![]() |
|
Hmmm volgens mij vraag 5 en 7 van de standaard vragenlijst
5-Do you play the pink oboe 7-Spit or swallow en voeg gelijk ff toe, 1-Pink or brown 2-How often do you flick the bean 3-Do you like to spank the monkey 4-Face or boobs 6-Cum quietly or scream mensen antwoorden ze ook nog allemaal! Met dank aan de mensen van max power
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk mag een meisje van 14 een jongen wel pijpen of neuken. Dan is zij heus niet strafbaar. Die jongen daarentegen wel. Het is namelijk verboden om met iemand onder de 16 handelingen te verrichten die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam. En daar valt pijpen/vingeren/tongzoenen ook onder. Daarbij maakt het ook niks uit hoe oud de jongen is (zolang hij maar boven de 12 is - onder de 12 kun je nooit strafrechtelijk aansprakelijk zijn). De leeftijd van de jongen maakt alleen uit voor de hoogte van zijn straf. En meisjes van 14 kunnen er heus wel heel wat vanaf weten. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ja, hij komt wel klaar. Ik slik dan ook. Ik denk dat oefenen er wel mee te maken heeft. Op een gegeven moment leer je meer wat de gevoelige plekjes van een jongen zijn en hoe je daar in je mond mee om moet gaan. De eerste keer dat ik iemand pijpte ging ook absoluut niet perfect
![]() ![]() ![]() ![]() Liefs, Nefra |
![]() |
|
![]() |
Nee hij is 2 keer in mijn mond klaar gekomen dat wilde hij best graag en wilde het ook wel MAAR de eerste keer ging ik ontzettend kokhalzen ik d8 nog dat het kwam omdat ik het voor het eerst deed ofzow..
Dus ja een tijdje later weer proberen en toen ging het weer hetzelfde ![]() Ik vond de smaak opzich helemaal niet vies dat niet maar ik weet niet het is gewoon een reflex denk ik maar weet iemand hoe ik daar vanaf kan komen??? (ik heb over mijn ex hoor ![]() Maar hij zei wel dat ik het altijd heel goed deed enzow maar ik vond het jammer dat het iedere keer zo moest lopen is ook niet echt bevorderlijk natuurlijk.. Ben je lekker aan het klaarkomen zie je je vriendin half over d`r nek gaan ![]() ![]()
||
Citaat:
kom nu maar hier kleine meid..... ![]() *'I'he Prophet, die zn pas nodig moet laten verlengen*
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij pijpen niet ![]() vind ik eigenlijk beetje vreemd want dat laatste lijkt me toch opwindender voor hem.... dusja... 'k zal het wel gewoon niet goed doen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik heb wel een gerofiel pas (o geros = grieks voor hoogbejaarde ![]()
||||
Citaat:
![]() Het is verboden om seksuele handelingen te verrichten met iemand onder de 16 jaar. Dat meisje is dus strafbaar. Je hebt dus wel gelijk dat diegene zelf niet ouder dan 16 hoeft te zijn, om strafbaar te zijn. In feite is het dus zo dat twee mensen onder de 16 die met elkaar vrijen beide strafbaar zijn. In de praktijk is er natuurlijk geen hond die ook daadwerkelijk zou overgaan tot strafvervolging. Zo ver gaat het niet. Nog niet. Pijpen valt trouwens onder penetreren voor degene die pijpt. Als ik een jongen zou pijpen, ben ik degene die penetreert in de ogen van de wet. Raar maar waar. Je hebt helemaal gelijk dat tongzoenen ook onder penetratie valt. Zal dan wel wederzijds penetratie zijn, ofzo ![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Dus als haar vriendje ook 14 is, zijn ze absoltuut niet strafbaar bezig. Is haar vriendje 18 jaar of ouder, dan heb je kans dat haar ouders (als het heel sicke ouders zijn) een klacht indienen en dan heb je idd een probleem. Zie topic over pedofilie
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je namelijk artikel 245 van het Wetboek van Strafrecht leest, dan lees je in lid 1: -1. Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met (...)' Het is hier één zinsnede. De bepaling moet aldus gelezen worden, dat het gaat om handelingen die een feitelijke aantasting van de lichamelijke integriteit inhouden. Strelen dus niet, zoenen dus wel. Overigens kun je uit de Memorie van Toelichting bij het Wetboek van Strafrecht opmaken dat het de bedoeling van de wetgever was om meisjes te beschermen. Inmiddels is daar natuurlijk ook de bescherming van minderjarige jongetjes bij gekomen, maar dat was niet de oorspronkelijke gedachte. Hoe het ook zij, het meisje is in casu niet strafbaar, omdat zij geen handelingen verricht die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam. Zij verbreekt de lichamelijke integriteit van de jongen niet. Sla je handboeken er maar op na. ![]() Verder is mij niks bekend van een eventuele wijziging in het klachtrecht bij dit artikel. Volgens lid 2 is behalve de wettelijke vertegenwoordiger ook de Raad voor de Kinderbescherming bevoegd, behalve in de gevallen van artikel 248 en 249 en de gevallen genoemd in de tweede zinsnede (vrijwillige prostitie). Dus zou je het nummer van het Kamerstuk en/of het wetsvoorstel kunnen geven, dan kan ik het opzoeken. Want bij mijn weten is het Wetboek van Strafrecht het laatst gewijzigd in december 2001 (wet van 20 december 2001, Stb. 673 en 675). |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Wat je hierboven schrijft klopt helemaal. Alleen, zoals ik al zei, valt felatio onder penetratie (binnendringen dus). Het is te zot voor woorden, ik heb er geen bron voor, maar het is wel zo. Volgens mij blijkt dit uit jurispudentie (of hoe de fuck je dat ook schrijft) en staat het niet vermeld in het wetboek van strafrecht zelf. Ik heb het gelezen, maar weet dus niet meer waar. Verder, als ik een jongen zou strelen en er is iemand die het daar niet helemaal mee eens is, zou ik net zo goed de lul zijn. Of die jongen dat wel of niet fijn gevonden zou hebben, zou dan niet aan de orde zijn. Wetgeving kan heel erg vatbaar zijn voor een alternatieve interpretatie als de omstandigheden er naar zijn. Citaat:
Voorheen bestond nog de situatie dat een minderjarige, met instemming van z'n ouders, ervoor kon kiezen te vrijen met een meerderjarige partner zonder dat die partner daarmee in de problemen zou komen. Geheimhouding daarvan was, wat betreft justitie iig, niet noodzakelijk (in de praktijk meestal wel verstandig; over het algemeen zouden de reacties niet al te positief zijn geweest). Nu is dat onmogelijk; de meerderjarige is bijna zeker fucked en dan niet op de aangename manier. Ik neem aan dat je kan begrijpen dat ik het graag anders zou zien. En zeker niet alleen voor mezelf; dergelijke wetgeving is gewoon van de pot gerukt en brengt meer leed met zich mee dan het, hoe nobel een streven ook, probeert te voorkomen. Maar het is dus realiteit. BTW, kunnen we nog verder off topic geraken? ![]()
||
Citaat:
Wij hadden het misschien meer over de ... euh ... administratieve achtergronden ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
pijpen zonder klaarkomen (?) tijgerin80 | 10 | 17-07-2012 22:44 | |
Seksualiteit |
Niet klaarkomen van pijpen? d e r a n g e r | 35 | 19-11-2004 08:06 | |
Seksualiteit |
klaarkomen van pijpen....(jongens) evanescence | 50 | 04-09-2004 20:45 | |
Seksualiteit |
Beffen The_Vampire | 15 | 04-03-2003 20:22 | |
Seksualiteit |
Vraagje over jongens en klaarkomen... Flipje het Kipje | 13 | 27-05-2002 14:49 | |
Seksualiteit |
niet klaarkomen bij het pijpen forumvraag | 2 | 10-01-2002 20:38 |