Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2002, 09:43
Isa
Isa is offline
op cubezone gevonden.

grrr, en daar kom ik nu pas achter. blijkt de volgende zelda een cartoon te gaan worden. playstation2 kopen dan maar?
wat vinden jullie van zo'n cartoonige zelda/link?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2002, 10:29
BendeBen
BendeBen is offline
ik vind het dom als je denkt
ah link = cell shaded = saai/niet leuk

waarom?
misschien wordt het wel een heeeeele vette game man
goed verhaal ed
en de graphs zijn helemaal niet zo gaar als jij denkt nu
khad laatst filmpje gezien en dat ziet er eigenlijk best mooi uit zo dat cell shaded gebeuren

maja tis wel typisch nintendo ja
altijd anders willen
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 10:41
trekpop
trekpop is offline
ik vind hem er hier wel mooi uitzien eigelijk...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 10:44
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
BendeBen schreef:

waarom?
goed verhaal ed
khad laatst filmpje gezien en dat ziet er eigenlijk best mooi uit zo dat cell shaded gebeuren

altijd anders willen
Kijk hoe kinderachtig dat gassie eruit ziet... Dat maakt het spel al bij voorbaat een stuk minder...
Oud 28-07-2002, 11:47
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
BendeBen schreef:

waarom?
goed verhaal ed

altijd anders willen
Ik denk niet dat het zoveel met cell-shading te maken heeft, maar gewoon het uiterlijk van Link.

Vergelijk dit:
N64-style-Link:

met dit:
Gamecube-style-Link:

er is natuurlijk kwaliteitsverschil ed. maar je merkt het grote verschil: in de gamecube variant is Link een knuffelbare, kindvriendelijke held en in de 64-editie een ruige bink. Nouja, om maar even te chargeren dan. Ik kan me voorstellen dat dit toch wel een beetje een afknapper is voor veel mensen. Ik hoop dat het verhaal veel goed maakt.

-edit- Potverdrie, verdraaide Angelfire-host...

Laatst gewijzigd op 28-07-2002 om 11:57.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 11:49
Verwijderd
komtie nou mee oud nieuws...

Maar Bendeben heeft wel gelijk, ik denk juist dat die cell shaded graphics een toevoeging zijn, anders krijg je het tomraider effect; mooiere graphics, een paar nieuwe dingen en voor de rest hetzelfde spel. Nu brengt elk zelda deel weer innovatieve vernieuwingen met zich mee, waardoor de serie interessant blijft en je er nooit op uitgekeken raakt.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 13:59
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
Duckje schreef:
komtie nou mee oud nieuws...

Maar Bendeben heeft wel gelijk, ik denk juist dat die cell shaded graphics een toevoeging zijn, anders krijg je het tomraider effect; mooiere graphics, een paar nieuwe dingen en voor de rest hetzelfde spel. Nu brengt elk zelda deel weer innovatieve vernieuwingen met zich mee, waardoor de serie interessant blijft en je er nooit op uitgekeken raakt.
Het gaat ook niet om de techniek, maar om hoe die er zelf uit ziet. Zo kinderachtig...
Oud 28-07-2002, 14:28
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:

Het gaat ook niet om de techniek, maar om hoe die er zelf uit ziet. Zo kinderachtig...
Lekker belangrijk
IMO gaat het erom hoe het spel speelt...en verder is de N64-Link juist hetgeen dat niet past bij het origineel. Miyamoto heeft zo'n Link altijd al gewild. Link is al sinds de NES een cartoon-figuurtje (om het grof uit te drukken).
Back to ya roots weetjewel.
Oud 28-07-2002, 14:36
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:

Kijk hoe kinderachtig dat gassie eruit ziet... Dat maakt het spel al bij voorbaat een stuk minder...
?

vond je t op de N64 dan zo "volwassen"?
vond ik ook behoorlijk kinderachtig, allemaal blije kleurtjes en lieve elfjes, grappige beestjes
maar zowat iedereen vond de games meesterlijk

en nu ziet er nog iets kinderachtiger uit en dan is het opeens bij voorbaat al een stuk mindere game?
beetje vaag
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 14:55
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:

Lekker belangrijk
IMO gaat het erom hoe het spel speelt...en verder is de N64-Link juist hetgeen dat niet past bij het origineel. Miyamoto heeft zo'n Link altijd al gewild. Link is al sinds de NES een cartoon-figuurtje (om het grof uit te drukken).
Back to ya roots weetjewel.
*zucht*

Als je de keus had om hetzelfde spel te spelen, alleen bij de 1 ziet alles er 'normaal' uit, en bij de ander is het een soort teletubbie-wereld, welk spel zou jij dan kiezen?

@Bendeben: Ik heb vrijwel geen ervaring met de N64, dus ik oordeel ook wat te vroeg. Maar ik kijk alleen naar die screenshots die ik heb gezien... En die zien er gewoon te kinderachtig uit. Ik heb nog niks gezegd over hoe leukof stom het spel zelf is... Maar om met zo'n babyface in de hoofdrol een spel te spelen, dat maakt het bij voorbaat al iets minder (het spel kan nog wel leuk zijn.. heus..)
Oud 28-07-2002, 16:18
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:

*zucht*

Als je de keus had om hetzelfde spel te spelen, alleen bij de 1 ziet alles er 'normaal' uit, en bij de ander is het een soort teletubbie-wereld, welk spel zou jij dan kiezen?

Beide (ben Zelda fanaat)
Oud 28-07-2002, 20:12
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
De nieuwe Link vind ik ook niet mooi, maar de gezichtsuitdrukkingen zijn beter, er zijn meer moves en het is een wat anders, zal ik maar zeggen
Oud 28-07-2002, 21:17
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
.Mpje Dual schreef:
De nieuwe Link vind ik ook niet mooi, maar de gezichtsuitdrukkingen zijn beter, er zijn meer moves en het is een wat anders, zal ik maar zeggen
Lees mijn 1e post...het is niet anders, het was anders op de N64
Oud 28-07-2002, 21:38
Inemine
Inemine is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:

*zucht*

Beide.

Trouwens, dit spel zou heel anders zijn als ze het met 'normale' graphics zouden doen; een heel deel zou gewoon niet lukken met normale graphics. Ik vind ook dat Link er niet zo erg uitziet. Zijn gezichtsuitdrukkingen zijn echt wel goed gedaan. En zijn bewegingen en zo. Je moet er gewoon aan wennen. En iedereen die zegt dat de graphics er niet uitzien, heeft volgens mij alleen maar naar screenshots gekeken. Net zoals Mario Sunshine, ziet de game er fantastisch uit als je het in beweging ziet. Screenshots laten niet genoeg zien om te weten te komen of een game nu mooi is.
Ik kijk uit naar deze 'interactieve cartoon', en ik weet nu al dat ik er van ga genieten.
Oud 29-07-2002, 01:07
Lakini's Juice
Lakini's Juice is offline
Ik kan nie wachten tot ie uit is en ik em in m'n paarse blokkedoos kan keilen!!!!

En ik hoop ook dat die GC versie van Ocarina Of Time ook werkelijkheid wordt...
Oud 29-07-2002, 16:26
Firebolt
Firebolt is offline
in het begin ziet het er inderdaad vaag/lelijk uit... omdat je het niet verw8 misschien..
anyway, sinds de preview van de PU weet ik zeker dat ik 'm ga kopen (geld zat )
En naast deze en de remake van OC zal er toch nog wel een ander Zelda spel voor de NGC gemaakt worden in de toekomst...?
Oud 29-07-2002, 18:46
Retinite
Retinite is offline
Dit heeft uiteindelijk meert voordelen, he tis iets makkelijker voor de GameCube (cel shaded graphics) dat er méér datil toegevoegd kan worden waardoor het uiteindelijk allen maar mooeir wordt (zoals een van die bazen allemaal vuur druppels laat vallen, had de gamecube anders nooit aangekund) en download alle filmpjes van IGN.com om er wat meer van te zien <EDIT> ik had hier iets illegaals neer gezet om ongelimiteerd filmpjes te kijken op IGN.com, maar dat heb ik toch aar even weggehaald, mail me als je weten wilt <EDIT>
Maar ik vind deze Zelda wel een leuke verandering, en de remake van OoT gaan ze wel gewoon in normale zelda stijl doen, dus als je gewoon op die w8...
En deze Zelda gaat: The Legend is Reborn heten.. dit keer weet i kt zeker dat het geen Legend Returns is dus schrijf allemaal op je verlanglijst:

Legend of Zelda: The Legend is Reborn
(en ook Metroid Prime natuurlijk, die komen ongever gelijk uit... MP is uitgesteld namelijk en komt niet in December, dankejwel nintendo *NOT*)

Laatst gewijzigd op 29-07-2002 om 18:55.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 17:03
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Het leuke van de cartoony link is dat het een helehoop extra humor meebrengt.
Aller eerst is realisme niet meer belangrijk. Het is een tekenfilm wereld geworden, en het is volkomen normaal als Link van een 30 meter hoge toren kan vallen zonder een schrammetje op te lopen.
Link kan nu ook allemaal gekkuh bekken trekken en weet ik wat nog meer. Het brengt allemaal nieuwe gameplay. Wees nou maar niet teleurgesteld en speel het spel eerst. En als ju het niet leuk vind, breng je het toch gewoon terug
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 09:34
Firebolt
Firebolt is offline
knap gedaan van ome Shigeru hè?
Oud 03-08-2002, 13:05
Verwijderd
het is gewoon weer de Link van de NES en GB, de Link die ik geweldig vind dus

Al dat cartoon-kiddie gezeik ook altijd.. wees blij dat Nintendo steeds wat nieuws probeert, anders had je reacties van "het ziet er hetzelfde uit als op de n64" yadayadayada...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 14:26
Verwijderd
Als ik het mij goed herrinner was alle 'artwork' in de handleidinkjes van 'vroeger' die stoere Link die we bijv. nu zien in ssbm. Gezeik dat het nu oldskool-Link is vind ik dus een beetje onzin
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 14:51
D@mien
D@mien is offline
Van mij mag link dr zo uitzien als in de boekkies hoor..no probs mee...maar hij ziet dr nu gewoon zielig uit...gewoonweg niet mooi..

Et spel zelf zal gaan ruleren....(download de E3 film maares)
Et volgende Zelda spel wordt gloofik wel weer met supergraphics...waarschijnlijk om te kijken welke meer succes heeft...
Oud 04-08-2002, 20:04
Rareware
Rareware is offline
Ik wil hem ook hebbe!!!!!!!!!!!!!!!
En ook de remake van OoT op de Cube, maar dan niet cell shaded natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Rareware schreef:
Remake van OoT op de Cube
Ho stop wacht heb ik iets gemist ofzow tijdens m'n vakantie?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 09:28
Stephanus
Stephanus is offline
EY, heb je dat stuk eronder gelezen? Niks meer dan lof van ieder1 die ut mocht spelen op de expo! Game schijnt f*cking goed te zijn! lijkt mij juist wel koewl!
Oud 07-08-2002, 15:53
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Duckje schreef:
Ho stop wacht heb ik iets gemist ofzow tijdens m'n vakantie?
Et was al langer bekend...OoT krijgt een remake+add-on.

Dit doen ze omdat ze oa willen kijken welke grafixvorm et populairst is, en omdat de add-on erg goed scheen te zijn, maar alleen op een vage N64-randapparaat te spelen was die in japan al enorm flopte...N64DD ofsow heette dat gloofik...
Reageren

Regels voor berichten