Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik snap je wel alleen nu komt het vaagste....deze geest zit al 8 jaar achter me aan ( ben nu 20 dus sinds mn 12e ) en toen ik 12 was toen heb ik nog nooit ( ook nie daarvoor ) en dan meen ik ook echt nooit...een geest opgeroepen of iets dergelijks...jah keek vroeger wel naar horrorfilms enzo..maar lijkt me sterk dat een geest uit de film naar je toe komt en achter je aan blijft zitten...tenzij je nie tegen die film kan ofzow...maar dat heb ik nie....dus ja hij is zomaar naar me toe gekomen zeg maar...en waarom? ja weet ik veel ![]() |
![]() |
|
![]() |
Is er rond je 12e iemand dood gegaan in je buurt of ben je getuige geweest van een ongeluk waar mensen stierven? Ben je verhuisd in die periode?
Sommige mensen die dood gaan,hechten nog erg aan het leven,willen in het aardse blijven en zoeken een levend iemand waarbij ze kunnen 'meeliften'. Een auralifter heet dat en de invloed van zo'n geest kan heel vervelend zijn en je beinvloeden. Maak een afspraak met iemand die auralifters kan weghalen.In Zeist zit een hele bekende en kundige man,hij heeft ook boeken geschreven over dit fenomeen.Zijn naam is Henri de Vidal de Saint Germain. Hij zal je kunnen helpen en de geest naar het licht sturen. Succes. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ook bedankt voor je hulp... maar nee ik ken niemand die dood gegaan = rond mn 12e en ook geen getuige ergens van dus snap nie hoezo dit zomaar kan...1 ding herinner ik me nog wel...ik ging es bij mn oom logeren toen ik nog een klein kind was. mn vader die was weg op vakantie en ja toen had ik geen moeder ( nooit gezien ) maar we sliepen samen in de woonkamer omdat zn kamer nie groot genoeg was voor 2 personen...we sliepen allebei op een aparte matras, en dit is ook apart...ik droomde dat ik in de huis van me oom was ( daar was ik al maar ok ) en toen droomde ik dat ik een vrouwelijke geest zag op zijn trap. en ik stond beneden en ze zag er wazig uit...wel wit maar wazig..ze kwam naar beneden toe. naar mij en toen werd ik wakker...ik d8 gelukkig een nachtmerrie maar...ping het licht ging uit het niets aan..mn oom werd wakker...he hoezo doe je de licht aan? ik was zo verbaasd dat ik sprakeloos was..en toen zei hij van kom slapen...en sinds dien nooit meer gedroomd over die dame wat ik nie snap want volgens mij had ze een boodschap voor me. maarja nooit meer over gedroomd. en over die geest die achter me aan zit...ik snap echt nie hoezo hij achter me aan zit en wat ie wil...... |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-03-2004 om 20:30. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja ok heb je misschien gelijk in maar...het is nie een fijn gevoel...dus als ze me nie alleen wou laten/verlaten...en stel ze zou bij me zijn dan zou je haast toch zeggen dat je een goed gevoel zou hebben/krijgen? meer zo van...goh ik heb het gevoel dat ik een soort bescherm engel heb ofzow...en trouwens ben 1 ding vergeten in mn verhaal...toen ik met mn kameraad die geest vragen ging stellen ( tijdens die bord ojain bord ofzow.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als je er echt zo erg last van hebt, zo ik gelijk een afspraak maken met iemand die die geest of auralifter naar het licht kan brengen. zijn er nog meer dingen gebeurt die met een geest in verband kunnen staan? succes ermee, en besteed gewoon niet teveel aand8 aan die geest, en denke r vooral niet teveel aan.
|
![]() Nja suc6 dr iig meej...
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee ben geen sitso maar als je goed gelezen hebt dan had je gelezen over die ene dame die anorexia heeft ( terwijl ik er nix van wist ) en die geest zei tegen me dat ze anorexia heeft..en pling klopte ook nog...wist nix van haar vader ( die nie echt aardig = ) en wie zei dat tegen mij? en hoe kan de licht uit het niets aan gaan? ( toen ik bij mn oom logeerde ) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
thx voor je advies maar heb nie evrstand van aurlifters enzo en waar moet ik daarvoor heen gaan ( naar wie pcies ? ) en wat doen ze pcies bij zo een behandeling? want ja lijkt me sterk dat ik in een exorcisme behandeling kom bijvoorbeeld maar tis wel een geest die nie weg wil dus...moeite... ( denk ik haast wel ) |
![]() |
||
Citaat:
zijn: http://www.regressietherapeut.nl/stemmen_horen.htm http://www.energiebalance.nl/magnetiseren.html ik denk dat de bovenste het meest bij jou ergens op slaat, want dat gaat ook over stemmen horen. er staan dara ook telefoon nummers zodat je een afspreek kan maken. suc6 ermee, en ik denk niet dat je in een exorcisme behandeling komt, ze drijven volgens mij gewoon de geest uit.(zelf nog nooit meegemaakt)
||
Verwijderd
|
Citaat:
thx ga het snel bekijken thx |
![]() |
||
Citaat:
je hebt schyzophrenie een beetje verkeerd gespeld, het moet namelijk schizofrenie zijn. (sorry, moest er ffies uit) en undertaker heeft al last van een stem van een geest of iets dergelijks, dus ik denk niet dat ie door te gaan blowen er meer wil horen. tenzij je het bedoelt van dat als ie blowt het daardoor kan komen. wil je dat ffies uitlegge?
||
Citaat:
ps: ik blow ook veel en heb nergens last van ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
hey undertaker (bijpassende naam btw pff
![]() ik weet ong wat je bedoeld ik hoor soms ook stemmen meer woorden, tis echt eng, ramen staan smorgens open ( terwijl ik ze op slot doe met sleutel ) van dat soort dingen ik zou ook niet weten wat ik ermee aanmoet ![]()
|
![]() |
ik heb al de verhalen gelezen ik vind dit dus echt eng!! ik heb dus ook zoiets gehad, heel lang terug, ik praat er ook met niemand over heb het weleens gezegt maar niemand gelooft me! later dacht ik dat het aan mijzelf lag dat ik gewoon gestoord was, maar weetje wat het bij mij was? bij mij kwam (dat zag ik dan) elke avond een man aan de rand van mijn bed staan, en dan keek hij naar me en dan tikte hij mijn bedrand aan en dan viel ik in slaap, en dit is dus geen lul verhaal! heb ik een poos gehad en zelf mijn moeder bleef bij me zitten savonds, gelukkig heb ik het nu niet meer! maar ik was wel erg bang!
|
![]() |
|
![]() |
Het is niet mogelijk voor een geest om je kwaad te doen als je dat niet toelaat, geesten zijn gestorvene zielen in welk formaat dan ook, ze hebben niks aan een leven wezen behalve dan misschien vriendschap, geen geest zou jouw lichaam ooit willen hebben, het kent de wereld wel, en het is niet mooi...
Mijn advies, zorg ervoor dat je contact opneemt met deze geest, kun je vragen wat ie precies will, bang hoef je niet te zijn, hij kan je niks doen, en misschien krijg je er een vriend/gids bij, wat heel erg handig is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
bedankt voor je advies maar...ik heb al es glaasje gedraaid om hem op te roepen en het was gelukt...ik had een paar dingen gevraagd maar dat heb ik hier al eerder al gezegd en...ik vroeg ook wat ie wil....en daar gaf ie geen antwoord op.Kortom hij wil het nie zeggen... |
![]() |
|
![]() |
Misschien zou je eens een meer ingrijpende poging doen, hij wil iets van jou, maar waarschijnlijk kan glaasje draaien dat niet laten zien, probeer hem eens te zoeken doormiddel van meditatie of wat meer alternatieve methodes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zat es aan te denken om naar een hypnotiseur te gaan ofzow want ja. meditatie ben nie goed in mediteren dus ja...maar ik wil ook nie zn gezicht zien...ik weet het nie meer |
![]() |
||
Citaat:
Het is goed om een begeleider bij je te hebben, heel veel succes en laat nog ff weten als er nog veranderingen voordoen ![]() |
![]() |
|
Als je gelovig bent zou je eens met een priester kunnen praten, die zal er wel wat vanaf weten denk ik. De kerk heeft in het verleden al vele mensen met dergelijke problemen geholpen ze hangen het alleen niet echt aan de grote klok.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Help please Verwijderd | 3 | 25-10-2010 21:05 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] wiskunde: help please! :O Verwijderd | 6 | 15-06-2010 06:58 | |
Psychologie |
help PLEASE!! love-THE-world | 1 | 03-09-2003 15:53 | |
Software & Hardware |
ongelooflijk irritante en mij als leek onbekende printerziekte?? HELP! Woodstock | 9 | 24-11-2002 12:17 | |
Liefde & Relatie |
beetje vaag. maar help please, want kweetut niet meer lake bodom | 4 | 11-02-2002 23:24 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
HELLUP!!!! Please!! | 3 | 10-05-2001 21:26 |