Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en verderz.....jah de 1 komt toch gewoon sneller klaar dan de ander..... okee nu hou ik m'n mond want ik weet er echt nix van.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja met een boxer kan ik het ook wel, maar ik weet niet... een broek? Tenzij het een hele dunne moet zijn ofzo, maar broekenstof is nogal stug enzo. Het lijkt me niet prettig en ik zou het niet kunnen door op iemand te liggen met kleren aan en dan bewegingen te maken. Dat zou ik zelfs niet kunnen als ik naakt op iemand lig denk ik (tenzij je 't dan echt doet, of ze mij stimuleert). Maar goed, jullie weten nu genoeg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Helemaal top toch? Jullie kunnen lachen, praten, vozen en het voelt allemaal goed.. Vraag je nix af of het niet te snel is, het is goed zo.. maakt niet uit of jullie nu 4 dagen of een jaar bij elkaar zijn.. wat goed voelt = goed lijkt mij |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het is nooit te vroeg of te laat, als het voor jou goed voelt.
Trek je niets aan van hoe je denkt dat het hoort. Het hoort goed te voelen, en dat is het enige waar jij je zorgen over moet maken. Jij bent de enige die kan bepalen wat voor jou te vroeg is, dus eigenlijk maken al onze antwoorden helemaal niets uit. Ik vind t in ieder geval geweldig voor je dat je zo iemand gevonden hebt. Geniet ervan!
|
![]() |
hier ben ik: helpmeplease. Vandaag heb ik me aangemeld met misslopez omdat me computer heel lang stuk is. hij is vandaag pas gemaakt.
On topic: Edwin, zo heet hij en ik hebben vandaag dus alwee (ja zolang al) 2 weken en 1 dag! wow ![]() Ik snap iets niet, iemand zeg dat hij NIet klaar kan komen op deze manier. nou gister gebeurde het anders 2 keer weer. dit is toch niet gespeeld waarom zou hij dat dan doen? En hij is wel heel erg opgewonden dus....lijkt me moeilijk om dat zo te spelen maar oke, het gaat heel goed en is echt geen pure seks ofzo. Alleen maken sommige reacties van hier me wel onzeker. Natuurlijk zijn alle reacties en meningen welkom alleen tja... zou hij t alleen om sesk doen denk ik soms... doet hij dit nou omdat ik 17 ben en mij als makkelijk ziet... hij zegt wel dat hij mij echt heel lief vind en nu al van me houd en veel om me geeft... hij is ook heel lief voor me, hij vraagt heel veel over me gedragsstoornis en hij zegt dat hij t niet erg vind aan de andere kant denk ik soms, ook uit pure onzekerheid dat hij dit doet omdat hij mij zo mijn vertrouwen probeert te winnen. Is dit nou lullig dat ik zo wantrouwend ben of juist terrecht. Kijk was al zo naar 4 dagen. Normaal gaan dingen niet zo snel. Ja seks wel, maar dat is het niet bij ons alleen. We voelen ons zo lekker bij elkaar. Alsof wij elkaar al jaaaaren kennen, alles verloopt zo natuurlijk maar toch, vanavond ben ik weer bij hem geweest, het is zo fantastisch, maar dan kom ik thuis en dan denk ik weer. meent hij dit allemaal? geeft hij echt om me of speelt hij het om zo mijn vertrouwen te winnen? maar waarvoor zou dat vertrouwen dan goed zijn als hij mij toch maar voor even wilt....... mensen ik weet t even niet meer, ben weer heel onzeker... ik sta onder de naam misslopez maar toch roep ik om hulp met mijn andere naam: HELPMEPLEASE!!!!!!!!!!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
TIJD voor een WEDSTRIJD-poll Porcelain | 123 | 25-10-2007 22:44 | |
Werk, Geld & Recht |
de makkelijkste manier om snel geld te verdienen. derbipower | 4 | 02-09-2006 17:04 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld verdienen!!!! VEEL GELD in 4 - 6 WEKEN $$$$$ yosji | 1 | 14-05-2005 11:37 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[NED] spreekbeurt kitkat | 4 | 27-03-2005 17:53 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |