Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind hem niet zo mooi.
Er is vooral aandacht voor het 'dik' voelen, maar dat ligt meestal toch echt anders. Het is meer de angst voor aankomen en 'ruimte in nemen' Maar ja, als ik nog meer moet gaan uitleggen over eetstoornissen ben ik nog wel even bezig. Ik kijk over het algemeen zeer kritisch naar gedichten over dit onderwerp, omdat ik er zelf jarenlang mee geworsteld heb en over het algemeen gedichten over anorexia/boulimia niet erg hoge kwaliteit vind en mensen vaak de plank misslaan. Zo ook dit gedicht. Het spijt me
||
Citaat:
Maar ik geef je anders wel gelijk in wat je zegt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gelukkig is voor degene waarvoor ik het schreef de boodschap goed doorgekomen en vond ze het geslaagd. Diegene heeft het ook al enkele jaren. Dat was dan ook mijn doel. Ik denk dat deze gedichten ook erg persoon gebonden zijn.
||
Citaat:
||
Citaat:
Het ligt niet aan jou, maar aan anderen. Je moet niet zo vlug de schuld bij jezelf zoeken. ![]() Misschien generaliseer ik nu een beetje, want er zijn wel enkelingen die er beter in kunnen komen dan anderen. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
boulimia? Verwijderd | 3 | 01-03-2009 09:45 | |
Psychologie |
onderzoek naar boulimia sanjo | 37 | 15-10-2008 19:03 | |
Psychologie |
vriendin met boulimia kita | 19 | 01-06-2005 21:16 | |
Psychologie |
boulimia wezen meld zich Shitonya | 71 | 30-03-2005 16:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
mijn vriendin heeft anorexia+boulimia en doet zichzelf pijn! -x-Laartje-x- | 23 | 27-09-2004 11:23 | |
Psychologie |
Boulimia, mijn leven... littlegurl | 40 | 27-03-2004 14:56 |