Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het was mijn eerste column en weet nog niet echt hoe het moet allemaal, maar vooral humor erin aanbrengen is lastig. In de kroeg is het altijd wel snel lachen om bepaalde situaties, maar om ze op papier over te laten komen is zo veel moeilijker. Tevens is dit onderwerp een beetje 'raar', in de zin van dat niet iedereen om dit soort 'grappen' kan lachen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De voorvallen zelf waren trouwens niet echt om over de grond te rollen van het lachen. Ik vond de terloopse opmerking "Niet alleen het feit dat haar naam met een S begon en de mijne met een L, maar ook qua karakter waren we elkaar tegenpolen." eigenlijk veel leuker. tsja, dat is lastig aanvoelen. Ik wist niet echt wat nou leuk was of niet voor anderen. Die terloopse opmerking was in mijn ogen weer een beetje flauw, maar zette hem er toch maar tussen. Die voorvallen waren twijfelachtig. Misschien zou het een beter idee zou om de column gedag te zeggen en deze tekst in een verhaalvorm te gieten? Na de twee voorvallen maak je een korte sprong in de tijd en op dat moment had ik het idee dat ik liever een fijn verhaal dan een mislukte column over deze tekst gelezen had. Inhoud is dus op zich wel goed, maar je hebt de verkeerde vorm van je tekst gekozen. Denk ik. Ik schrijf voor mezelf altijd korte verhalen en ben bezig met 1 lang boek. De reden waarom ik aan columns ben begonnen omdat ik lid ben geworden van columnx.nl en dat is een column site. Daarom probeer(de) ik het. Als na meerdere columns blijkt dat het echt niet lukt, dan houd ik de verhalen aan. Bedankt voor de reactie ![]() |
![]() |
|
hm, ik vond em eigenlijk best wel geslaagd! ik heb erom moeten lachen hoor! echt droge humor
![]() ![]() maar leuk! doe nog maar es één!
||
![]() |
Citaat:
Dat het niet column achtig is komt denk ik omdat ik verder nooit columns schrijf, dus mijn volgende columns zullen waarschijnlijk ook meer verhalend zijn, dan column achtig. Maar we wachten af wat het resultaat ons zal brengen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik probeer een zo groot mogelijk publiek te bereiken die mij tips kunnen geven voor verbetering |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Poll] Wat was de beste column? Verwijderd | 89 | 28-06-2005 18:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Column: rare gedachtekronkels bracelance | 8 | 06-03-2005 22:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Column Sentingua | 16 | 23-03-2004 18:12 |