Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2002, 14:37
~*Mizz.$uu$*~
~*Mizz.$uu$*~ is offline
mijn vriend heeft mij vaak gevingerd.
alleen de laatste tijd kom ik haast nooit klaar.
terwijl ik wel geil ben.
dan is het in het begin heel lekker maar dan later begint mijn clitoris helemaal zeer te doen op een gegeven moment.. geen lekker gevoel.. dan kom ik duz of niet klaar op pijnlijk.
soms heb ik hier ook helemaal geen last van.
ik durg dit niet tegen mij vriend te zeggen.. maar als het zo doorgaat krijg ik steeds minder zin in sex.
hebben jullie dit ook weleens? weten jullie wat ik hieraan kan doen?
dikke kuzz mij
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 15:12
Verwijderd
je moet je niet tegen je zin in laten vingeren.. Ik vind directe aanraking tussen vinger en clitoris ook niet fijn. Als hij met zijn vinger in me komt doet dat soms ook zeer...
Gewoon dat hele vinger gedoe vind ik niet echt fijn Hoewel het wel lekker is over kleren heen, zolang het maar geen directe aanraking is zegmaar..
Want je moet ook wel voorstellen dat handen en vingers toch behoorlijk ruw (zijn) aanvoelen daar beneden.
En das helemaal niet erg, dus ik denk dat je het gewoon tegen je vriend moet zeggen. Want het lijkt me ook logisch dat je minder zin krijgt in sex als je steeds op moet zien tegen het vingeren wat voor jou niet fijn is en pijnlijk... das een normale reactie..
Dus praat erover of geef het tijdens de seks aan. Dan kan hij er rekening mee houden. Als ie het niet weet, kan ie er verder weinig aan doen

Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 15:17
Seilenna
Seilenna is offline
ja inderdaad, zoals Dark Voice al zei: je moet je sowieso niet laten vingeren tegen je zin in. Zeg het gewoon tegen hem. Zo essentieel is vingeren nou ook weer niet voor de sex vind ik. Je kunt genoeg andere dingen doen. Ik zelf vind het wel lekker om gevingerd te worden, maar het rare is: ik vind het zegmaar te lekker, die aanraking van vinger tot clitoris is bij mij zo gevoelig dat ik er niet tegen kan. Ook raar vin ik. Maarja, dat zeg ik dan wel tegen hem. "STOP!" Een jongen kan nooit meemaken hoe gevoelig een clitoris is. En dat istie! Dus gewoon zeggen, want het zal jammer zijn als je geen zin meer hebt in sex omdat je het hem niet durft te zeggen!
Oud 06-05-2002, 15:18
Verwijderd
Ik zou het gewoon zeggen hoor, hij doet dat toch omdat jij het lekker vind? Blijkt dit niet zo te zijn dan zal hij jou dat toch niet gaan kwalijk neme ofzo? Gewoon allemaal zeggen!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 15:22
youriw
youriw is offline
precies, doe niets wat niet lekker is en wees eerlijk, dus zeg het hem gewoon.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 16:27
Piccola
Piccola is offline
Sluit me bij de rest aan!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 16:35
Caroo
Caroo is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Sluit me bij de rest aan!
Oud 06-05-2002, 16:59
~*Mizz.$uu$*~
~*Mizz.$uu$*~ is offline
jah ik weet dat ik het moet zeggen
maar daarom vind ik het nog wel moeilijk
ik ga het zo snel mogelijk doen!!
thnxxx allemaal
hele dikke kuzzz mij
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 21:17
Verwijderd
kom bijna nooit klaar
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 09:30
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef:
kom bijna nooit klaar
en ik kom nooit klaar
Oud 11-05-2002, 03:29
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
is vervelend voor je! k moet zeggen dat ik ook lang niet altijd klaarkom en zeker niet van vingeren of neuken alleen...soms voel k me dan echt zo schuldig omdat ik wel zo ontzettend geil ben en dat ook laat merken maar dan weer niet kom ik denk dan echt dat hij me een idioot vind ofzo...maar bijna geeneen meisje komt klaar van alleen vingeren of neuken...TIP (vind ik heel lekker en in films doen ze t ook ) ga bovenop zitten en laat hem aan je clitoris zitten, jij hebt de m8 en doordat hij je ook aanraakt kan t extra lekker zijn (ook een superlekker orgasme!) t werkt bij mij bijna altijd dus probeer t als je wilt!en als je t er niet met hem over durft te hebben dan ga gewoon bovenop zitten en tijdens de sex doe je gewoon zn hand richting clitoris...als ie merkt dta jij t lekker vind doet ie dat vast graag voor je!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 17:51
Verwijderd
ik zou het sowieso zeggen, maar je kan toch ook vragen of hij niet direct je clitoris aanraakt, maar iets ernaast.
Das minder pijnlijk. En werkt ook, bij mij dan.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 18:03
Verwijderd
Hm jah, wat bedoelen jullie eigenlijk met 'naast'? Want als ik bij mezelf kijk, als je zeg maar alles blootlegt en er dan aanzit, dan vind ik het ook niet echt prettig. Maar gewoon erover heen...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten