Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2004, 22:10
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Mijn broertje was alleen beneden.

Opeens gaat het lampje van de cd speler branden, hij kijkt ernaar.

Opeens word de cd opgestart en word er op het schermpje van nummer 1 naar nummer 6 geskipped

En toen zag je het play icoontje en wer dafscheid nemen bestaat niet van marco borsato gedraaid

Tis al eens eerder gebeurd..

echt eng

Oud 20-05-2004, 22:44
Verwijderd
Hij kan op de afstandsbediening zijn gaan zitten/leunen/staan/...

De cdspeler heeft het op zijn heupen (slecht contact, lijkt of ie uit is, maar heeft op dat moment geen stroom en wanneer er iets verandert, komt het contact terug goed en speelt ie...)

Ik weet het niet, maar alleen een cdspeler die kuren heeft, lijkt me nu niet direct iets om gillend van wakker te worden. Als er nu wat meer dingen zijn/waren, ok, maar electrische apparaten kunnen altijd vaag doen, en electrische apparaten met afstandsbediening zeker omdat er altijd wel lolbroeken rondlopen.
Oud 20-05-2004, 23:18
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Citaat:
Mutant schreef op 20-05-2004 @ 23:44 :
Hij kan op de afstandsbediening zijn gaan zitten/leunen/staan/...

De cdspeler heeft het op zijn heupen (slecht contact, lijkt of ie uit is, maar heeft op dat moment geen stroom en wanneer er iets verandert, komt het contact terug goed en speelt ie...)

Ik weet het niet, maar alleen een cdspeler die kuren heeft, lijkt me nu niet direct iets om gillend van wakker te worden. Als er nu wat meer dingen zijn/waren, ok, maar electrische apparaten kunnen altijd vaag doen, en electrische apparaten met afstandsbediening zeker omdat er altijd wel lolbroeken rondlopen.

Hij stond gewoon voor die speler, en zag dat er geskipped werd naar het 6de nummer.

dit is precies al eens eerder gebeurd toen er niemand beneden was. en ook hetzelfde nummer.

Toen werden we er van wakker.
Oud 20-05-2004, 23:38
JCG
JCG is offline
Hoe oud is die cd-speler? Mijn cd-speler flipt ook een hoop, halve wegen een nummer terug naar het begin daarna naar het einde van dat nummer. Mijn eigen spook dj
Oud 21-05-2004, 02:39
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
vast niet.

Mijn broertje heeft ook wel eens iets raars gehad in bed.

Hij werd wakker, zag alleen maar wit licht en voelde een arm over zich heen gaan. Hij kon zich niet bewegen en kon ook niet schreeuwen/gillen.

Hij raakte in paniek, en daardoor kwam hij er uit.

Hij is nu nog af en toe nog steeds bang om naar bed te gaan.
Oud 21-05-2004, 02:40
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Citaat:
JCG schreef op 21-05-2004 @ 00:38 :
Hoe oud is die cd-speler? Mijn cd-speler flipt ook een hoop, halve wegen een nummer terug naar het begin daarna naar het einde van dat nummer. Mijn eigen spook dj
max een jaartje
Oud 21-05-2004, 17:01
AngelLena
AngelLena is offline
Kan ook zijn dat er een sleep/alarm functie op zit die per ongeluk is ingeschakeld. Had mijn broertje laatst ook last van. Ding ging om meest vreemde momenten aan, altijd hetzelfde nummer. Bleek dat ie per ongeluk een alarm functie had geinstalleerd.
Oud 21-05-2004, 17:10
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 21-05-2004 @ 18:01 :
Kan ook zijn dat er een sleep/alarm functie op zit die per ongeluk is ingeschakeld. Had mijn broertje laatst ook last van. Ding ging om meest vreemde momenten aan, altijd hetzelfde nummer. Bleek dat ie per ongeluk een alarm functie had geinstalleerd.

maar dan zie je niet dat ie van nummer 1 naar 6 aan t skippen is, onregelmatig.

toch wel vaag , maarja
Oud 21-05-2004, 17:21
JCG
JCG is offline
Citaat:
suikerklontje schreef op 21-05-2004 @ 18:10 :

toch wel vaag , maarja
staat shuffle ofzo niet aan? ir-gebruikde apparaat in de buurt? Met me rekenmachine kon ik de tv besturen.
Oud 21-05-2004, 17:24
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
suikerklontje schreef op 21-05-2004 @ 18:10 :

toch wel vaag , maarja
Dat kan dus ook voor ingesteld zijn dat ie speciaal DIE cd en DAT nummer wil hebben om mee wakker te worden om maar iets te noemen waar je zo'n functie voor kan gebruiken.
Oud 22-05-2004, 01:47
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
Dat kan inderdaad heel goed.

Denk ook eens: als het wel een geest is, waarom gaat die dan dat liedje spelen? Is het iemand die dezelfde emotie naliet toen hij stierf? etc..
Oud 22-05-2004, 02:08
Outdated Spirit
Outdated Spirit is offline
Citaat:
VirginVampiress schreef op 22-05-2004 @ 02:47 :
Dat kan inderdaad heel goed.

Denk ook eens: als het wel een geest is, waarom gaat die dan dat liedje spelen? Is het iemand die dezelfde emotie naliet toen hij stierf? etc..
Oud 22-05-2004, 07:53
lady of the dark
lady of the dark is offline
hoeh eng, Marco Borsato.....
Nee grapje, ik denk dat er best een logische uitleg voor is, zoals een paar mensen voor me al gegeven hebben. Toch wel typisch dat het juist dàt liedje was. Ik denk, dat als het voor jou een geest was (en je weet ook wie) dan was het ook een geest. Het gaat er om wat het voor jou betekent en daar hebben wij niets over te zeggen.
Oud 22-05-2004, 09:53
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
suikerklontje schreef op 20-05-2004 @ 23:10 :
Mijn broertje was alleen beneden.

Opeens gaat het lampje van de cd speler branden, hij kijkt ernaar.

Opeens word de cd opgestart en word er op het schermpje van nummer 1 naar nummer 6 geskipped

En toen zag je het play icoontje en wer dafscheid nemen bestaat niet van marco borsato gedraaid

Tis al eens eerder gebeurd..

echt eng

Onze CD speler gaat ook soms zomaar aan zijn al naar de buren geweest om te vragen of zou geen afstandbediening hebben met de zelfde frequentie . enz. dus het kan aan daaraan liggen mischien kuren. Hoewel het griezelig eruit ziet zal er wel een verklaring voorzijn. Als hij niet had gekeken naar de nummer en de titel van het leidje was er niks aan de hand geweest en wees eerlijk is het logisch dat je dat doet? Meestal druk je dan meteen op de uitknop. Ik denk dat hij zichzelf ook heeft bang gemaakt.
Oud 23-05-2004, 15:05
sn0w
sn0w is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 22-05-2004 @ 08:53 :
hoeh eng, Marco Borsato.....
Nee grapje, ik denk dat er best een logische uitleg voor is, zoals een paar mensen voor me al gegeven hebben. Toch wel typisch dat het juist dàt liedje was. Ik denk, dat als het voor jou een geest was (en je weet ook wie) dan was het ook een geest. Het gaat er om wat het voor jou betekent en daar hebben wij niets over te zeggen.
Daar ben ik het mee eens. Als jij denkt dat het een geest was, is het vast ook zo, daar kunnen wij niet over oordelen
Oud 24-05-2004, 07:29
Shade
Shade is offline
Citaat:
sn0w schreef op 23-05-2004 @ 16:05 :
Daar ben ik het mee eens. Als jij denkt dat het een geest was, is het vast ook zo, daar kunnen wij niet over oordelen
Als jij denkt dat het een geest was, is het vast ook zo?...

Dus als ik denk dat je gek bent.....

Dat die CD-Speler ineens aanging kan zoveel redenen hebben...
Best vaag ja, maar zal vast geen geest ofzo achterzitten...tenzij het echt een patroon lijkt te hebben en vaak gebeurd ofzo
Oud 24-05-2004, 10:58
Vissertje
Vissertje is offline
ik heb dat ook een keer gehad.

toen bliksemde het heir
en opeens was mijn stereotoren stil
toen ging ie aan en kwam er uit: 'it's too late'
en toen wassie weeer uit en kreeg ik m echt neit meer aan..

dat was pas eng
Oud 24-05-2004, 13:26
Doodle!
Doodle! is offline
Wanneer we het over cd spelers gaan hebben:

Een paar jaar geleden:Ik word 's avonds wakker geen idee van wat. Ik ga beneden wat drinken en opeens vliegt de CD speler aan. gewoon radio maar ontiegelijk hard! dat was wel eng.
Oud 25-05-2004, 02:38
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
Sluit eens een andere aan en kijk of het probleem opgelost is, of sluit em gewoon af en sluit je discman aan op je radio, klaar (ja dat kan )
Oud 27-05-2004, 09:57
Senica
Senica is offline
mijn vriend woont in het huis waar zijn opa en oma hadden gewoond. ze leven alletwee niet meer. maar vaker gaat vanzelf de magnatron aan of de radio of de bal van de hond valt naar beneden van de trap terwijl die er een meter van de rand had afgelegen. en de hond zat gewoon naast ons. ik geloof er wel degelijk in dat er iets buitennatuurlijks bestaat. alleen het is z'n raar iedee
Oud 27-05-2004, 19:22
lady of the dark
Citaat:
Shade schreef op 24-05-2004 @ 08:29 :
Als jij denkt dat het een geest was, is het vast ook zo?...

Dus als ik denk dat je gek bent.....

Leuk gevonden, maar zo werkt mijn filosofie niet. Jij kent mij verder niet, dus je kunt niet oordelen of ik gek ben of niet. Net zo min als ik over jou. (al denk ik persoonlijk dat je wel normaal bent hoor) Als ik bij mezelf zou gaan twijfelen of ik soms gek was dan zou ik dat best eens kunnen zijn. (ik geloof dat die zin grammaticaal niet helemaal klopt, maar dat even terzijde) Meestal klopt je gevoel, pas als je er bij gaat nadenken gaat iets mis. Stel dat je een geluid hoort. Waarschijnlijk denk je: "oh een geluid." en verder niks. Maar als je nou door denkt dan ga je je misschien afvragen waar het geluid vandaan kwam en kom je misschien uiteindelijk op een geest uit. Waarschijnlijk was het in dit geval gewoon een geluid. Stel dat je nou weer een geluid hoort, en je denkt onmiddelijk:"Verrek, dat is oma!." dan is het waarschijnlijk ook echt je oma. Iedereen is namelijk in meer of mindere mate paranormaal begaafd en in staat om boodschappen van gene zijde te ontvangen, maar dat lukt alleen als je niet nadenkt en gewoon op je gevoel afgaat. (als je bang bent voor geesten: gewoon blijven denken, ga desnoods een liedje zingen in je hoofd, zo kun je je prima afsluiten) Ik hoor bijvoorbeeld af en toe voetstappen op het dak. Zou een geest kunnen zijn, maar mijn gevoel verteld me dat het gewoon vogeltjes zijn en dat er hier in de wijde omtrek geen geest te bekennen is. Ik ben niet zo heel goed in uitleggen, dus ik hoop dat dit een beetje duidelijk is.
Oud 28-05-2004, 14:06
pfano
pfano is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 27-05-2004 @ 20:22 :
Leuk gevonden, maar zo werkt mijn filosofie niet. Jij kent mij verder niet, dus je kunt niet oordelen of ik gek ben of niet. Net zo min als ik over jou. (al denk ik persoonlijk dat je wel normaal bent hoor) Als ik bij mezelf zou gaan twijfelen of ik soms gek was dan zou ik dat best eens kunnen zijn. (ik geloof dat die zin grammaticaal niet helemaal klopt, maar dat even terzijde) Meestal klopt je gevoel, pas als je er bij gaat nadenken gaat iets mis. Stel dat je een geluid hoort. Waarschijnlijk denk je: "oh een geluid." en verder niks. Maar als je nou door denkt dan ga je je misschien afvragen waar het geluid vandaan kwam en kom je misschien uiteindelijk op een geest uit. Waarschijnlijk was het in dit geval gewoon een geluid. Stel dat je nou weer een geluid hoort, en je denkt onmiddelijk:"Verrek, dat is oma!." dan is het waarschijnlijk ook echt je oma. Iedereen is namelijk in meer of mindere mate paranormaal begaafd en in staat om boodschappen van gene zijde te ontvangen, maar dat lukt alleen als je niet nadenkt en gewoon op je gevoel afgaat. (als je bang bent voor geesten: gewoon blijven denken, ga desnoods een liedje zingen in je hoofd, zo kun je je prima afsluiten) Ik hoor bijvoorbeeld af en toe voetstappen op het dak. Zou een geest kunnen zijn, maar mijn gevoel verteld me dat het gewoon vogeltjes zijn en dat er hier in de wijde omtrek geen geest te bekennen is. Ik ben niet zo heel goed in uitleggen, dus ik hoop dat dit een beetje duidelijk is.
...de grootste angst van mensen is dus hun fantasie
Oud 28-05-2004, 20:00
lady of the dark
Citaat:
evi schreef op 28-05-2004 @ 15:06 :
als jij het zo wilt zien dan is het zo.
Oud 28-05-2004, 21:27
JCG
JCG is offline
Citaat:
evi schreef op 28-05-2004 @ 15:06 :
The only thing we have to fear, is fear it self.
Oud 29-05-2004, 13:28
lady of the dark
Citaat:
JCG schreef op 28-05-2004 @ 22:27 :
Met bang zijn schiet je inderdaad over het algemeen niet al te veel op.
Oud 29-05-2004, 17:23
ofniet
ofniet is offline
Je kan jezelf ook gek maken natuurlijk.
Oud 29-05-2004, 20:46
lady of the dark
Citaat:
ofniet schreef op 29-05-2004 @ 18:23 :
Je kan jezelf ook gek maken natuurlijk.
Ja, dat probeerde ik dus ook min of meer uit te leggen. Je moet altijd op je eerste gevoel af gaan. Als je dat niet doet, en gaat nadenken, of jezelf gek maken, zoals jij dat noemt, dan kun je dus allerhande spookverhalen gaan verzinnen. In de jaren zestig was er een groepje vrouwen dat een expiriment uitvoerde. Ze riepen de geest van een verzonnen iemand op. Ze hadden die persoon helemaal verzonnen compleet met levensbeschrijving en uiterlijke kenmerken. Het zou gaan om een man die in de middeleeuwen geleefd zou hebben en getrouwd zou zijn met een mooie maar frigide vrouw. Verder hadden ze expres wat historische onjuistheden in de biografie verwerkt en ze hadden het zo uitgezocht dat de man die ze opriepen niet echt bestaan kon hebben. Ze hielden een seance en zochten contact. Wat gebeurde er? Het lukte! Ze hadden heel gezellige gesprekken samen en maakten af en toe zelfs grapjes, maar als ze het gesprek op de frigiditeit van zijn vrouw brachten werd de man kwaad en liet hij de tafel dansen. En dat terwijl de man in kwestie nooit bestaan kon hebben. Wat is de verklaring? Maakten de vrouwen elkaar gek? Waarschijnlijk wel, maar hoe kon het dan dat de tafel bewoog? Hadden ze onbewust telekinetische krachten? Waarom niet? Het is een vreemd verhaal, maar goed gedocumenteerd. Ik zou graag naar een site verwijzen met dit verhaal, maar ik ben de naam van de verzonnen geest straal vergeten. Misschien kent iemand dit verhaal? Ik heb het twee keer in twee verschillende boeken gelezen. Wat ik uiteindelijk bedoel is dat je bij paranormale ervaringen je altijd moet afvragen wat je gevoel er van zegt. Eigenlijk is het heel fout wat we op dit forum doen. Iemand vertelt iets over een paranormale ervaring die hij/zij gehad heeft, en vervolgens komen wij met de meest uiteenlopende verklaringen. Een hele tijd terug was er iemand die een pentagram aan een kettinkje droeg. Op een dag viel dat pentagram er af, zonder dat het tussenliggende schakeltje gebroken was. Volgens de poster was het een voorteken. Iemand opperde dat zo'n kettinkje meestal twee schakeltjes heeft en dat schakeltje nummer twee waarschijnlijk gebroken en op straat gevallen moest zijn. Plausibele uitleg, en waarschijnlijk klopt het ook, maar toch, als het voor die persoon nou een teken is? Wat hebben wij er dan over te zeggen? Zo is het met dit topic weer ook, 'tuurlijk is het mogelijk dat de ceedeespeler zodanig ingesteld was dat hij naar dat nummer skipte, maar als het voor suikerklontje een teken is, dan is het ook een teken. Maar zoals ik al zei (en nou komen we bij wat ik eigenlijk had willen zeggen) Suikerklontje: Dacht je toen je het nummer hoorde onmiddelijk aan iemand die je een teken wilde geven? Of kwam die gedachte pas veel later? Zo ja, had je dan het gevoel dat er puzzelstukjes in elkaar pasten? Of zat je er lang op te simmen hoe het mogelijk kon zijn dat dat liedje zomaar afspeelde en wie dat dan hoe en waarom in gang zette? (god wat gebruik ik vandaag een boel woorden) Het is belangrijk dat je dergelijke vragen voor je zelf beantwoord. Als je juist niet over deze vragen wilt nadenken is dat weer een teken dat je gevoel klopt en het inderdaad iets paranormaals was. Ga gewoon bij je gevoel te rade, wat voelde je toen je zag dat dat liedje begon? Denk daar aan.
Oud 30-05-2004, 01:18
david_again
david_again is offline
Is er een bekende of familielid onlangs overleden?
Dat zou het nr 'Afscheid...' kunnen verklaren

David
www.Nieuws-Platform.nl
Oud 30-05-2004, 13:53
Elmoo
Elmoo is offline
Er kan een geest aanwezig zijn in jullie huis. Als jullie hem met rust laten, laat hij jullie ook met rust.
Oud 01-06-2004, 13:11
Blenderhead
Blenderhead is offline
haha niels, moet je maar niet zoveel metallica luisteren
Oud 01-06-2004, 13:30
Verwijderd
Sjonge jonge zeg. Een geest.

Mijn sterio gaat ook weleens spontaan aan, maar dat komt omdat ie gevoelig is voor andere apparaten.

Soms dan gaat ie aan als ik een knop indruk van de tv.

Lijkt mij gewoon een elektrische storing. Pleur de stekker er eens uit, en dan gebeurt het vast nooit weer.

Als de sterio het nog steeds doet zonder stekker...sja...dan is het wel duidelijk.
Oud 01-06-2004, 15:28
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
@ TS:
Welke cd is het en hoe heet het nummer?
Oud 03-06-2004, 01:45
El Kim
El Kim is offline
Misschien moet je binnenkort afscheid nemen van de cd omdat ie te vaak gedraaid is?
Oud 03-06-2004, 01:45
Verwijderd
Citaat:
JCG schreef op 28-05-2004 @ 22:27 :
Niet helemaal waar. Als je 'savonds alleen in het bos loopt en je komt ineens een drie meter hoog groen monster tegen, zou ik toch maar wel bang worden.
Oud 03-06-2004, 08:31
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 03-06-2004 @ 02:45 :
Niet helemaal waar. Als je 'savonds alleen in het bos loopt en je komt ineens een drie meter hoog groen monster tegen, zou ik toch maar wel bang worden.
En als je niet zo bang zou zijn geweest, dan blijkt het gewoon een arme stakker geweest te zijn die in een vieze sloot is gevallen. En door de schaduwen in het bos, leek het net alsof hij 3 meter lang was.

Oud 03-06-2004, 09:54
ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Als het toch telkens hetzelfde nummer is moet je misschien eens de CD eruit halen en goed opbergen.
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Oud 03-06-2004, 20:11
BrokenDreams
BrokenDreams is offline
ah niet alles wat raar lijkt zijn geesten. Wij hadden een tv op zolder, en als die aan was gebeurden er rare dingen. Zo sprong hij bijvoorbeeld van tmf ineens naar yorin of rtl 4 of ging het geluid opeens uit, en daarna stond hij opeens standby. Toen besloot ik er maar ff niets aan te doen, sprong hij opeens weer aan met volume voluit, ja toen schrok ik wel ff. Ook is de helderheid van het beeld veranderd. Heel irritant, want onze remote is kapot dus ik kan er niets meer aan doen grr Maar niet alle dingen die plotseling of onverwacht zijn, zijn eng. Er zal wel een logische verklaring achter zitten.
Dit betekent overigens niet dat ik niet in geesten geloof, want dat doe ik wel .. heel erg zelfs

BB BrokenDreams
Oud 03-06-2004, 21:04
JCG
JCG is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-06-2004 @ 02:45 :
maar niets te bang, als je verstijft kan je niet weg rennen, en dan is de film zo gauw af gelopen. Als we aannemen dat je de hoofdrol hebt .
Oud 04-06-2004, 10:18
legatus
legatus is offline
Veel stereo's hebben kuren...

Psychokinetische krachten, klopgeesten, bezeten stereo's... er zijn zoveel fantasierijke mogelijkheden.
Oud 04-06-2004, 18:35
lady of the dark
Citaat:
BrokenDreams schreef op 03-06-2004 @ 21:11 :
ah niet alles wat raar lijkt zijn geesten. Wij hadden een tv op zolder, en als die aan was gebeurden er rare dingen. Zo sprong hij bijvoorbeeld van tmf ineens naar yorin of rtl 4 of ging het geluid opeens uit, en daarna stond hij opeens standby. Toen besloot ik er maar ff niets aan te doen, sprong hij opeens weer aan met volume voluit, ja toen schrok ik wel ff. Ook is de helderheid van het beeld veranderd. Heel irritant, want onze remote is kapot dus ik kan er niets meer aan doen grr Maar niet alle dingen die plotseling of onverwacht zijn, zijn eng. Er zal wel een logische verklaring achter zitten.
Dit betekent overigens niet dat ik niet in geesten geloof, want dat doe ik wel .. heel erg zelfs

BB BrokenDreams
Deed mijn televisie ook, maar ik heb hem toen maar gewoon bij het grof vuil gezet. (eigenlijk was dat nadat ik een klap hoorde en er rook uit zag komen) Hoewel ik blijf zeggen dat het gaat om het gevoel dat je er bij krijgt, is het met electrische apparaten ook wel vaak zo dat ze gewoon kuren hebben. (deze computer zou anders waarschijnlijk door een stelletje demonen bezeten zijn) Maar het bleeft een apart geval dit, omdat het liedje een speciale betekenis heeft.
Oud 07-06-2004, 11:56
Satrapold
Satrapold is offline
Citaat:
suikerklontje schreef op 20-05-2004 @ 23:10 :
en wer dafscheid nemen bestaat niet van marco borsato gedraaid
Tering godver, dit is werkelijk het engste wat ik ooit heb gehoord !

Ik leef met jou en je broertje mee!

Sterkte.
Oud 09-06-2004, 21:34
proof of life
proof of life is offline
er doen wel erg veel mensen grappig over...
Volgens mij kan het allebei wel; een verklaarbaar geval, wat hierboven al zoveel is genoemd... en dat er 'iets' was geloof ik ook wel... daar kan ik ook wel inkomen...
ik weet niet hoe open jullie voor dit soort dingen staan, maar daar heeft het wel mee te maken...
Zelf heb ik dit ook een aantal keren gehad... met nummers die ineens kei hard werden afgespeeld maar ook dat mijn computer vaag begint te doen en waarop dan 'dingen' te zien zijn Ik ben er wel aan gewend geraakt, kan me voorstellen dat het ook eng is en zeker in het begin...
ik snap dat andere mensen het niet willen geloven... maar ik geloof er wel degelijk in
Misschien moet je broertje/jullie maar eens goed na gaan denken wat dit nummer te betekenen heeft... of iemand iets duidelijk wil maken of wat dan ook...
Oud 09-06-2004, 22:43
JCG
JCG is offline
Citaat:
proof of life schreef op 09-06-2004 @ 22:34 :
er doen wel erg veel mensen grappig over...
Volgens mij kan het allebei wel; een verklaarbaar geval, wat hierboven al zoveel is genoemd... en dat er 'iets' was geloof ik ook wel... daar kan ik ook wel inkomen...
ik weet niet hoe open jullie voor dit soort dingen staan, maar daar heeft het wel mee te maken...
Zelf heb ik dit ook een aantal keren gehad... met nummers die ineens kei hard werden afgespeeld maar ook dat mijn computer vaag begint te doen en waarop dan 'dingen' te zien zijn Ik ben er wel aan gewend geraakt, kan me voorstellen dat het ook eng is en zeker in het begin...
ik snap dat andere mensen het niet willen geloven... maar ik geloof er wel degelijk in
Misschien moet je broertje/jullie maar eens goed na gaan denken wat dit nummer te betekenen heeft... of iemand iets duidelijk wil maken of wat dan ook...
dat zijn geen spoken, maar waarschijnlijk windows , sinds ik linux draai op mij computer heb ik geen last meer van die spoken
Oud 11-06-2004, 10:40
Verwijderd
Geloof maar waar je zelf in wilt geloven
Oud 11-06-2004, 18:28
lady of the dark
Citaat:
ALX schreef op 11-06-2004 @ 11:40 :
Geloof maar waar je zelf in wilt geloven
Je hebt echt perfect in één zin weergegeven waar ik een heel verhaal voor nodig heb gehad.
Oud 13-06-2004, 17:27
Verwijderd
jonge kinderen verzinnen wel eens vaker dingen. beetje vaag verhaal dat met dat gevoel over zijn arm heen enzo. tot zover heb ik nog nooit gehorod over een Fleeschelijk spook. als er al spoken zijn.

kortom broodje aap. van jou, of je broertje

aandacht trekker
Advertentie

Regels voor berichten