Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
je hebt echt compleet gelijk king, vandaar dat ik nu ook echt ga painten. mijn pik is groot voor een aziaat ![]() ik hoop dat ik ook aangenomen word en niet perfecte vrouwen tekenen is interessanter dan perfecte. ik verveel van dat perfecte aangezien er elke avond naast me een perfect klein lichaampje ligt. in de pic zitten foto's van rotterdam en willem de kooning verwerkt. special brushes en shit je weet tok ![]() ik hoop dat ik aangenomen ben, ik denk het niet. ze waren niet echt geinteresseerd in mijn shit, dus whatever ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het is idd de opdracht vd WdKA en wat jij zegt wilde ik idd aangeven. Het is niet voor niets een thema opdracht gericht op de belevingswereld van de 'kunstenaar'. Uitstekend gekozen van de academie vond ik zelf aangezien ik duidelijk wilde maken wie ik ben en het beter kan uitten dmv een beeld. De mensen die mij ondervroegen zagen er niet meer in dan mijn reis naar Rome of wilden niet meer dan dat zien, jammer eigenlijk. Er zit zoveel symboliek in het beeld, alles heeft wel een betekenis en het enige dat zij zagen was mijn reis naar Rome. Wat teleurstellend.
naja ik zal wel niet begrepen worden en briljant zijn en eeuwige roem genieten na mijn fucking dood. *de rest. bedankt voor de lieve woorden ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ grrr very nice!! hou wel van jouw stijl! wat de anderen dus ook al zeggen, het is weer eens iets anders hier op artistiek! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
RPG's AceSpade | 29 | 25-08-2011 10:34 | |
Games |
Resident Evil 4 Verwijderd | 133 | 04-04-2005 16:55 | |
Games |
Sony PSP vs. Nintendo DS MadEye | 189 | 16-02-2005 18:37 | |