![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Succes met je groei ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zou jou bioleraar nog maar eens aanspreken... Hoe lang je doorgroeit is per persoon verschillend. Het is niet zo dat je per definitie doorgroeit tot je 21e, maar het zou kunnen. En dat wat je na je 17e of 18e nog groeit is maar heel weinig. Meer dan 2 of 3 centimeter zou ik niet verwachten.
Verder is het niet zo dat je langer wordt als je je gaat uitsloven in de sportschool. Je lengte is genetisch bepaald en niet beinvloedbaar dmv training. Je wordt er breder/sterker/fitter van maar niet langer. Vitaminen e.d helpen dus ook niet.
|
Verwijderd
|
Ik vind 177 cm een perfecte lengte voor een jongen
![]() Maargoed... echt veel langer wordt je meestal niet meer als je 18 bent, er kan hoogstens nog een paar cm bijkomen, tenzij je een hormonale stoornis hebt waardoor de echte groeispurt nog moet komen, maar dat zal wel niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Groeihormonen zou ik niet nemen. Volgens mij (hoorde in van mn huisarts) is het zo dat je na een bepaalde leeftijd, de leeftijd die je botten heeft, die groeihormonen juist het tegenovergestelde effect hadden.
Maar, oh oeps, volgens mij heb ik het hier over hormonen die zorgen dat je niet meer groeit. ![]() Ik vind 1.77 best een mooie lengte voor een jongen. Er zijn jongens die kleiner zijn, dus maak je niet druk. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je wordt door middel van krachtraining niet langer, maar je kan bepaalde spieren wel zo trainen, zodat het lijkt als je langer bent dan je eigenlijk bent. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dit verklaart mischien dat ik geen vrienden heb in het echte leven. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had alleen wat problemen met de eerste zin ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jullie moeten je niet vergelijken met die andere nederlandse hormoon rukkers, in dit land zijn de mensen op de een of andere manier massaal heel groot uitgevallen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
groeien wimpers aan? floffy3 | 9 | 16-01-2012 09:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
de groei ikonzeker | 6 | 11-12-2008 19:27 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Invloed van economische groei op lawinegevaar en overstromingen wmostrey | 1 | 17-12-2006 12:54 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[GR] groei berekenen ook hallo | 4 | 21-03-2006 18:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
[FITNESS] Belemerd groei !? MercedesSLR | 42 | 26-03-2005 08:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Duisternis mag groeien... Secreet | 1 | 12-12-2002 15:41 |