Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2004, 19:53
FaZ
FaZ is offline
Ik heb nu bijna 9 maanden een relatie met mijn vriendin (goh) en zijn er wel meer mensen die zich erbij neergelegd hebben dat ze op een gegeven moment moeten kiezen tussen een iemand waar je heel veel van houd , en waar je je leven mee deelt .. of je vrijheid... Ik kies dan persoonlijk voor het eerste. Maar op een gegeven moment kom je dus op dat punt.
Oud 01-04-2004, 19:55
raarheid
raarheid is offline
Oud 01-04-2004, 19:57
FaZ
FaZ is offline
Of je kiest tussen iets wat soms 'saai' en 'eentonig' kan zijn (het is maar wat je er van maakt. Of je maakt het uit , omdat je het hebt gezien... Sommige mensen moeten over dat punt stappen
Oud 01-04-2004, 20:01
raarheid
raarheid is offline
Okey bedankt voor de extra uitleg haha vatte hem niet. Snap wat je bedoelt, maar ben van mening dat een relatie zo 'eentonig' of 'saai' is als je het zelf maakt...
Oud 01-04-2004, 20:07
FaZ
FaZ is offline
Citaat:
raarheid schreef op 01-04-2004 @ 21:01 :
Okey bedankt voor de extra uitleg haha vatte hem niet. Snap wat je bedoelt, maar ben van mening dat een relatie zo 'eentonig' of 'saai' is als je het zelf maakt...
Precies, maar sommige mensen begrijpen dat niet... :-) merk ik de laatste tijd. Maar ik ga lekker door
Oud 01-04-2004, 20:09
raarheid
raarheid is offline
En gelijk heb je . Ik heb nu precies 3 maanden met m'n vriend, en gaat tot nu toe nog helemaal goed, hoop dat dat voorlopig ook nog zo blijft.... al is het soms wel moeilijk
Oud 01-04-2004, 20:11
FaZ
FaZ is offline
Ja , maar als het goed klikt... echt goed dan moet je het zo houden..
Oud 01-04-2004, 20:28
*Madel*
*Madel* is offline
Tuurlijk moet je het dan zo houden. Als je nú die ene liefde gaat opgeven, ga je er later heel heel veel spijt van krijgen. Genoeg mensen die een relatie hebben opgegeven om er later dikke spijt van te krijgen. Iets dat je dus echt nooit moet doen is zomaar beslissingen nemen zonder er eerst goed over na te denken.

Maar het is waar. Op een gegeven moment (vroeg of laat) krijgen sommige mensen het idee dat ze moeten kiezen. Maar ik zie nog altijd niet in waarom je niet alle twee kunt hebben. Relatie en vrijheid.
Oud 01-04-2004, 20:38
Marsjuh87
Marsjuh87 is offline
hey,

ik heb een vraagje...eigenlijk een probleem ehh.. ik ben verliefd op een jongen.. waar ik echt de rest van mijn leven mee wil en kan delen (hij ook zei ie).. hij is ook verliefd op mij.. maar hij heeft nog erg veel verdriet van zijn vorige relatie (net 1 maand uit) en wil nu geen relatie meer voor een tijdje.. (we hebben toch nog 2 weken met elkaar gehad.. maar hebben we stop gezet hier door) ik voel me echt verschrikkelijk hier door.. en hij ook omdat hij zijn vorige ex nog moet verwerken (en nu mij ook nog).. ik heb hier alle begrip voor.. maar ik wil hem gewoon niet kwijt.. ik denk namelijk dat ALS het nu uit is (wat het is) dat het dan nooit meer goed komt.. en dat wil ik niet.. ik wil hem voor altijd in mijn leven..(als mijn geliefde)

wat moet ik doen.. hem overtuigen dat ik er ook voor hem kan zijn als zijn vriendje.. of moet ik het eerst laten rusten en gewoon zijn kameraad zijn.. en hopen dat het ooit nog goed komt...

ik weet het echt niet meer..
Oud 01-04-2004, 20:39
Verwijderd
Maar 9 maanden is toch nog niet zo lang? Bij mij zijn de problemen pas begonnen toen we 3,5 jaar samen waren Het was gewoon uiteindelijk nog vriendschap en gewoonte en uiteindelijk is de verliefdheid toch gedaald en bleken we helemaal niet bij elkaar te passen. Daarbij was ik gewoon te jong.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 20:45
Dith
Dith is offline
Wat Mutant zegt heb ik dus afgelopen week meegemaakt na iets meer dan een jaar, het is nu dus uit en eigenlijk ben ik nu veel gelukkiger
Oud 01-04-2004, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Dith schreef op 01-04-2004 @ 21:45 :
Wat Mutant zegt heb ik dus afgelopen week meegemaakt na iets meer dan een jaar, het is nu dus uit en eigenlijk ben ik nu veel gelukkiger
idd, uiteindelijk ging ik mezelf zo opnaaien dat ik niet meer verliefd was en dat ik 4 jaar wilde opgeven en dat ik mijn toekomst (samenwonen) op het spel zetten, dat ik gewoon niet meer happy kon zijn. Niet met hem en niet zonder hem, ik werd gewoon echt helemaal gek, want ik wou hem geen pijn doen, maar ondertussen ging ik er zelf aan onderdoor.
Uit gewoonte en zekerheid moet je nooit bij elkaar blijven.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 12:39
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb nu net 9 maanden met mn vriend en het is álles behalve saai
misschien wel té niet-saai
Oud 02-04-2004, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Dith schreef op 01-04-2004 @ 21:45 :
ik ongeveer een half jaar geleden, na een relatie van twee en een half jaar...
ik was nog véél te jong om me al voor zo'n lange tijd te binden (ik was zestien toen), had nog niet genoeg geprofiteerd van m'n leven...
tel daar dan nog even bij op dat die jongen eigenlijk absoluut niet bij mij paste...

tja

maar nu ben ik wél gelukkig

xxx
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 13:16
Punkygirl
Punkygirl is offline
Mijn vriend & ik hebben na 16 maanden nog steeds ontzettend veel lol samen en er is absoluut geen sprake van kiezen tussen saai en eentonig. We doen nog steeds ons eigen ding zoasls met vrienden afspreken en soms doen we dat ook als we samen zijn.. Dat er dus een vriend van hem komt.. of we spreken af met andere stelletjes ( vrienden van hem met vriendin)
Oud 02-04-2004, 13:19
Verwijderd
Ik heb er na 2 jaar wel last van dat ik naar "andere" spanning snak. Ik voel me weer wat meer aangetrokken tot andere jongens buiten mijn vriendje om, vooral seksueel.

Ik ben heel trouw en vind het geen reden om een 2 jarige relatie voor op te geven, ik heb dus eigenlijk besloten mijn realtie zo lang mogelijk tot stand te houden (m'n eerste trouwens). Al is het soms moeilijk de verleiding te weerstaan...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 13:35
Gent
Gent is offline
Tja ik heb precies hetzelfde geval. Ik heb ruim 8 jaar achter mijn vriendin aan 'gejaagd' en eindelijk heb ik (na het eigenlijk allang opgegeven te hebben) een relatie met d'r.

Maar tja dat krijg je gewoon. Mensen die jaloers worden op de tijd die je in je relatie steekt i.p.v. hen. (vooral moeders hebben daar een handje van!!!) Wat ik zelf wel erg belangrijk vind is dat je je vrienden niet laat vallen!!!

Greetzzz,

The Gent
Reageren

Regels voor berichten