Advertentie | |
|
![]() |
|
fok die shit, ik moet echt een bank gaan overvallen. Of misschien zijn oude vrouwtjes een beter idee. Vorig jaar was het erg gaaf.
Ik weet echt niet of ik weer ga. Als ik geld heb, anders niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik heb mark beloofd zn topic niet vol te blaten dus ff ontopic: Ik heb nu wat van 1950 project gehoord en tja wat moet ik er van zeggen, het is wel leuk ofzo maar wel een beetje afgezaagd wat mij betreft doen ze het gewoon zoals vorige keer in het patro, oude misfits nummers, paar ramones covers, paar black flag covers. Wat mij betreft laten ze die 1950 project nummers maat achterwege live(t kan ook dat ik net wat minder boeiende nummers heb gehoord) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Roel zegt:
oh trouwens Roel zegt: misfits komen weer naar nederland Els - Toxic zegt: ![]() Els - Toxic zegt: GEIL Els - Toxic zegt: wanneer? Roel zegt: april ergens Roel zegt: iig in breda en zwolle, maar is er nog een, maar ikw eet niet waar Els - Toxic zegt: geilllll <3 Ja, Roel heeft mijn dag goed gemaakt en ik ga erheen dus natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() te c00l d8 btw dat ik vorig jaar het laatste concert vd misfits gemist had? maargoed ik hoop er te zijn.
||
Citaat:
|
|