![]() |
||
Citaat:
maar hou het hier ontopic of ga naar deze topic
Laatst gewijzigd op 24-05-2002 om 22:16. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
wat ik ervan vind..............
ik vind het superfout......... maar ik heb ook gehoord van een meisje dat op die manier bewust haar 1e keer heeft gehad, sommige meisjes willen dat misschien graag, weetikveel ![]() Maar ik vind dat je, als jongen, er rekening mee moet houden dat het meisje maagd is. En dus pas iets doen als je 100% zeker weet dat zij het écht wil. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
OMG!! dit is erg hoor het meisje het gevoel geven ff naar bed terwijl hij dan de eerste is voor haar en dan daarna nix van zich laten horen ofzo na de vakantie!
ze zou nu wel spijt hebben! ik zou zelf nooit op vakantie als ik nog maagd was met iemand van vakantie het als eerst doen diegene zie ik tog nooit meer!! xxxxxxxxxx |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar dat meisje had ook gewoon logisch na kunnen denken van: we zitten in Salou, ik ken een jongen 1 dag en hij wil met me naar bed, 'hmmnnn, dat gaat vast niet over dat hij zooveel van mij houdt'. Wat had hij dan moeten zeggen..: ja ik hou zoveel van je, en het blijft nu altijd aan? Jouw punt snap ik wel van, : het is haar 1e keer en die moet heel speciaal zijn, maar ze LAAT zich ook ontmaagden op Salou, dus je kunt je ook bedenken of ze er zelf wel zoveel waarde aan hecht..
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Eigen schuld, had dat meisje maar beter moeten nadenken. Je kunt op je klompen aanvoelen dat zoiets gebeurt als je naar Salou gaat. Ze doet het toch ook zelf? Het is niet alsof ze verkracht is ofzo...dan had ze die kerel eerst maar beter moeten leren kennen idd voor ze het met hem deed
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, hallo! Iedereen gaat ineens zeggen dat zij naief is.. ja tuurlijk is ze dat, maar dan is hij nog wel fout tegen haar te liegen!! Dat praat niet goed wat hij heeft gedaan, dan heeft hij haar nog wel gebruikt.
Als je om iemand geeft en denkt dat diegene ook om jou geeft, dan ga je niet denken: heej, ms liegt ie wel, kga maar niet met em naar bed. Je gaat er vanuit dat iemand de waarheid spreekt, en als jij dan verliefd bent op diegene dan snap ik ook dat je je laat ontmaagden. En tuurlijk is het wat naief dat te laten gebeuren in Salou en dan te denken dat het zeker weten goed zit, maar zoiets is ook niet onmogelijk dus vind ik het ook niet heel raar als je aanneemt dat iemand jou echt leuk vind, en niet alleen maar het bed in loopt te lullen. Wat haar aandeel ook is, hij zat fout door haar de indruk te geven dat hij haar leuk vond om haar het bed in te krijgen.. dat is toch gewoon zo!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ze kan zelf toch ook wel uitvinden of het om de sex of om de liefde gaat?
|
Verwijderd
|
het topic gaat erom dat HIJ fout zat..
hoe naief zij ook was, dat maakt liegen toch niet ok? Dat maakt iemand gebruiken voor de seks toch niet ok? Ik vind het echt nergens op slaan dat het ok zou zijn dat omdat het op vakantie is je mag doen ALSOF je iemand leuk vind om diegen het bed in te praten, dat blijft hoe dan ook fout, wat het aandeel van diegene daar ook in is. Voor hetzelfde geld maakt het haar helemaal niet uit. Maar zij was echt verliefd op hem, dan acht je het toch ook mogelijk dat hij echt verliefd op jou is? Er zijn zat liefdes die ontstaan op vakantie, dat het vakantie in Salou is betekent niet dat het ineens echt onmogenlijk is verliefd te worden. Het wordt nu gebracht alsof het haar eigen schuld is dat hij haar gebruikt heeft. Ja, ze is ms naief geweest, ja, ze had beter kunnen weten. Maar dat was dus niet zo, en dat praat dan toch niet goed dat hij heeft gelogen en haar heeft gebruikt!! Ik snap die logica echt niet hoor! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je dit allemaal ver zou doorvoeren, zou het dus ook de eigen schuld zijn van meisjes die met een of andere jongen mee naar huis gaan die vervolgens dingen met hen doet die ze niet willen (verkrachting ofzow) omdat ze toch wel hadden kunnen bedenken dat hij meer van ze wou dan ze zouden willen geven.. Dat vinnik dus zo een onzin! |
![]() |
|
MissBi@tch schreef:
ik heb een vriend die is op vakantie in salou een meisje tegengekomen en hij zag haar echt als een "tussendoortje" klinkt hard ik weet het maar het is wel zo.. nu kwam het moment dus dat ze met elkaar naar bed wilden..maar die vriend van mij die zag haar echt gewoon als lustobject hij wou dr verder niks mee of zo...hij wist dat dat meisje maagd was...en toch is ie drmee naar bed gegaan terwijl hij verder niks met haar te maken wou hebben... ik vind dit heel erg een meisje dr maagdelijkheid afnemen en dan verder geen contact willen...hij heeft t meisje t idee gegeven iets voor haar te voelen maar das dus niet... wat vinden jullie hiervan??? als zij het wist van hem dat hij verder niks wilde is het geen probleem vind ik, maar als haar dat niet duidelijk was had ie dat niet mogen doen!hij had het haar dan eerst heel goed duidelijk moeten maken dikke kus my baby |
![]() |
|
te dom...
kep zelf achteraf gigantisch spijt van mijn ontmaagding dus zou al moeilijk vinden als me vriendin maagd geweest zou zijn en ik der moest ontmaagden... zou bang zijn da ze der spijt van zou krijge... naja ze is gelukkig nie bepaald maagd meer.... nie da die 6 cm indruk zoude make mar tog.....officeel is ze geen maagd meer...
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Help me met ontmaagden! Wasaap | 66 | 17-11-2015 19:57 | |
Seksualiteit |