Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2002, 23:05
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
ik heb pas 4 dagen met een ontzettende lieve jongen, we zijn echt zwaar verliefd op elkaar....zien niks anders meer dan elkaar. Zijn zovaak bij elkaar geweset tot nu toe als het maar kon. We gingen naar het strand, uit, bij elkaar zijn en ja achterin de auto lekker kussen en....

we hebben dus géén seks gehad hoewel....
we hadden onze kleren aan maar we lagen wel helemaal op elkaar en maakte van die bewegingen. Vervolgens kwam hij klaar. We waren beide ontzettend opgewonden en als we samen zijn voelen we ook echt gewoon constant zon aantrekkingskracht. we kijken elkaar en worden al gek van verlangen.

Nu is het dus niet zo dat we alleen daarom met elkaar hebben. De hele dag hebben we ook humor, liggen steeds dubbel, denken over tot nu alles hetzelfde, kunnen goed praten ook serieus, we zijn lief voor elkaar, we houden van dezelfde dingen en hebben ontzettend veel gemeen.

Ik dacht laatst 'jeetje ik hou nu al van hem' maar vond het raar om dat tegen hem te zeggen. en wat denk je? hij komt er zelf mee.....

maar goed to the point wat ik me afvraag, zijn wij te snel voor 4 dagen verkering? vooral dat wat we dan achterin de auto doen. We schamen ons niet, voelen ons helemala op ons gemak, we voelen ons gewoon verbonden, maar ik dacht. Is dit niet wat te snel allemaal al naar 4 dagen pas?

Daarentegen hebben wij het er wel over maar we vinden het zelf niet erg, en we hebben het gevoel dat wij elkaar al veel en veel langer kennen dan 4 lullig daagjes......Natuurlijk doet het er toe hoe ik mij zelf erover voel maar ik wil graag jullie mening.

wat vind je hier zelf nou van?
Oud 28-04-2002, 23:11
Chimera
Chimera is offline
Och. Ik ben met m'n vriendin all-the-way gegaan na 5 dagen. Als jullie beiden je er goed bij voelen: Go for it.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 08:56
ZHAzha
ZHAzha is offline
ajoh.. boeien! toch???

er ligt geen regel aan...

...na 1 maand moet je het doen??...

ik zou het gewoon doe als je daar zin in hebt
Oud 29-04-2002, 09:45
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:
Geweldig
Oud 29-04-2002, 10:05
Sylver
Sylver is offline
het klinkt eigenlijk best romantisch
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 10:17
Thutshui
Thutshui is offline
Ik herken ergens wel wat, alleen dan op een iets langere termijn, niet binnen 4 dagen zeg maar, bij mij speelt et allemaal een maand, in mijn ogen ook helemaal niet lang...

Maar wel in korte tijd al die gevoelens en die dingen gemeen hebben als humor en goed kunnen praten etc. dat herken ik heel erg, en die vraag van het houden van...Dat vinnik zelf echter wel wat voorbarig...
Oud 29-04-2002, 15:44
lake bodom
lake bodom is offline
waarom niet, als je je er goed bij voelt
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 16:04
Tom
Tom is offline
Ik vind het wel erg snel ja, zorg in ieder geval wel dat je je eigen leventje blijft houden..... anders kom je daar pas achter hoeveel je met hem deed als het uitgaat (en dat zal vast wel gebeuren als je jong bent, hoe leuk ie ook is). Voor de rest: geniet ervan, veel leuke dingen doen maarja niet je eigen leventje/vriendinnen verwaarlozen...
Oud 29-04-2002, 16:05
Verwijderd
Nee, dat is niet te vroeg hoor. Je moet alles doen wat je wil. Als je dit dus wilt doe je het lekker en het klinkt inderdaad heel romantisch. Als je het wil en je er niet ongemakkelijk bij voelt is er niets aan de hand.
Trouwens, die jongen is dus écht niet klaargekomen, anders is ie erg knap.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 16:13
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
Evergreen schreef:

waarom kan dat niet dan?
en waarvoor zou die t anders doen, als je er niks bij voelt
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 16:17
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Evergreen schreef:
Nou k ben inderdaad ook wel benieuwd waarom dat niet zou kunnen
Oud 29-04-2002, 17:00
cerys
cerys is offline
er zijn toch geen regels voor? als je je er goed bij voelt.. ik was er na 4 maanden nog no way klaar voor, maar ja, dat ben ik..
Oud 29-04-2002, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef:

Nou k ben inderdaad ook wel benieuwd waarom dat niet zou kunnen
Mjah ik weet niet hoor, nu wordt het wat persoonlijk, maar ik kan me niet voorstellen hoe je met je kleren aan (dus broek, ondergoed ook) dusdanig gestimileerd kan worden, dat je klaar komt. Dat gaat bij mij in ieder geval écht niet lukken, ookal zou ik het willen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 17:13
DJken
DJken is offline
Hm, kvind dit wel allemaal wel lief en mooi... ma kzou wel een beetje oppassen........

Sommige jongens zijn niet zoals ze zich voordoen.... als hij al zoiets deed is hij denkik meer uit op sex... alé ja

mijn mening

Zoniet veel succes

bye
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Evergreen schreef:

Mjah ik weet niet hoor, nu wordt het wat persoonlijk, maar ik kan me niet voorstellen hoe je met je kleren aan (dus broek, ondergoed ook) dusdanig gestimileerd kan worden, dat je klaar komt. Dat gaat bij mij in ieder geval écht niet lukken, ookal zou ik het willen
met alleen boxer aan kan het iig wel..

en verderz.....jah de 1 komt toch gewoon sneller klaar dan de ander.....

okee nu hou ik m'n mond want ik weet er echt nix van..
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 17:37
Piccola
Piccola is offline
Het klinkt allemaal wel mooi zeg!
Maar ik ben het met de rest eens... Het is niet te snel, als jullie er klaar voor zijn en het voelt goed, dan moet je er gewoon voor gaan! Er zit geen tijd aan verbonden, de tijd is juist wanneer jij vindt dat de tijd juist is. Snap?!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

met alleen boxer aan kan het iig wel..

en verderz.....jah de 1 komt toch gewoon sneller klaar dan de ander.....

okee nu hou ik m'n mond want ik weet er echt nix van..
hehe
ja met een boxer kan ik het ook wel, maar ik weet niet... een broek? Tenzij het een hele dunne moet zijn ofzo, maar broekenstof is nogal stug enzo. Het lijkt me niet prettig en ik zou het niet kunnen door op iemand te liggen met kleren aan en dan bewegingen te maken. Dat zou ik zelfs niet kunnen als ik naakt op iemand lig denk ik (tenzij je 't dan echt doet, of ze mij stimuleert).

Maar goed, jullie weten nu genoeg
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 19:23
Verwijderd
Citaat:
HelpMePlease schreef:
ik heb pas 4 dagen met een ontzettende lieve jongen, we zijn echt zwaar verliefd op elkaar....zien niks anders meer dan elkaar. Zijn zovaak bij elkaar geweset tot nu toe als het maar kon. We gingen naar het strand, uit, bij elkaar zijn en ja achterin de auto lekker kussen en....

we hebben dus géén seks gehad hoewel....
we hadden onze kleren aan maar we lagen wel helemaal op elkaar en maakte van die bewegingen. Vervolgens kwam hij klaar. We waren beide ontzettend opgewonden en als we samen zijn voelen we ook echt gewoon constant zon aantrekkingskracht. we kijken elkaar en worden al gek van verlangen.

Nu is het dus niet zo dat we alleen daarom met elkaar hebben. De hele dag hebben we ook humor, liggen steeds dubbel, denken over tot nu alles hetzelfde, kunnen goed praten ook serieus, we zijn lief voor elkaar, we houden van dezelfde dingen en hebben ontzettend veel gemeen.

Ik dacht laatst 'jeetje ik hou nu al van hem' maar vond het raar om dat tegen hem te zeggen. en wat denk je? hij komt er zelf mee.....

maar goed to the point wat ik me afvraag, zijn wij te snel voor 4 dagen verkering? vooral dat wat we dan achterin de auto doen. We schamen ons niet, voelen ons helemala op ons gemak, we voelen ons gewoon verbonden, maar ik dacht. Is dit niet wat te snel allemaal al naar 4 dagen pas?

Daarentegen hebben wij het er wel over maar we vinden het zelf niet erg, en we hebben het gevoel dat wij elkaar al veel en veel langer kennen dan 4 lullig daagjes......Natuurlijk doet het er toe hoe ik mij zelf erover voel maar ik wil graag jullie mening.

<

Helemaal top toch? Jullie kunnen lachen, praten, vozen en het voelt allemaal goed.. Vraag je nix af of het niet te snel is, het is goed zo.. maakt niet uit of jullie nu 4 dagen of een jaar bij elkaar zijn.. wat goed voelt = goed lijkt mij
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Evergreen schreef:

Heb je de film Ik Ook van Jou gezien? Gebeurd daarin owk hoor.. LoL
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Heb je de film Ik Ook van Jou gezien? Gebeurd daarin owk hoor.. LoL
Nee, maarre dat truccie moet ik dat toch maar eens leren
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 21:10
stout!
stout! is offline
Het is nooit te vroeg of te laat, als het voor jou goed voelt.
Trek je niets aan van hoe je denkt dat het hoort.
Het hoort goed te voelen, en dat is het enige waar jij je zorgen over moet maken. Jij bent de enige die kan bepalen wat voor jou te vroeg is, dus eigenlijk maken al onze antwoorden helemaal niets uit. Ik vind t in ieder geval geweldig voor je dat je zo iemand gevonden hebt. Geniet ervan!
Oud 29-04-2002, 22:08
Verwijderd
je moet natuurlijk wel doen wat je zelf wil enzo
maarr
het is wel supersnel na 4 dagen als je al zooo gebonden bent, denk dat je meer moet oppassen voor je eigen vrijeheid, ik bedoel of het nou al doet samen of niet is misschien nog niet eens het belangrijkste, maar
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 16:29
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
zolang je je zelf er maar goed bij voelt is het niet erg
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 19:27
Dotcom
Dotcom is offline
Het kan prima zo hoor! Geniet er van zo lang je kan!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 20:56
Black_Blasphemy
Black_Blasphemy is offline
Bij mij was ut 1 dag..

Als je zin hebt dan doe je t toch gewoon, waarom niej?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2002, 22:17
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
schijt aan tijd.
Oud 01-05-2002, 13:06
Heathenpride
Heathenpride is offline
Citaat:
Black_Blasphemy schreef:
Bij mij was ut 1 dag..

Als je zin hebt dan doe je t toch gewoon, waarom niej?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 13:08
Ilona1
Ilona1 is offline
Ik heb precies hetzelfde, alleen is het bij nu bijna 2 weken. Waarom wachten als het zo goed voelt? Ik herken mezelf precies in jouw verhaal. Geweldig toch?? Ik heb ook al het gevoel dat ik van hem hou.
Oud 01-05-2002, 17:09
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Volgens mij zit het wel goed bij jullie (zoals ik het nu opvat) dus doe lekker waar jullie allebei op dat moment zin in hebben!

Veel plezier!!
Oud 01-05-2002, 18:56
Verwijderd
Als je je er goed bij voelt, waarom niet? Ikzelf zou het na 4 dagen nog niet doen, want ik zou wel willen weten of het echt om mij gaat en niet om de sex. Bij mij duurde het 4 weken

Maargoed, als het voor jullie beiden goed aanvoelde, is er toch niets mis?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 00:05
Verwijderd
Ik dacht dat jij wat met die meer-dan-dertig-jaar-oudere man had?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 23:41
MissLopez
MissLopez is offline
hier ben ik: helpmeplease. Vandaag heb ik me aangemeld met misslopez omdat me computer heel lang stuk is. hij is vandaag pas gemaakt.

On topic:

Edwin, zo heet hij en ik hebben vandaag dus alwee (ja zolang al) 2 weken en 1 dag! wow maar oke. we hebben elkaar weer gezien en goed gepraat.

Ik snap iets niet, iemand zeg dat hij NIet klaar kan komen op deze manier. nou gister gebeurde het anders 2 keer weer. dit is toch niet gespeeld waarom zou hij dat dan doen? En hij is wel heel erg opgewonden dus....lijkt me moeilijk om dat zo te spelen
maar oke, het gaat heel goed en is echt geen pure seks ofzo. Alleen maken sommige reacties van hier me wel onzeker. Natuurlijk zijn alle reacties en meningen welkom alleen tja...

zou hij t alleen om sesk doen denk ik soms...
doet hij dit nou omdat ik 17 ben en mij als makkelijk ziet...
hij zegt wel dat hij mij echt heel lief vind en nu al van me houd en veel om me geeft...
hij is ook heel lief voor me, hij vraagt heel veel over me gedragsstoornis en hij zegt dat hij t niet erg vind

aan de andere kant denk ik soms, ook uit pure onzekerheid dat hij dit doet omdat hij mij zo mijn vertrouwen probeert te winnen.
Is dit nou lullig dat ik zo wantrouwend ben of juist terrecht. Kijk was al zo naar 4 dagen. Normaal gaan dingen niet zo snel. Ja seks wel, maar dat is het niet bij ons alleen. We voelen ons zo lekker bij elkaar. Alsof wij elkaar al jaaaaren kennen, alles verloopt zo natuurlijk

maar toch, vanavond ben ik weer bij hem geweest, het is zo fantastisch, maar dan kom ik thuis en dan denk ik weer.

meent hij dit allemaal? geeft hij echt om me of speelt hij het om zo mijn vertrouwen te winnen? maar waarvoor zou dat vertrouwen dan goed zijn als hij mij toch maar voor even wilt.......

mensen ik weet t even niet meer, ben weer heel onzeker...

ik sta onder de naam misslopez maar toch roep ik om hulp met mijn andere naam: HELPMEPLEASE!!!!!!!!!!!
Reageren

Regels voor berichten