Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Soms maakt het dat ontoegankelijk voor iemand. De een kan er een machtig mooi stuk in zien (zoals jij vind dat die twee woordjes ultieme mooiigheid geven) leuk gezegd overigens ![]() Ik zal nog's nadenken over dat gedeelte! Wie weet maak ik er ook nog 's een gedichtje van , bij wijze van uitprobeersel. (leuk yoh, knutselen met woorden en rijmsels ![]() Bye! Snowy
||
Citaat:
das leuk. Goede onderbouwing helpt de dichter om verder te komen met zijn/haar gevoel van eigenwaarde of talenten. (hehe)
||
Citaat:
Sja....oke! wat jij wilt! Het is wel leuk (zeker voor sublime) wanneer er fatsoenlijk commentaar komt. Maar als je het zo wilt doen; ook oke hoor. ik zit er niet mee.
|
![]() |
De dichtster probeert iets over te brengen. Als ik voel dat er inderdaad iets over komt en dat ik dat wel wat vind hebben, dan is ze daar blijkbaar in geslaagd. Wat zou ik dan nog meer willen geven dan een compliment? Ze weet zelf toch wel wat ze erin gestopt heeft, dus moet ik haar dan uit gaan leggen hoe het haar is gelukt? Ik hoop van niet. Moet ik laten zien hoe goed ik het gedicht begrijp om mijn compliment gewicht mee te geven? Dat denk ik ook niet. Heeft ze morele steun nodig? Tja, daar ben ik niet echt voor hier.
![]() Laatst gewijzigd op 04-04-2004 om 18:12. |
![]() |
|
ik moet zeggen dat ellenlange analyses van mij ook niet altijd hoeven
![]() @dreamerfly: over de perspectieven; ik zie het zelf meer als een dialoog die de ik persoon met zichzelf voert.. als wanneer je iemand die niet helemaal 100 is met zichzelf hoort praten, zeg maar... ![]() inhoudelijk; ik ben het niet met je eens dat het onsamenhangend is.. maar ik kan ook niet goed uitleggen wat ik bedoel en weet ook niet of ik dat wil, eigenlijk, want zoals je zegt, iedereen heeft al snel zijn eigen interpretatie... ik zal er later nog even naar kijken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Na lange tijd weggeweest zag ik je naam staan,
moest toch even kijken hoor.. En het is zeker de moeite! Ik vind je taalgebruik prachtig, het leest lekker, en zoveel herkenning ![]() Vooral dit stuk vind ik mooi geschreven: "hij zag het ook hij voelde hij ving me op terwijl ik vallen bleef loop met mij bewandel mij zoals iemand nooit nog deed zei hij" ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|