Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Vergelijk dit: N64-style-Link: ![]() met dit: Gamecube-style-Link: ![]() er is natuurlijk kwaliteitsverschil ed. maar je merkt het grote verschil: in de gamecube variant is Link een knuffelbare, kindvriendelijke held en in de 64-editie een ruige bink. Nouja, om maar even te chargeren dan. Ik kan me voorstellen dat dit toch wel een beetje een afknapper is voor veel mensen. Ik hoop dat het verhaal veel goed maakt. -edit- Potverdrie, verdraaide Angelfire-host...
Laatst gewijzigd op 28-07-2002 om 11:57. |
![]() |
|
Verwijderd
|
komtie nou mee
![]() Maar Bendeben heeft wel gelijk, ik denk juist dat die cell shaded graphics een toevoeging zijn, anders krijg je het tomraider effect; mooiere graphics, een paar nieuwe dingen en voor de rest hetzelfde spel. Nu brengt elk zelda deel weer innovatieve vernieuwingen met zich mee, waardoor de serie interessant blijft en je er nooit op uitgekeken raakt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() IMO gaat het erom hoe het spel speelt...en verder is de N64-Link juist hetgeen dat niet past bij het origineel. Miyamoto heeft zo'n Link altijd al gewild. Link is al sinds de NES een cartoon-figuurtje (om het grof uit te drukken). Back to ya roots weetjewel.
||
Citaat:
vond je t op de N64 dan zo "volwassen"? vond ik ook behoorlijk kinderachtig, allemaal blije kleurtjes en lieve elfjes, grappige beestjes maar zowat iedereen vond de games meesterlijk en nu ziet er nog iets kinderachtiger uit en dan is het opeens bij voorbaat al een stuk mindere game? beetje vaag |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je de keus had om hetzelfde spel te spelen, alleen bij de 1 ziet alles er 'normaal' uit, en bij de ander is het een soort teletubbie-wereld, welk spel zou jij dan kiezen? @Bendeben: Ik heb vrijwel geen ervaring met de N64, dus ik oordeel ook wat te vroeg. Maar ik kijk alleen naar die screenshots die ik heb gezien... En die zien er gewoon te kinderachtig uit. Ik heb nog niks gezegd over hoe leukof stom het spel zelf is... Maar om met zo'n babyface in de hoofdrol een spel te spelen, dat maakt het bij voorbaat al iets minder (het spel kan nog wel leuk zijn.. heus..)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Trouwens, dit spel zou heel anders zijn als ze het met 'normale' graphics zouden doen; een heel deel zou gewoon niet lukken met normale graphics. Ik vind ook dat Link er niet zo erg uitziet. Zijn gezichtsuitdrukkingen zijn echt wel goed gedaan. En zijn bewegingen en zo. Je moet er gewoon aan wennen. En iedereen die zegt dat de graphics er niet uitzien, heeft volgens mij alleen maar naar screenshots gekeken. Net zoals Mario Sunshine, ziet de game er fantastisch uit als je het in beweging ziet. Screenshots laten niet genoeg zien om te weten te komen of een game nu mooi is. Ik kijk uit naar deze 'interactieve cartoon', en ik weet nu al dat ik er van ga genieten. ![]()
|
in het begin ziet het er inderdaad vaag/lelijk uit... omdat je het niet verw8 misschien..
anyway, sinds de preview van de PU weet ik zeker dat ik 'm ga kopen (geld zat ![]() En naast deze en de remake van OC zal er toch nog wel een ander Zelda spel voor de NGC gemaakt worden in de toekomst...?
|
Dit heeft uiteindelijk meert voordelen, he tis iets makkelijker voor de GameCube (cel shaded graphics) dat er méér datil toegevoegd kan worden waardoor het uiteindelijk allen maar mooeir wordt (zoals een van die bazen allemaal vuur druppels laat vallen, had de gamecube anders nooit aangekund) en download alle filmpjes van IGN.com om er wat meer van te zien <EDIT> ik had hier iets illegaals neer gezet om ongelimiteerd filmpjes te kijken op IGN.com, maar dat heb ik toch aar even weggehaald, mail me als je weten wilt <EDIT>
Maar ik vind deze Zelda wel een leuke verandering, en de remake van OoT gaan ze wel gewoon in normale zelda stijl doen, dus als je gewoon op die w8... En deze Zelda gaat: The Legend is Reborn heten.. dit keer weet i kt zeker dat het geen Legend Returns is ![]() Legend of Zelda: The Legend is Reborn (en ook Metroid Prime natuurlijk, die komen ongever gelijk uit... MP is uitgesteld namelijk en komt niet in December, dankejwel nintendo *NOT*)
Laatst gewijzigd op 29-07-2002 om 18:55. |
![]() |
|
Het leuke van de cartoony link is dat het een helehoop extra humor meebrengt.
Aller eerst is realisme niet meer belangrijk. Het is een tekenfilm wereld geworden, en het is volkomen normaal als Link van een 30 meter hoge toren kan vallen zonder een schrammetje op te lopen. Link kan nu ook allemaal gekkuh bekken trekken en weet ik wat nog meer. Het brengt allemaal nieuwe gameplay. Wees nou maar niet teleurgesteld en speel het spel eerst. En als ju het niet leuk vind, breng je het toch gewoon terug ![]() |
![]() |
|
Van mij mag link dr zo uitzien als in de boekkies hoor..no probs mee...maar hij ziet dr nu gewoon zielig uit...gewoonweg niet mooi..
Et spel zelf zal gaan ruleren....(download de E3 film maares) Et volgende Zelda spel wordt gloofik wel weer met supergraphics...waarschijnlijk om te kijken welke meer succes heeft...
||
Citaat:
Dit doen ze omdat ze oa willen kijken welke grafixvorm et populairst is, en omdat de add-on erg goed scheen te zijn, maar alleen op een vage N64-randapparaat te spelen was die in japan al enorm flopte...N64DD ofsow heette dat gloofik...
|
![]() |
|
|