit zoiets gezien, ik vind het wel leuk. De kleuren zijn erg leuk, de boom is niet goed te herkennen (het is dat je zegt dat t een boom is). De rondjes naast de boom zijn ook leuk, en de rest van de figuren die je er in stopt zijn ook mooi!
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
sorry ik vind hem ook niet mooi, het lijkt een beetje 'kinderlijk' ja ik weet even geen ander woord. De bollentje asl afwisseling vind ik wel leuk bedacht in tegenstelling tot de blauwe vormen ik vind ze echt niet passend ze zijn niet gelijk, ik zie niet in waarom ze er zijn zegmaar..
![]()
|
Ik teken soms mandala's maar ze zijn allesbehalve symetrisch en eindigen vaak ovaal.
Ik doe geen cursus oid. Een goede vriendin van me doet het non-stop en die maakt ze echt prachtig. Ik doe het omdat het rustgevend is, verstand op nul en maar priegellen. De mijne zijn altijd zwartwit en heel anders dan de jouwe trouwens.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Serie: Las Vegas seizoen 1,2 & 3 TheSorroW | 46 | 23-08-2007 16:19 | |
ARTistiek |
mijn eerste mandala probeesels dark_poetry | 50 | 25-07-2003 08:02 | |
ARTistiek |
[tekening/schets]:Mandala Verwijderd | 26 | 10-06-2003 15:45 | |
Drugs & Alcohol |
Eye Candy's apekop123 | 5 | 28-10-2002 13:48 | |
Psychologie |
Kiezen tussen twee kwaden. (voel me heen en weer geslingerd en weet het niet meer) Snow White | 25 | 24-06-2002 13:31 | |
ARTistiek |
mandala's Aurora | 22 | 01-04-2002 13:24 |