Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En nu waarom ik bovenstaande (en een beetje het verhaal van Mandarijntje) heb gequote. Twee dagen nadat ik het had uitgemaakt voegde iemand me toe op msn (toeval). Twee weken later ontmoete ik hem op een concert en hebben we gezoend. Inmiddels heb ik ruim drie maanden een relatie met hem, en dit was ook niet om me te bewijzen ofzo. Ik wist eerst zelfs niet of ik het wel wilde zo snel, omdat dat best raar overkomt op mensen enzo. Volgens mij komt dat omdat het voor mij al maanden niet goed liep tussen mij en mn ex. Hierdoor was ik sneller toe aan een nieuwe relatie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kon me er niet over opwinden, his loss laten we maar zeggen. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn ex ging niet vreemd, maar hij had nog heel veel gevoelens voor een ander meisje. Deels vermoedde ik dat, deels kwam het door onzekerheid dat ik het dacht. Iig, hij ontkende het. Hij zei dat hij nauwelijks nog gevoelens voor haar had, maar door dingen die hij zei, wist ik dat dat onzin was. Ik merk daardoor dat ik me onzeker voel, ook in mn huidige relatie. Ik vertrouw mn vriend wel, maar ik ben gewoon bang dat hij verliefd wordt op een ander. Dat neem ik mn ex wel kwalijk, want hij heeft in feite zo met mijn gevoelens en mij lopen spelen, dat ik daar nu de gevolgen van ondervindt. Daarom vind ik vreemdgaan ook zo kwalijk, je maakt iemands vertrouwen kapot. Niet alleen in jou, maar ook in een evt. volgende relatie. Overigens heb ik nu bijna 16 maandjes met mn vriend, en het gaat nog steeds super!!! ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels in lange relatie kita | 29 | 13-10-2009 14:56 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |