Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is natuurlijk wel heel normaal dat er een sleur in komt, en dat het niet meer zo spannend is als in het begin.
En tsjaa wat je er tegen kan doen... uhm ![]() ik heb nu 1.5 jaar een vriendje. Natuurlijk heb ik hier ook wel eens ''last'' van gehad, al heb ik het nooit echt heel erg gehad. Ga wat leuks doen met hem. Zo ben ik met hem op stijldansen gegaan (niet bewust tegen de sleur hoor!!), zo ben je toch bezig met elkaar op een hele leuke manier. Mss (gezelschaps)spelletjes doen met vrienden. Zo ben je ook bij elkaar, maar dan toch anders. En later op de avond/ dag heb je dan nog wel tijd voor jezelf, voor jullie alleen, zo ben je dus wel bij elkaar, maar niet de hele tijd alleen maar bij elkaar. Maar ja moet je natuurlijk daar wel net van houden... Wel is het zo dat er nu bij ons bijna geen sleur meer is, omdat ik op kamers ben gaan wonen, en ik hem dus nu alleen nog maar in het weekend zie. Dan is het juist leuk om hem weer te zien, en samen te gaan dansen ![]() Bij mij heeft zo'n periode zich ook wel een beetje met vlagen, de en keer vind ik het erger lijken dan anders. Maar nogmaals het heeft nooit echt een probleem gegeven bij ons. Suc6 ermee. |
![]() |
||
Citaat:
![]() * wacht samen met Eerised en Bassgirl op meer reacties* |
![]() |
|
Als je het mij vraagt wordt sleur alleen sleur als je het zelf zover laat komen. Je zorgt er nog altijd zelf voor dat iets minder leuk of saai wordt en kunt daar dus ook zelf iets aan veranderen. Zorg er gewoon voor dat jullie relatie weer spannend en leuk wordt en dan hoeft er ook niemand aan te twijfelen of jullie er nog wel goed aan doen om verder te gaan!
Succes!
||
Citaat:
|
![]() |
|
Zelf heb ik niet meegemaakt dat het saai werd in mijn relatie terwijl we nu ruim 15 maanden samen zijn.
Weet niet precies waar het aan ligt. Vaak genoeg ben ik een een gekke bui en gaan we naar de speeltuin of lekker stoeien of gewoon winkelen. Een idee is misschien om vaker dingen te doen.. en niet alleen maar thuis op bed/bank tv te kijken of dergelijke.. ga een een potje voetballen met hem of zoiets dergelijks..
|
Verwijderd
|
wat wij een keer gedaan hebben is smorgens in een willekeurige trein stappen... op ander station uitstappen en weer in een willekeurig trein stappen... zo kwamen we in maastricht terecht.. was erg leuk
![]() of een keertje naar een museum... maar we gaan ook wel eens gewoon door het bos wandelen en allerlei paadjes ontdekken enzo... of misschien wat rond gaan fietsen? of rare standjes verzinnen of samen een schilderij gaan maken, of je kamer verbouwen... noem maar op... je hoeft dingen niet te plannen ofzo, je kan ook gewoon op dat moment beslissen wat te gaan doen of niet, zo word de sleur wel wat minder... |
![]() |
|
Kijk bij mij zit het zo, ik ben bijna de hele dag bezig met school en hij met zijn opleiding...Als we elkaar 's avonds zien hoeft er niets spannends te gebeuren meestal kijken we tv of hebben lol. Als we meer vrije tijd hebben gaan we lekker naar de film of huren we er eentje.
In het weekend gaan we lekker uit of wat leuks doen. Uitgaan is nooit hetzelfde.... Meestal gaan we uit met een hele groep. Daarnaast doen we ook nog heel erg veel appart. Hij met zijn vrienden en ik met vriendinnen .... Zo zit er nooit een sleur in.... of beschouwen jullie dit als sleur?
|
![]() |
m'n vriend en ik hebbe dat nu ook zon beetje ( 422 dagen
![]() na ja, ik ging nooit met zn vrienden om, dat doen we nu ook vaker. We zien elkaar wat vaker en doen meer leuke dingen met elkaar... Gister ben ik nog gemaseerd ![]() Dat was helemaal ![]() maar met valentijnsdag heb ik ontbijt op bed gemaakt ( dat betekende half 7 opstaan op zaterdag ![]() We gaan nu vaker wat leuks doen met zn tweeen of met meerdere .. en elkaar dan stiekem een beetje 'prikkelen' ( opgeilen kan ook) ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en als ie t toch doet dan is t binnen vijf minuten klaar en dan raar reageren als ik een keer geen zin heb om hem weer te masseren.. vind t opzich wel leuk, maar zou ook wel leuk zijn om af en toe ook keertje gemasseerd te worden ![]() |
![]() |
|
Wat iedereen (of iig de meeste) zeggen: spontaan iets gaan doen. Maakt niet uit wat. Daar moet je wel goeie zin voor hebben
![]() Doen waar jij op dat moment zin in hebt en hem daarin meeslepen ![]() Succes!
||
Citaat:
![]()
|
wij hebben ook zon tijd gehad maar nu gaan we wat meer ondernemen al is het maar lekker gaan zwemmen of naar de bios in een andere stad.. dat we toch ff weg zijn.. en veel feestjes af
![]() wij hebbe t er gewoon samen over gehad en er kwam uit dat er vaak irritaties waren omdat we elke keer tzelfde deden en dat werd saai dus nu gaan we lekker n weekendje weg.. en een keer lekker wandelen in de duinen dingen die we normaal niet doen ![]() |
![]() |
|
gewoon je eigen leven doen en gezellige dingen doen
en alles wat je een jaar doet wordt gewoon dus ook een relatie accepteer het het kan toch niet elke keer speciaal zijn
||
Citaat:
![]() Ik was ook 17 toen ik verkering kreeg met mijn vriendje en wij hebben ook wel sleur meegemaakt maarre ben nu nog bij hem hoor, en ben 20 ![]() Maarre, praat gewoon goed wat jullie misschien missen in je relatie en bedenk samen een oplossing Leuke dingen doen, vooral nieuwe dingen doen helpt vast al eem beetje! Suc6..!! Ow enne, sleur komt volgens mij altijd wel voor, dat het iets minder spannend word na een poosje moet je ook wel een beetje accepteren denk ik?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk moet je dat samen doen!!
|
![]() |
Ik herken het een beetje. Mijn vriend en ik zagen elkaar vroeger, 2 1/2 jaar geleden, elke dag. En dan bedoel ik ook letterlijk élke dag. We zaten maar wat te praten, maakten ruzie, maar natuurlijk was het ook vaak genoeg wél leuk. Op een gegeven moment bestond onze relatie alleen nog uit elkaar het leven verpesten, en heeft hij het na dik anderhalf jaar uitgemaakt.
We zijn wel nog verder gegaan, maar dan deden wel alleen nog leuke dingen, eens per week, zonder verplichtingen en de stempel 'relatie'. Ik vond het klote, hij vond het prima. In oktober 2003 kwamen we weer officieel bij elkaar, en sindsdien zie ik hem 2 keer per week en gaat alles goed. Kijk, 'gewoontjes' worden kun je positief opvatten (alles wordt vertrouwder), maar ook negatief (alles wordt saai). Ik kies de eerste manier. Wat ik je kan aanraden is om eens te proberen wat nieuwe dingetjes te bedenken en elkaar een beetje los te laten. Het is normaal dat alles wat minder in een stroomversnelling raakt naarmate je langer samen bent. Maar één ding moet je goed beseffen: als jullie alleen nog als broer en zus verder gaan, of als het vuur écht weg is, moet je jezelf en elkaar niet langer voor de gek houden en er een punt achter zetten, hoe pijnlijk het ook zal zijn.
|
Verwijderd
|
Ik heb nou bijna 4,5 jaar een relatie (oké, 4 jaar en een kwart jaar.) En dan zou je toch zeggen dat het op een gegeven moment saai wordt, zeker als je ziet hoeveel ik en mn vriend bij elkaar zijn (zo'n 5 uur per dag door de weeks, omdat hij ook nog naar school moet
![]() In mn relatie heb ik echter ook wel eens zoiets gehad van: is dit nou alles? Ik zocht naar iets wat ik niet kon vinden en op een gegeven moment ben ik maar opgehouden met zoeken, dat is beter voor mijn gemoedsrust. En vanaf toen ging het fantastisch. ![]() En wat iemand zei: dat het saai wordt, moet je inderdaad misschien maar accepteren. |
![]() |
|
ik heb bijn 10 mnd een vriend en de sleur zit er ook al in, ik wil er wel aan werken, maar hij zei opeens van ja als ik je 3 maanden niet zie boeit dat me nog niks, dus ik vraag me af of t zoiezo nog wel nut heeft om door te gaan. mja ik wil t eigenlijk helemaal niet uitmaken, mja ik denk dus dat hij er anders opver denkt we hebben nu besloten alst binnen een maand niet positief veranderd is ist uit.
we zagen elkaar eerst 2/3x per week en nu vaak nog maar 1x, dus tja hopelijk gaat de sleur snel over haha anders nja pech
|
![]() |
hmm misschien dat je een tijdje minder aandacht op elkaar moet richten... doe wat met vrienden en vriendinnen... dan heb je elkaar sowieso meer te vertellen en wat ik heb als ik dan na een paar dagen hem weer zie, ben ik erg blij hem weer te zien en dan hebben we de grootste lol!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Liefde & Relatie |
Beste vriend en zijn vriendin Noddy | 13 | 30-06-2008 11:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
sleur boomroosvis | 23 | 06-04-2004 15:03 | |
Liefde & Relatie |
waarom in godsnaam samenwonen? Rosiehessie | 45 | 12-06-2003 00:14 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
kroongetuige SuSaNnE | 4 | 12-02-2002 14:18 |