Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Bekijk resultaten poll: Wat vind jij van dat stickie topic van
http://www.scholieren.com/muziek?
Super irritant, het boeit me nooit en zit maar in de weg die onboeiende zooi 27 46.55%
Vet cool, m'n leven zou niet half zo goed zijn zonder 7 12.07%
Eigenlijk interesseert het me niet zoveel, heb andere dingen om me zorgen over te maken 24 41.38%
Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2004, 19:16
Verwijderd
Hier is een poll:
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2004, 19:20
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
waardeloos, en volgens mij heeft het ook geen nut. maar goed.
Oud 19-03-2004, 19:21
Darko
Darko is offline
enorm irritant, ik denk ik klik er eens op.. zie ik niet eens juiste info staan... Daarnaast ontgaat het nut mij ook even..
Oud 19-03-2004, 19:21
Verwijderd
Vind ik dus ook, volgens mij is er ab-so-luut geen interesse voor die afdeling van scholieren.com. Het zit alleen maar in de weg. Ik bedoel 'B ust Prijsvraag?' 'Stel je vragen aan Offspring'.. c'mon give me break.

+ Als je voor optie 3 kiest kun je geen beslissingen maken in het leven en vind ik je een lamme drol.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 19:32
Verwijderd
Heb ooit meegedaan met de Ben Liebrandt Megamix prijsvraag, maar niets gewonnen. Dus ik vind het gay.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 19:42
Verwijderd

Hulde. Aha.. al 5 lamme drollen op dit forum. De maatschappij wordt steeds onverschilliger. Niemand weet meer what'sup, niemand is meer aware. Stand up for your right and fight. Bring the mosh to Chanson! Take a fucking stand.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 19:45
Darko
Darko is offline
Het staat gewoon gelijk.. Kan het niemand dan meer wat schelen?
Oud 19-03-2004, 19:46
cha0s
cha0s is offline
sinds de topics van Chanson heeft mijn leven zo'n drastisch positieve wending genomen dat ik wel voor moest stemmen.

nb: het interesseert me eigenlijk niets, maar ik wil natuurlijk niet dat eXo me 'n lamme drol vind.
Oud 19-03-2004, 19:47
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 19-03-2004 @ 20:46:
sinds de topics van Chanson heeft mijn leven zo'n drastisch positieve wending genomen dat ik wel voor moest stemmen.

nb: het interesseert me eigenlijk niets, maar ik wil natuurlijk niet dat eXo me 'n lamme drol vind.
Recalcitrant eikeltje
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 19:48
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
eXo schreef op 19-03-2004 @ 20:47:
Recalcitrant eikeltje
da's al stukken beter dan lamme drol
Oud 19-03-2004, 19:50
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
eXo schreef op 19-03-2004 @ 20:42:
! Take a fucking stand.
idd..

vogelvrijheid verklaren aan niet weten what's up mensen , die denken dat je met een henk liebrand cd en een kaartje voor de 2e ring van Tatjana simic tevreden bent.
ROT OP!
het is ook triest. het maakt niet meer uit. het is een einde van een tijdperk, een begin van een nieuwe afslag, de snelweg kent zijn einde, dus iedereen een oplossing voor zichzelf.
ontkennen heeft al geen zin meer. dan red je het net, met 1 vat benzine.
Oud 19-03-2004, 19:52
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 19-03-2004 @ 20:48:
da's al stukken beter dan lamme drol
Hehe damn da's waar

Euh.. Friso waar is opeens je gedicht heen?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 19:54
Verwijderd
Dat ongeveer zo klonk:

voor chanson:

Als ik dood ga
Ga jij met me mee
Ik bereid een plot
Voor
Om jouw botten
Overal te begraven
En dat zal me lukken ook
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 20:00
Metal
Metal is offline
Ik heb maar voor irritant gestemd, omdat het ook irritant is.... Waar ik me nog het meest aan erger, is die grijns () smiley voor de topictitel, ik heb hem er eens een pm over gestuurd, maar werd er ook niet veel wijzer van....

Oja, chanson zelf is wel een relaxte gast, hij heeft wel humor, dus friso zeik niet zo op chanson

Alleen het nut van die prijsvraag/sticky begrijp ik ook niet, the offsring en bust, daar kunnen we weinig mee, der zitten hier alleen maar truie alto's
Oud 19-03-2004, 20:00
Metal
Metal is offline
oei 9 hits al voor de derde optie
Oud 19-03-2004, 20:02
Verwijderd
Citaat:
86dagreed schreef op 19-03-2004 @ 20:50:
idd..

vogelvrijheid verklaren aan niet weten what's up mensen , die denken dat je met een henk liebrand cd en een kaartje voor de 2e ring van Tatjana simic tevreden bent.
ROT OP!
het is ook triest. het maakt niet meer uit. het is een einde van een tijdperk, een begin van een nieuwe afslag, de snelweg kent zijn einde, dus iedereen een oplossing voor zichzelf.
ontkennen heeft al geen zin meer. dan red je het net, met 1 vat benzine.
dat én lepra
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 20:05
Verwijderd
natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 20:05
Verwijderd
IK wist dat ik die derde optie niet moest toevoegen.. nou verliest het topic al z'n kracht door de apatische jeugd van tegenwoordig
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 20:06
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 19-03-2004 @ 21:05:
IK wist dat ik die derde optie niet moest toevoegen.. nou verliest het topic al z'n kracht door de apatische jeugd van tegenwoordig
ja idd, stelletje kut emo's
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 20:12
Rieno
Rieno is offline
T^j...is )32uirrloos top13

dsfsd9: ed9id de logica er )|1 van $#
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 20:13
Verwijderd
Nou wil ik wel stellen dat ik niet vies ben van een stevig potje apathie op z'n tijd. Maar prioriteiten moet je stellen, en voor sommige dingen moet je gewoon je stem laten horen. Raise your fist, start the revolution!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 20:17
TommytheCat
TommytheCat is offline
Super irritant, het boeit me nooit en zit maar in de weg die onboeiende zooi
Oud 19-03-2004, 20:18
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
eXo schreef op 19-03-2004 @ 21:13:
Nou wil ik wel stellen dat ik niet vies ben van een stevig potje apathie op z'n tijd. Maar prioriteiten moet je stellen, en voor sommige dingen moet je gewoon je stem laten horen. Raise your fist, start the revolution!
Mocht dit enigszins aan mij gericht zijn, ik had op dat moment al tegen het topic gestemd....apatisch voor me uit staren heb ik de rest van het weekend nog wel voor
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 19-03-2004 @ 21:18:
Mocht dit enigszins aan mij gericht zijn, ik had op dat moment al tegen het topic gestemd....apatisch voor me uit staren heb ik de rest van het weekend nog wel voor
Nee het was een vervolg op m'n relaas tegen de vervelende neutraal stemmende mensen. Stelletje conservatieve zwamneuzen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 20:22
Metal
Metal is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 19-03-2004 @ 21:02:
dat én lepra

Citaat:
eXo schreef op 19-03-2004 @ 21:13:
Oud 19-03-2004, 20:30
Verwijderd
echt dik gay
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 20:31
Rieno
Rieno is offline
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 20:45
Metal
Metal is offline
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 19-03-2004 @ 21:31:
[afbeelding]
Oud 19-03-2004, 20:56
Roxy
Roxy is offline
verplaats hem even. en voor de duidelijkheid ook even een andere titel gegeven.
Oud 19-03-2004, 21:36
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Super-irritant.

Weg met dat zinloze topic (ik neem dat het over dat topic op M&M gaat)!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 21:45
PV
PV is offline
Citaat:
Roxy schreef op 19-03-2004 @ 21:56:
verplaats hem even. en voor de duidelijkheid ook even een andere titel gegeven.
nu is het juist helemaal niet duidelijk, ik dacht dat het over het topic op M&M ging maar blijkbaar staat er een soortgelijk op t Muziek-forum.

wat mij betreft kan die op M&M weg, op Muziek kan me niet schelen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 21:50
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
PV schreef op 19-03-2004 @ 22:45:
nu is het juist helemaal niet duidelijk, ik dacht dat het over het topic op M&M ging maar blijkbaar staat er een soortgelijk op t Muziek-forum.

wat mij betreft kan die op M&M weg, op Muziek kan me niet schelen.
Ja, precies...

Ik snap dat topic op M&M echt niet.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 22:06
Flshman
Flshman is offline
[edit] oh, wacht, we hebben het over een bericht op muziek.. Eh, beschouw die van mij dan maar offtopic [/edit]

Ik vind "check out the new things." een foute uitspraak, dat voorop. Ik vroeg het me een tijdje geleden ook al af, wat hij daar op M&M deed. Natuurlijk is het leuk dat er 'new things' zijn, maar waarom daar (en waarom zo fout)?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 22:20
Verwijderd
WTF
zijn er ook zoiets als M&M regulars
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 22:26
Verwijderd
Ik vind het niet storend en het boeit me totaal niet wat er mee gebeurd. Er zijn belangrijkere dingen, zoals de DVD van de GVR. <3
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 22:36
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
eXo schreef op 19-03-2004 @ 23:20:
WTF
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 00:49
Roxy
Roxy is offline
oh ja uiteraard gaat het hier om die van muziek..
Oud 20-03-2004, 02:07
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
eXo schreef op 19-03-2004 @ 23:20:
WTF

dan heb je pas echt geen leven.
Oud 20-03-2004, 11:58
Verwijderd
Ik vind het ook onzin, die sticky..
Het staat zelfs op Meldpunt en mededelingen, dat vind ik ook een beetje nutteloos maar goed..
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 18:02
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
eXo schreef op 19-03-2004 @ 20:21:
Als je voor optie 3 kiest kun je geen beslissingen maken in het leven en vind ik je een lamme drol.
Onzin (ja, ik heb er voor gekozen ). Gewoon die sticky niet lezen, dan heb je er geen last van. En als andere mensen 't wel willen lezen, dan lezen ze 't.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 01:55
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef op 20-03-2004 @ 19:02:
Onzin (ja, ik heb er voor gekozen ). Gewoon die sticky niet lezen, dan heb je er geen last van. En als andere mensen 't wel willen lezen, dan lezen ze 't.
Ja maar denk je es in, je hebt gister in een bepaald topic een vraag gesteld, of er werd iets besproken dat je interesseert. Omdat er al 'n tijdje niet in replied werd, is ie al wat naar beneden gezakt. Hoe meer van die stomme nutteloze stickie shit er staat (want er staat nogal wat, bv beleidsveranderingen, regels, zoekdetitelvaneenliedje), hoe meer kans je hebt dat je naar de volgende pagina moet navigeren. En hoe meer nutteloze informatie je moet doorlezen, hoe meer je hersens moeten werken om alles te selecteren, clusteren en op waarde beoordelen. En dus hoe langer het duurt voor je iets gevonden hebt en hoe sneller je hersens slijten.

Jaaaa.. nu zou je wel willen dat je je stem kon herzien heh, Rhinus.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 13:08
Chanson
Chanson is offline
Het stickytopic is eigenlijk bedoel om wat meer positieve bekendheid te geven aan het muziekonderdeel op Scholieren.com. Als ik dit zo lees, lukt dat aardig volgens mij (bedankt voor je gedicht, eXo).

Citaat:
eXo schreef op 19-03-2004 @ 20:21:
Vind ik dus ook, volgens mij is er ab-so-luut geen interesse voor die afdeling van scholieren.com.
Het muziekonderdeel heeft een hoop vaste bezoekers, maar is bij veel forummers niet bekend. Er is zelfs zoveel interesse dat het Scholieren.com muziek tot de grotere muzieksites van Nederland behoort!

Citaat:
Metal schreef:
Ik heb maar voor irritant gestemd, omdat het ook irritant is.... Waar ik me nog het meest aan erger, is die grijns smiley voor de topictitel.
Die grijns mag van mij ook weg hoor.

Citaat:
Metal schreef:
Alleen het nut van die prijsvraag/sticky begrijp ik ook niet, the offsring en bust, daar kunnen we weinig mee, der zitten hier alleen maar truie alto's.
Dat is denk ik het probleem ja.

Citaat:
Rhunis schreef:
Alriiight! Ik snap zelf niet zo goed dat je je zo kunt irriteren aan een sticky. 't Leek ons vrij gemakkelijk om 't niet te lezen.
Oud 21-03-2004, 13:15
Chanson
Chanson is offline
Ik zie nu pas dat er op M&M ook een of ander oud muziektopic zweeft. Dat slaat nergens op!
Oud 21-03-2004, 15:23
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Chanson schreef op 21-03-2004 @ 14:15:
Ik zie nu pas dat er op M&M ook een of ander oud muziektopic zweeft. Dat slaat nergens op!
ik vind hem persoonlijk op M&M vrij onzinnig (zoals ik ooit op MO al heb vermeld), maar op muziek stoor ik me er totaal niet aan.. Het heeft nut en zo irritant is het nou ook weer niet..
Oud 21-03-2004, 16:02
Martin
Martin is offline
Citaat:
Roxy schreef op 21-03-2004 @ 16:23:
ik vind hem persoonlijk op M&M vrij onzinnig (zoals ik ooit op MO al heb vermeld), maar op muziek stoor ik me er totaal niet aan.. Het heeft nut en zo irritant is het nou ook weer niet..
Mogelijke oplossing voor méér aandacht voor het Muziek-gedeelte en een mogelijkheid om forumnieuws beter onder de aandacht van de gebruiker te brengen:

http://opendir.dynamicdreams.nl/scho...-com/NewForum/
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 16:06
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Vet cool, m'n leven zou niet half zo goed zijn zonder
zeer duidelijk he...ik ga alleen naar het muziekforum voor dat stickytopic... Sterker nog, ik blijf alleen maar op dit forum rondneuzen vanwege dat specifieke topic. NOG STERKER, ik zou mijn leven allang hebben opgegeven zonder dat topic. Ik ben muziek-sticky-topic-geil en zeker als het om een Ben Lie-brand-t prijsvraag gaat....ooh maak me geeeeeek!

edit: typo

Laatst gewijzigd op 21-03-2004 om 16:29.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 16:17
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
eXo schreef op 21-03-2004 @ 02:55:
Jaaaa.. nu zou je wel willen dat je je stem kon herzien heh, Rhinus.
Neuh.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 19:08
Chanson
Chanson is offline
Citaat:
Roxy schreef op 21-03-2004 @ 16:23:
Topic op M&M is al weggehaald.
Oud 21-03-2004, 19:12
Chanson
Chanson is offline
Citaat:
Martin schreef op 21-03-2004 @ 17:02:
Mogelijke oplossing voor méér aandacht voor het Muziek-gedeelte en een mogelijkheid om forumnieuws beter onder de aandacht van de gebruiker te brengen:

http://opendir.dynamicdreams.nl/scho...-com/NewForum/
Dat is zeker een goed idee. Ziet er mooi uit, en makkelijk te negeren lijkt me. 'k Gooi het in de groep!
Oud 21-03-2004, 22:58
Roxy
Roxy is offline
dat idee van martin vind ik ook super.

+ die concertagenda waar ooit eens over gesproken is. die wil ik ook nog steeds.
Reageren

Regels voor berichten