![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik was 3 jaar kaal. Had 2 haren op m'n hoofd en ook geen wenkbrauwen meer. Nu is alles nog niet terug, het is al 7 jaar aan de gang en ik moet elke week 3-4 uur reizen naar een ziekenhuis een eind hier vandaan voor een speciale behandeling. En het overkomt jaarlijks tienduizenden. Ik ken ook een meisje van 16 die het heeft gehad, bij haar is het nu eindelijk weer terug. Ofwel, zeg niets over dingen waar je niets van weet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En, zoals ik al zei, het komt behoorlijk veel voor. Maar veel mensen dragen een pruik/haarstukje waardoor je het niet ziet, daarom lijkt het alsof het maar weinig voorkomt. |
![]() |
||
Citaat:
Verder jaag jij je eigen angst over op een ander en dat is voor die andere persoon gewoon niet prettig. Een slecht stukje huid zou ook huidkanker kunnen zijn, maar niet elk stukje slechte huid moet gelijk kanker zijn. het is maar hoe zwart/wit je t zelf bekijkt, maar ik kijk liever grijs. Ik heb ook een tijd gehad dat er heel veel haar uit viel, nu trouwens ook weer, maar bij mij komt dat gewoon heel erg door de stress. En dan kan ik mezelf wel weer volproppen met medicatie of zo, maar over een paar weekjes is het gewoon weer weg. Verder is mijn haar erg gezond en heeft een natuurlijke glans. Jij zei dat je haar ook afbrak, misschien moet je het dan ook wat vorozichtiger kammen/borstelen als je dat al niet deed. verder heb je van die haarmaskers die brekend haar tegen gaan en herstellen. Die zijn gewoon bij de drogist te koop ![]()
||
Citaat:
En dan nog eigenlijk? Keelkanker komt ook verschrikkelijk veel voor bij rokers, maar die mensen angst aanjagen zal hen daar niet vanaf brengen of hen naar de dokter leiden, geloof me maar. Heeft de dokter je dan geholpen? Helpt het dan als je er vroeg bij bent? Ik zeg niet dat het leuk is wat je meegemaakt hebt of moet meemaken, verre van. Ik vind het gewoon nutteloos mensen angsten aan te jagen, indien er geen baat bij is voor hen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Shampoo Maanmeisje | 68 | 26-06-2011 21:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wat hebben mensen nu aan de zin van het leven? nova7 | 243 | 19-06-2005 18:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jezus Sleeping Liar | 116 | 11-04-2005 21:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
haarproblemen (golvend haar) sweet_forumgirl | 3 | 31-08-2004 19:22 | |
Lifestyle |
Gala-topic anansi_de_spin | 101 | 19-12-2002 16:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wel of niet goed voor je haar? FlyingPinguin | 15 | 02-09-2002 20:21 |