Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2002, 21:27
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb een vriend die is op vakantie in salou een meisje tegengekomen en hij zag haar echt als een "tussendoortje" klinkt hard ik weet het maar het is wel zo..
nu kwam het moment dus dat ze met elkaar naar bed wilden..maar die vriend van mij die zag haar echt gewoon als lustobject hij wou dr verder niks mee of zo...hij wist dat dat meisje maagd was...en toch is ie drmee naar bed gegaan terwijl hij verder niks met haar te maken wou hebben...
ik vind dit heel erg een meisje dr maagdelijkheid afnemen en dan verder geen contact willen...hij heeft t meisje t idee gegeven iets voor haar te voelen maar das dus niet...
wat vinden jullie hiervan???
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 21:46
Iemand2000
Iemand2000 is offline
ontmaagden moet voorbehouden zijn aan maagden

dat vond ik (edit: stomme denkfout klopt niet)

Laatst gewijzigd op 24-05-2002 om 22:38.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 21:48
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Iemand2000 schreef:
ontmaagden moet voorbehouden zijn aan maagden

dat vind ik
je bedoelt dat 2 maagden het zeg maar met elkaar moeten doen???of snap ik je ff niet???
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 21:49
Iemand2000
Iemand2000 is offline
dat bedoel ik,

is wel zo eerlijk
Oud 24-05-2002, 21:57
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
Iemand2000 schreef:
dat bedoel ik,

is wel zo eerlijk
dus had ik eerst met een maagd waar ik geen band mee had naar bed moeten gaan voordat ik dat deed met mijn vriend, waar ik van hou?

bekrompen zieltje
Oud 24-05-2002, 22:02
Iemand2000
Iemand2000 is offline
nee, in zo'n geval natuurlijk niet

maar ik bedoel dat van die personen zoals die vriend van jou (die in Salou dus) zich beter een beetje kunnen inhouden als ze een maagd alleen voor de sex willen en vooral niet moeten liegen, maar wanneer geldt dat nou niet
Oud 24-05-2002, 22:03
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ja dat vind ik ook niet kloppen...
maar wat die vriend van mij heeft gedaan ben ik t echt niet mee eens!! hij wist dat ze maagd was en gaf dr de indruk dat ie dr echt leuk vond en dan met dr naar bed gaan...vervolgens ligt ie te zeiken dat ze helemaal gek op m is...
voor heel veel mensen is de eerste keer heel bijzonder...
en hij heeft daar misbruik van gemaakt vind ik...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 22:11
Lindansje
Lindansje is offline
waarom wordt er zoveel waarde aan de eertse keer gehecht?
Oud 24-05-2002, 22:11
Iemand2000
Iemand2000 is offline
beuh, ik heb iets doms gezegd

wat ik bedoelde was:

iemand ontmaagden die van je houdt terwijl je niet van haar/hem houdt is fout

ik zie nu pas in dat 'ontmaagden moet voorbehouden zijn aan maagden' inderdaad niet klopt, zoals lindanje zei
Oud 24-05-2002, 22:14
Iemand2000
Iemand2000 is offline
Citaat:
Lindansje schreef:
Waarom zou je daar geen waarde aan willen hechten, als je zoiets geweldigs eindelijk ervaart.

maar hou het hier ontopic of ga naar deze topic

Laatst gewijzigd op 24-05-2002 om 22:16.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 22:22
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
Iemand2000 schreef:

Waarom zou je daar geen waarde aan willen hechten, als je zoiets geweldigs eindelijk ervaart.

maar hou het hier ontopic of ga naar deze topic
waarom denk je dat ik een apart topic heb geopend?
Oud 24-05-2002, 22:25
Iemand2000
Iemand2000 is offline
Citaat:
Lindansje schreef:

waarom denk je dat ik een apart topic heb geopend?
Omdat je de discussie over dat onderwerp daar wilt houden en niet hier dus verwijs ik iedereen die het daarover wil hebben door naar daar
Oud 24-05-2002, 22:29
Verwijderd
wat ik ervan vind..............
ik vind het superfout.........
maar ik heb ook gehoord van een meisje dat op die manier bewust haar 1e keer heeft gehad, sommige meisjes willen dat misschien graag, weetikveel

Maar ik vind dat je, als jongen, er rekening mee moet houden dat het meisje maagd is. En dus pas iets doen als je 100% zeker weet dat zij het écht wil.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 23:43
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
wat ik ervan vind..............
ik vind het superfout.........
maar ik heb ook gehoord van een meisje dat op die manier bewust haar 1e keer heeft gehad, sommige meisjes willen dat misschien graag, weetikveel

Maar ik vind dat je, als jongen, er rekening mee moet houden dat het meisje maagd is. En dus pas iets doen als je 100% zeker weet dat zij het écht wil.
ja dat vind ik dus ook maar toen ik dat tegen m zei toen vond ie me maar n zeikerd maar ja ik vind dat ie haar heeft gebruikt!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 08:36
lausie
lausie is offline
OMG!! dit is erg hoor het meisje het gevoel geven ff naar bed terwijl hij dan de eerste is voor haar en dan daarna nix van zich laten horen ofzo na de vakantie!
ze zou nu wel spijt hebben!
ik zou zelf nooit op vakantie als ik nog maagd was met iemand van vakantie het als eerst doen diegene zie ik tog nooit meer!!

xxxxxxxxxx
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 09:20
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:

ik vind dit heel erg een meisje dr maagdelijkheid afnemen en dan verder geen contact willen...hij heeft t meisje t idee gegeven iets voor haar te voelen maar das dus niet...
it takes two to party. Ze is er zelf toch ook bij, ze is toch niet achterlijk. Mevrouw gaat op vakantie naar Salou, ontmoet een jongen, gaan naar bed. Dat zijn meestal niet de best gefundeerde relaties.
Oud 25-05-2002, 09:37
Saralalalalalalala
Saralalalalalalala is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:

it takes two to party. Ze is er zelf toch ook bij, ze is toch niet achterlijk. Mevrouw gaat op vakantie naar Salou, ontmoet een jongen, gaan naar bed. Dat zijn meestal niet de best gefundeerde relaties.
Hier ben ik het wel mee eens. Je eerste keer is natuurlijk ook heel bijzonder, en daar had hij ook best even rekening mee kunnen houden.
Maar dat meisje had ook gewoon logisch na kunnen denken van: we zitten in Salou, ik ken een jongen 1 dag en hij wil met me naar bed, 'hmmnnn, dat gaat vast niet over dat hij zooveel van mij houdt'. Wat had hij dan moeten zeggen..: ja ik hou zoveel van je, en het blijft nu altijd aan?

Jouw punt snap ik wel van, : het is haar 1e keer en die moet heel speciaal zijn, maar ze LAAT zich ook ontmaagden op Salou, dus je kunt je ook bedenken of ze er zelf wel zoveel waarde aan hecht..
Oud 25-05-2002, 09:49
BlackMystery
BlackMystery is offline
mmmz, vind ik bullshit
maar als het maske nu iets meer tijd had genomen
om hem te leren kennen
en te weten wie hij juist was
dan zou ze zich niet hebben laten ontmaagden
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 12:51
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
BlackMystery schreef:
mmmz, vind ik bullshit

maar als het maske nu iets meer tijd had genomen
om hem te leren kennen
en te weten wie hij juist was
dan zou ze zich niet hebben laten ontmaagden
ff heel flauw off-topic hoor, maar is dit een gedicht?
Oud 25-05-2002, 13:10
Verwijderd
Eigen schuld, had dat meisje maar beter moeten nadenken. Je kunt op je klompen aanvoelen dat zoiets gebeurt als je naar Salou gaat. Ze doet het toch ook zelf? Het is niet alsof ze verkracht is ofzo...dan had ze die kerel eerst maar beter moeten leren kennen idd voor ze het met hem deed
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 15:18
~Mastah of Puppetz~
~Mastah of Puppetz~ is offline
Het is duidelijk haar eigen fout. Ze is iig super naïef. Alleen het woord Salou zegt toch al genoeg???
Oud 25-05-2002, 23:21
Verwijderd
Citaat:
~Mastah of Puppetz~ schreef:
Ze is iig super naïef.
Nou, dan kan die jongen toch wel de wijste zijn, of niet soms?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 23:46
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:

die jongen had tegen haar moeten zeggen, dat het voor een keer was. Waarschijnlijk had ze het dan helemaal niet gedaan! Zij dacht dat hij haar leuk vond... lullig.
Oud 26-05-2002, 00:30
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:

Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 11:12
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
die jongen had tegen haar moeten zeggen, dat het voor een keer was. Waarschijnlijk had ze het dan helemaal niet gedaan! Zij dacht dat hij haar leuk vond... lullig.
als ze dat dacht (op vakantie...salou) gelooft ze zeker ook nog in sinterklaas? begrijp me goed ik sta vierkant achter one-night-stands, maar je bent een een super naïeve trut als je je zo laat 'nemen' en dan achteraf zegt: oh maar ik dacht echt dat ie van me hield! natuurlijk is het een kutstreek van die gozer om net te doen alsof hij haar niet alleen maar wilde neuken maar er is ook nog zoiets als zelf nadenken en je verstand gebruiken. ik haat die 'slachtofferrol' waar sommige mensen dan meteen in gaan zitten.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 11:19
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
trieste vriend heb je dan.
Oud 26-05-2002, 12:05
Verwijderd
Ja, hallo! Iedereen gaat ineens zeggen dat zij naief is.. ja tuurlijk is ze dat, maar dan is hij nog wel fout tegen haar te liegen!! Dat praat niet goed wat hij heeft gedaan, dan heeft hij haar nog wel gebruikt.

Als je om iemand geeft en denkt dat diegene ook om jou geeft, dan ga je niet denken: heej, ms liegt ie wel, kga maar niet met em naar bed. Je gaat er vanuit dat iemand de waarheid spreekt, en als jij dan verliefd bent op diegene dan snap ik ook dat je je laat ontmaagden. En tuurlijk is het wat naief dat te laten gebeuren in Salou en dan te denken dat het zeker weten goed zit, maar zoiets is ook niet onmogelijk dus vind ik het ook niet heel raar als je aanneemt dat iemand jou echt leuk vind, en niet alleen maar het bed in loopt te lullen.

Wat haar aandeel ook is, hij zat fout door haar de indruk te geven dat hij haar leuk vond om haar het bed in te krijgen.. dat is toch gewoon zo!!!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 12:27
lord belial
lord belial is offline
wat boeit het, laat hem lekker.. dood ga je toch
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 12:37
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef:
ik heb een vriend die is op vakantie in salou een meisje tegengekomen en hij zag haar echt als een "tussendoortje" klinkt hard ik weet het maar het is wel zo..
nu kwam het moment dus dat ze met elkaar naar bed wilden..maar die vriend van mij die zag haar echt gewoon als lustobject hij wou dr verder niks mee of zo...hij wist dat dat meisje maagd was...en toch is ie drmee naar bed gegaan terwijl hij verder niks met haar te maken wou hebben...
Hja kijk als zij wilt op zich is het prima maar ik heb psies hetzelfde meegemaakt, maar dan bij mezelf . En ik kan je zeggen dat die jongen 3 dagen deed of hij wel serieuse verdere bedoelingen had maar toen ineens zei: hja ik weet niet hoor ik vind m'n ex ook nog steeds wel heel leuk (kortom: hij kon niet kiezen). Jaa flikker dan gelijk op. Echt een gigantische naaistreek. Ik heb ook echt spijt dat ik door hem ontmaagd ben
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 15:44
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
...Je gaat er vanuit dat iemand de waarheid spreekt, en als jij dan verliefd bent op diegene dan snap ik ook dat je je laat ontmaagden...
ik niet. op een vakantie blijf ik het zeer naïef vinden. als je het snel wilt weten roep je toch gewoon dat ie moet wachten totdat je weer terug in nederland bent? zie je snel genoeg of ie echt wil wachten op je of dat ie meteen elke interesse verliest.

Citaat:
Dusjcrib schreef:
...Wat haar aandeel ook is, hij zat fout door haar de indruk te geven dat hij haar leuk vond om haar het bed in te krijgen.. dat is toch gewoon zo!!!
heb je helemaal gelijk in.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 16:09
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

Hij vond haar blijkbaar ook leuk, maar op een andere manier. tsja en pure liefde zal het niet zijn, maar wat wil je op Salou. En is het dan niet voor 1 keer, maar voor de tijd dat je op vakantie bent, dan wat? Ze denkt toch niet dat de jongens die ze op vakantie ontmoet voor langere relaties zijn?

Citaat:
Dusjcrib schreef:

Wat haar aandeel ook is, hij zat fout door haar de indruk te geven dat hij haar leuk vond om haar het bed in te krijgen.. dat is toch gewoon zo!!!
Er zijn genoeg meiden die dat best vinden. Nogmaals, it takes two, ook met een 1 night stand.
Ze kan zelf toch ook wel uitvinden of het om de sex of om de liefde gaat?
Oud 26-05-2002, 16:17
Verwijderd
het topic gaat erom dat HIJ fout zat..

hoe naief zij ook was, dat maakt liegen toch niet ok? Dat maakt iemand gebruiken voor de seks toch niet ok?

Ik vind het echt nergens op slaan dat het ok zou zijn dat omdat het op vakantie is je mag doen ALSOF je iemand leuk vind om diegen het bed in te praten, dat blijft hoe dan ook fout, wat het aandeel van diegene daar ook in is. Voor hetzelfde geld maakt het haar helemaal niet uit. Maar zij was echt verliefd op hem, dan acht je het toch ook mogelijk dat hij echt verliefd op jou is? Er zijn zat liefdes die ontstaan op vakantie, dat het vakantie in Salou is betekent niet dat het ineens echt onmogenlijk is verliefd te worden. Het wordt nu gebracht alsof het haar eigen schuld is dat hij haar gebruikt heeft. Ja, ze is ms naief geweest, ja, ze had beter kunnen weten. Maar dat was dus niet zo, en dat praat dan toch niet goed dat hij heeft gelogen en haar heeft gebruikt!!

Ik snap die logica echt niet hoor!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef:

Er zijn genoeg meiden die dat best vinden. Nogmaals, it takes two, ook met een 1 night stand.
Ze kan zelf toch ook wel uitvinden of het om de sex of om de liefde gaat?
ja, das lekker makkelijk gezegd he! Als ik verliefd ben op een jongen, en hij ZEGT dat hij ook verliefd is op mij, wat moet ik dan uitvinden. Vragen of hij verliefd is op mij? Dan antwoord ie ja, maar liegt ie. Welke stap zou ik dan nog moeten ondernemen om uit te vinden of hij verliefd is op mij? Zeggen ik wil hier geen seks maar pas thuis ofzow? Terwijl je het wel wil omdat je verliefd op hem bent en hij zegt dat ook op jou te zijn?

Als je dit allemaal ver zou doorvoeren, zou het dus ook de eigen schuld zijn van meisjes die met een of andere jongen mee naar huis gaan die vervolgens dingen met hen doet die ze niet willen (verkrachting ofzow) omdat ze toch wel hadden kunnen bedenken dat hij meer van ze wou dan ze zouden willen geven.. Dat vinnik dus zo een onzin!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 17:37
Faery
Faery is offline
waarom zou je überhaupt naar salou gaan? :/
Oud 27-05-2002, 20:25
my baby
my baby is offline
MissBi@tch schreef:

als zij het wist van hem dat hij verder niks wilde is het geen probleem vind ik, maar als haar dat niet duidelijk was had ie dat niet mogen doen!hij had het haar dan eerst heel goed duidelijk moeten maken

dikke kus my baby
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 20:39
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lindansje schreef:
idd.
Oud 27-05-2002, 21:02
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
cHa0s schreef:

idd.
een geestverwant
Oud 27-05-2002, 21:03
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Faery schreef:
omdat het achterstevoren uolas spelt en dat is kewl
Oud 27-05-2002, 23:23
biertjehappen
biertjehappen is offline
Citaat:
Faery schreef:
in het algemeen?

nee sorry ik snap wat je bedoeld en ben het zeker met je eens!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 02:22
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lindansje schreef:

een geestverwant
hehe
Oud 30-05-2002, 09:29
M@TRIX
M@TRIX is offline
te dom...
kep zelf achteraf gigantisch spijt van mijn ontmaagding dus zou al moeilijk vinden als me vriendin maagd geweest zou zijn en ik der moest ontmaagden... zou bang zijn da ze der spijt van zou krijge...

naja ze is gelukkig nie bepaald maagd meer....
nie da die 6 cm indruk zoude make mar tog.....officeel is ze geen maagd meer...
Oud 30-05-2002, 09:47
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
te dom...
kep zelf achteraf gigantisch spijt van mijn ontmaagding dus zou al moeilijk vinden als me vriendin maagd geweest zou zijn en ik der moest ontmaagden... zou bang zijn da ze der spijt van zou krijge...

naja ze is gelukkig nie bepaald maagd meer....
nie da die 6 cm indruk zoude make mar tog.....officeel is ze geen maagd meer...
hehe o je bedoelt de mini me van me ex???
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 09:54
youriw
youriw is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
hehe o je bedoelt de mini me van me ex???
heee, dat zou je niet vertellen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 07:15
Günther
Günther is offline
Citaat:
lord belial schreef:
wat boeit het, laat hem lekker.. dood ga je toch

Regels voor berichten