![]() |
|
Lijkt idd erg veel op een blaasontsteking. Ik had er ook altijd erg veel last van na de sex en ben elke keer na de huisarts geweest voor antibiotica. Maar dat is nogal troep en ik werd er opgegeven moment resistent voor (omdat ik het zo vaak gebruikte...), dus toen ben ik wat andere dingen gaan proberen
Idd gelijk plassen en wassen na de sex helpt al heel veel. Daarbij ben ik ook cranberrie capsules gaan slikken. Sinds ik die gebruik, en sinds ik gelijk ga plassen en wasssen na de sex heb ik er geen last meer van gehad. Soms dat ik het de dag erna even voel, maar je moet gewoon veel drinken en bij mij gaat het dan heel snel weer weg. Succes ermee!
|
Altijd naar de wc na de sex anders krijg je blaasontsteking en dat is erg vervelend. Kleine moeite
![]() Sommige mensen hebben denk ik ook meer "aanleg" om dat te krijgen. Ik ken mensen die pas uren na de sex plassen en die hebben nooit blaasontsteking gehad.
|
Yupz- ik heb chronische blaasontsteking. (En dat zelfs als zedelijke maagd zijnde.
![]() Trouwens, het hele plas-gedeelte na de seks is voor mij niet van toepassing, maar als je nu niet hoeft te plassen en je doet t wel, is dat bij mij juist een blaasontsteking-trigger.
|
Volgens mij heb je geen echte blaasontsteking
![]() Chronische Urethritis Deze veel voorkomende ziekte is een regelmatig terugkerende ontsteking van de urethra, de buis waardoor U urineert. Ze wordt vaak veroorzaakt door overmatige druk tijdens geslachtsgemeenschap, vooral als u niet ontspannen bent. Minder vaak is een infectie ervoor verantwoordelijk. De verschijnselen van een chronische urethritis zijn dat ze maar een of twee dagen na een geslachtsgemeenschap duren. Wat moet u doen? Houdt u zich aan de volgende maatregelen, elke keer als u geslachtsgemeenschap hebt. Drink van tevoren een glas water, gebruik een speciaal glijmiddel, probeer zo ontspannen mogelijk te zijn en ledig spoedig daarna uw blaas helemaal. Misschien dat je er iets aan hebt ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking.. Anoniem-mens | 15 | 29-07-2010 12:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking ThunderShock | 7 | 12-07-2010 22:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking Fosca | 4 | 28-02-2008 12:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
blaasontsteking ~*kar*~ | 37 | 24-01-2007 17:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
van blaasontsteking naar chronische blaasontsteking? Verwijderd | 15 | 05-12-2006 13:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking? Konijn | 5 | 14-04-2004 18:23 |