Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
misschien is het wel helemaal niet op localhost.. Citaat:
maaruh.. laat um nou eerst even zeggen waar het is voordat je webservers gaat geven ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
tja..
euhmm.. als er een PHP is die begint me html extenties dan kank die wel goed zien, maar als die begint me <? ofzo dan kank die ni zien.. dan zien k alleen de source.. maar weet iemand van jullie misschien een site of zelfgemaakt een password protection voor mij? waar m'n bezoekers zich zelf kunnen registreren. ik heb er een.. maar het is met die dat ik alleen die source zie.. http://chiefz.be/dreamzone/php/test/login.html en nog 1e van ASP die'k ook ni kan zien.. http://chiefz.be/dreamzone/asp/test/default.htm met me know plz! GreetZ, **Flurkie**
|
Verwijderd
|
Ik denk dat het probleem is dat je niet weet wat php is..
php is een server-sided internet taal [of script, weet ik veel ![]() Server sided wil dus zeggen dat de web-server het regelt en iets laat zien, en niet je browser.. [tering, ik weet niet precies hoe je het uit legt :/] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
tenzij... ..iemand een php-script heeft geupload op een niet php-ondersteunde server ..iemand een source view script erop heeft staan ..de source heeft en van mij part in notepad bekijkt.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[PHP] Error Verwijderd | 7 | 27-01-2005 16:26 | |
Software & Hardware |
[php] WTF is er mis met dit script? Verwijderd | 16 | 22-09-2003 15:31 | |
Software & Hardware |
[php/mysql/javascript] Automatisch sluiten en vernieuwe micra | 18 | 16-08-2003 18:05 | |
Software & Hardware |
[php/mysql] error in een simpele forum :) micra | 16 | 14-08-2003 13:49 | |
Software & Hardware |
[php] Gastenboekje foutje [mysql] micra | 13 | 10-07-2003 11:36 | |
Software & Hardware |
[PHP] Wat gaat er mis? -niels- | 17 | 08-04-2003 17:44 |