Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar vanwege mijn (verpeste) eigen risico is dat niet meer mogelijk eef ![]() Enne Dennis had ook al gezegd omdat ik zovaak afwezig was het 'vertrouwen'in mij, ook bij mijn aankomende mentor geschaad is. Dus ik ben bang dat ik weer zo'n afgang ga krijgen als bij die herman karel, of karel hermans. Hij had me vol hoop uitgenodigd op een gesprek, loopt ie me in dat gesprek helemaal af te katten en komt ie uitleggen hoe ik in elkaar zit (en dan bedoel ik geen positieve dingen). En dat allemaal terwijl hij mij niet eens kent. Bij Suuz ligt het allemaal net iets anders, dan bij mij, denk ik ![]() ![]() Ik had laatst nog een afspraak bij mijn dokter (om andere redenen), op 13 mei. Die dag had ik al meerdere hyperventilatie'aanvallen' gehad en onderweg naar de dokter dus ook. Dus ik vroeg haar wat het was (wist toen nog niet wat het was ![]()
||
Citaat:
(Ja, het blijven zitten op school komt door een heel ander verhaal en die had ik dus al verteld aan mijn mentoren en afdelingscoordinator(tot mijn grote spijt, want ik had niet het gevoel dat ze me begrepen), nu is alles opgelost wat betreft dat probleem. Dus d8 ik dat alles opgelost met het ene probleem, komt het andere probleem erachter aan gerold; ik moest blijven zitten & een niveau lager! En dat is gewoon een hele lage en gemene streek van school, want ze weten hoe moeilijk ik het had. Het liefst wil ik van die verotte school af, maar dat mag nie ![]()
Laatst gewijzigd op 17-06-2004 om 07:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hebben je ouders of je moeder ook al op school met iemand gepraat...? Soms nemen ze volwassenen wel serieus (raar, maar vaak wel waar, helaas). Waarom en blijven zitten en een niveau lager btw? Ik weet niet wat je cijfers zijn, maar met slechte cijfers de examenklas in (ik neem aan dat je daar naar toe gaat, ivm dat 4TL) is ook niet echt heel erg praktisch. Maar stoppen met school is dat net zo min... |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Nu moet ik dus blijven zitten, dat betekent dus klas 3, en een niveau lager, dat betekent dus TL. Ik ken mijzelf heel goed en ken mijn capaciteiten, ik weet dus dat ik 4 HAVO volgend jaar aan zou kunnen, dat weet ik 100% zeker. Daar had ik ook een kans voor gekregen, alles wat iedereen in 12 weken heeft gedaan, mocht ik in 4 weken inhalen & ik wist dat dat mij zou lukken. Nou in de 2de inhaalweek zegt mijn Kennis der Natuur docent en tevens ook afdelingscoordinator dat ik mijn kans heb verpest ![]() Nou, toen heeft hij een mailtje naar mijn vader gestuurd en gezegd dat hij het wel genoeg vond en hij ergens een grens moest zetten, want ik had weer eens niet bij hem een toets gemaakt ![]() Anyway, ik denk persoonlijk wel dat ik 4 TL wel aan zou kunnen, ook al had ik Maatschappijleer en CKV niet in mijn vakkenpakket, maar dat zou ik best kunnen inhalen door een zomertaak. Alleen nu is het probleem dat ik te ver achterloop, omdat ik sinds maart na die 2de inhaalweek niks meer heb gedaan. Omdat het toch allemaal tevergeefs was. En ik moet een niveau lager en blijven zitten vanwege mijn eigen risico van vorig jaar. Als iemand eigen risico heeft mag hij/zij niet blijven zitten op hetzelfde niveau en in dezelfde klas.
Laatst gewijzigd op 17-06-2004 om 07:53. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anyway, ik heb nu echt nergens zin meer in wat betreft school. Ik zie de toekomst wel helder in hoor ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mij is altijd verteld dat instromen in een examenklas niet kan. Een meisje dat bij mij in 3 mavo zat kwam uit 3 havo (na twee keer 2 vwo te hebben gedaan), maar moest dus weer de derde doen, omdat ze niet meteen naar de examenklas kon en mocht. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
verhuizen naar belgië kevin212 | 0 | 30-01-2011 16:51 | |
Verhalen & Gedichten |
op zoek naar gevoel Sleepingsun | 6 | 21-05-2005 21:51 | |
ARTistiek |
b-tje lang sorry... (stukje tekst naar aanleiding van American History X) Saartje_Pluis | 3 | 10-05-2002 19:20 | |
Psychologie |
Een naar gevoel #lamelodiadelmare# | 5 | 09-03-2002 01:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
raar gevoel opeens na roken tiktoktak | 14 | 21-11-2001 20:06 | |
Verhalen & Gedichten |
ik wil weer voelen... Dragon's Mistress | 1 | 21-09-2001 14:28 |