Advertentie | |
|
![]() |
|
Stel je eens voor dat die optie standaard aanstond en een n00b per ongeluk de extensie veranderde. Dan heeft hij/zij een probleem.
Volgends mij heeft ms dat gewoon éxtra gedaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
enigste wat ze doen is virussen verspreiden.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Mooi voor je, dat je wma naar mp3 wilt omzetten.
Je hebt nu je antwoord en middelen om te zoeken! ![]() Dus gaan voor die banaan! En dobermann heeft helemaal gelijk! Laat het maar gewoon zoals het is, want anders word het geluid nog slechter. Offtopic: Dobbermann, houd het makkelijk voor die griet Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-03-2004 om 16:00. |
![]() |
|
wat een gezeik, wat boeit het jullie of de geluidskwaliteit slechter of beter wordt, als de TS zo graag zijn mp3tjes om wil zetten naar wma, help dr dan, of zeg gewoon nix
![]() http://www.wma-mp3-converter.com/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
www.irrelevant.nl/luistertest -- Ga anders even luisteren, vervelend quasi-betwetertje. Edit: Voor jou van hetzelfde laken een pak, Dr HenDre. |
![]() |
||
Citaat:
On-topic: ja wiekan er nu in godsnaam ontkennen dat je echt veel van de geluidskwaliteit verliest als je een gecomprimeerd bestand nog eens in een andere vorm gaat comprimeren? "je hoort er weinig van"... suuuure.. door drinkbekers met een draad aan elkaar verbonden luisteren, ja dan hoor je het verschil niet.
Laatst gewijzigd op 25-03-2004 om 23:48. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Gascoigne [mp3's] STP | 94 | 28-03-2006 14:50 | |
Software & Hardware |
[Centraal] MP3 spelers Enlightenment | 118 | 14-01-2006 12:44 | |
Software & Hardware |