Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 07-09-2005 om 08:55. |
![]() |
||
Citaat:
Vorig jaar heb ik het toen wel gedaan ondanks dat ik geen vakantie had, maar dit jaar niet weer in de meivakantie.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
In die week stond eigenlijk de stage gepland. (die moet je zelf regelen) Ik heb die dus in een andere week gezet en in die week toen wat college's gemist (niet veel, ik had vaak donderdag en vrijdag vrij en het kwam gewoon uit die week) vo op een ander moment gedaan. Ging prima. Verder zijn er veel mensen in januari/februari gewoon op wintersport geweest. Enige wat voor jou verplicht is zijn de PKV's. Maar die worden over meerdere weken gegeven. (past allemaal niet in een week) en die kan je wel ruilen. Ik zit er zelf over te denken om in januari te gaan voor een weekje. Heb alleen nu zelf nog het probleem met hoe het gaat met mijn zorgstage en niemand weet hoe het zit. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Meivakantie. Missy | 47 | 29-04-2010 16:55 | |
Psychologie |
Psychmeeting: WANNEER gaan we daar naar toe? Verwijderd | 500 | 30-05-2004 21:36 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe bereidt jij je Centraal Examen voor? ironflower | 82 | 04-04-2004 01:41 | |
Algemene schoolzaken |
Aan de (ex)-examenklassers: Hoe was/is je rooster in de laatste periode? desiree1986 | 25 | 21-03-2004 12:30 | |
Lifestyle |
Het Algemene DREADS-topic STP | 479 | 11-07-2003 21:14 | |
De Kantine |
De Meivakantie Verwijderd | 33 | 24-04-2002 20:12 |