Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2004, 18:45
moi, linda
moi, linda is offline
he mensen

als ik gesport heb heb ik vaak last van de spier van mijn voet. das best wel kut eigenlijk. ik ken er dan amper op lope.
vadaag had k er weer last van. ik had zo van die pijnscheuten. das niet bepaald prettig
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 19:13
Roos
Roos is offline
Welke spier in je voet? Er zitten er nogal veel Kun je aangeven waar -ie zit? Heb je het in allebei de voeten?

Is het een spierpijn, en bedoel je de spier onderaan je voet > dan is het een goed idee om vooraf, tussendoor en achteraf je voet even te flexen. Pak je voorvoet beet en flex hem naar je knie toe.
Dit kun je ook staand doen, door met 1 voet op tenen te staan, en dan zo te strekken.
Misschien helpt het..

Als je niet het idee hebt dat het spierpijn is, dan weet ik het niet: dan kan de pijn heel veel oorzaken hebben. Ook bv. in een gewricht, of een pees
Oud 28-03-2004, 19:22
Fade of Light
Fade of Light is offline
welke sport? Skeeleren?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 18:20
moi, linda
moi, linda is offline
het is de spier onderaan in mijn voet
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 19:01
pure_evil
pure_evil is offline
als het kramp is kan "je tenen naar je neus halen" wel eens helpen
Oud 05-04-2004, 08:48
Bhasj
Bhasj is offline
Veel op blote voeten lopen is (meestal) een goed idee als je last hebt van je voeten/benen/rug. Zo stimuleer je de gevoelszenuwen in je voetzool, die zich dan beter zullen ontwikkelen. Doordat je beter voelt waar je op staat e.d. zul je een gezondere houding aannemen, en zullen je voetspieren sterker en flexibeler worden.
Oud 05-04-2004, 12:17
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
moi, linda schreef op 30-03-2004 @ 19:20 :
het is de spier onderaan in mijn voet
Ik heb weleens na aan het einde van een dag dat de onderkant van mijn voet trekt (geen kramp naar meer trekken als ik hem beweeg). Ik dacht dat dat kwam doordat je dan te weinig gedronken had.

Verder zou ik eens naar je schoenen kijken, van slechte schoenen (slechte schoenen in de zin van niet geschikt voor jou voeten) kan je ook pijn in voet krijgen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 19:45
Zozo
Zozo is offline
Citaat:
moi, linda schreef op 28-03-2004 @ 19:45 :
he mensen

als ik gesport heb heb ik vaak last van de spier van mijn voet. das best wel kut eigenlijk. ik ken er dan amper op lope.
vadaag had k er weer last van. ik had zo van die pijnscheuten. das niet bepaald prettig
Ja, dit heb ik ook.

De spier die van je tenen naar je hak loopt (alleen bij rechts trouwens). Echt zwaar irritant. Ik ga dan altijd op de zijkant van m'n voet lopen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten