Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nog niet veel ervaring met mannen zeker ![]() Nee, wij denken inderdaad niet altijd aan sex en voetbal.. Ten eerste ik zie nie graag voetbal ![]() Ten tweede, ik knuffel en kus zeer graag..... moet daarvoor geen sex zijn... Dusja... waarom dan zo negatief doen over mannen hé... bye |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Je moet ons niet allemaal over 1 kam scheren .. ik zoek meer naar liefde en begrip, wtf moet ik nou met voetbal? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zou het leuk vinden als ik eindelijk een leuke aardige vriendin krijg die naar het innerlijk kijkt en niet naar het uiterlijk. en dat deze persoon eerlijk is en dat ik haar kan vertrouwen.... zijn die er nog? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan zou ik geen man wezen. Ik ben geen voetbal fan meer. maar okee sex das iets waar ik totaal geen bezwaar tegen heb ![]() Ik vind het leuk als m`n vriendin (die ik momenteel niet heb ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik vind de formule 1 helemaal te gek. Ga graag naar een caberet voorstelling en kan geniet van sex. Dat klopt ja, maar ik heb op dit moment ook geen vriendin. Verrek, nu vergeet ik ff dat ik ook nog een pc heb, waar ik vaak mee werk (voor school en voor de fun). Maar ik weet nu eigenlijk nog steeds niet wat je precies wil weten... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zijn Vrouwen Nou Zo Moeilijk Of Mannen Nou Zo Makkelijk? JonathanJohnson | 20 | 19-01-2010 17:54 | |
Liefde & Relatie |
Goed, wat willen de mannen het liefste? KirstenR | 19 | 01-12-2009 05:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Vrouwelijk gedrag - Voor mannen! spemmey | 23 | 28-07-2005 09:53 | |
Liefde & Relatie |
wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker devilcat | 327 | 24-10-2003 08:33 | |
ARTistiek |
Innerlijke Arena dystopia | 0 | 12-11-2001 18:36 |