Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het begint te werken hoor want ik ben hem aan het helpen op msn (ik ben geen n00b scripter meer) en waarom zouw hij het niet zelf geschreven hebben zo'n klein script zouw je niet snel op het internet vinden want er zaten ook nog heel veel fouten in en hij probeert te leren dus wat zitten jullie toch te zeiken leer het hij is er toch mee bezig
![]() |
![]() |
|
<?php $resukt->gelezen ?>
result ![]() verder geen idee hoe 't "gelezen" werkt, maar die wordt iig niet weggeschreven... over wegschrijven gesproken: mysql_query("INSERT INTO gastenboek (id, onderwerp, bericht) VALUES ($id, $onderwerp, $bericht);"); waar worden deze variabelen aangewezen? en aan 't eind zie ik 2x een ";" die eerste hoeft volgens mij niet... verder, zit je config.php erbij? staan al je instellingen daar in goed? [edit] ow en... <?php $result->id ?> deze dingen moet je natuurlijk wel echo-en, dus: <?php echo $result->id ?> Ik vermoed wel dat ie deze zelf heeft gemaakt sinds dit nogal, drastische dingetjes zijn, dat van die css zal die wel geript hebben uit een ander script :>
Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 13:24. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[PHP] gastenboek vraag Lil' Stef | 10 | 14-01-2004 19:09 | |
Software & Hardware |
[PHP]Bepaald aantal items per pagina -niels- | 45 | 16-05-2003 20:33 | |
Software & Hardware |