Advertentie | |
|
![]() |
|
WoW
![]() Cker goed, 1 miereneuk puntje, hand die de pijl vasthoud + pijl(beetje glasfyber8tig) maar echt super. Papyrus effect mag ook ietjes minder. @ Samwise pak ur bags Wat is die man voor iets? Een Keeper of the Groove? of een mannelijke hunter/demonhunter ?
|
Oo....samise pack ur backs?!?!....Yehhh riiiight
![]() Maar ik waardeer het wel ![]() Die vent moest een soort van druid voorstellen, ik wilde niet vastzitten aan de originele warcraft 3 designs, vandaar dat de gear ook niet helemaal klopt enzo....maar in WoW heb je geloof ik tig variaties aan kledij.
|
Tippen aan Samwise nog niet, maar je bent al ver gekomen en ik denk dat je nog wel wat concept art in zou kunnen sturen voor Warcraft 4
![]() Weer een geniale tekening man, op die floppy linkertiet na. Maar die was al genoemd. Ej, maar: restecp.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
*stilte* damn, ik heb geloof ik nog nooit iets kunnen verzinnen van commentaar ofzo, alleweer nix (behalve klein beetje over d'r platte tieten, maar dat is al gemeld). Geweldig, blijf aub veel posten, vind het leuk om te zien
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dingen Die Je Doet Omdat Je Een Mongool Bent Uice | 117 | 10-02-2011 10:40 | |
ARTistiek |
[Tekening] Samurai...alweer ja Captain N | 46 | 07-03-2004 21:04 |