Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2011, 20:10
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Met wat voor shampoo was jij je haren? Bevalt het huismerk van de kruidvat prima of komt je haar alleen in aanraking met de 'beste' en duurste producten?

Gebruik je je shampoo ook meteen om je lichaam te wassen of heb gebruik je een aparte douchegel? Wel of geen conditioner, vertel!
Oud 23-03-2011, 20:53
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik wissel het een beetje af omdat ik nog niet echt een fijne shampoo gevonden heb. Ik vind de Laagjes accent shampoo van Andrelon fijn maar omdat ik heel droog haar heb wilde ik een shampoo voor droog haar proberen, die van Nivea heb ik een tijdje gebruikt maar vond ik niet heel fijn, spoelde lastig uit. Nu heb ik de care en repair van andrelon en die bevalt op zich wel goed. Ik probeer altijd eerst de relatief goedkope dingen voor ik duurdere koop maar van echt goedkope shampoo (huismerk) gaat m'n haar vaak heel erg pluizen of m'n hoofdhuid jeuken hoewel ik een hele tijd een hele fijne shampoo van de Dirx drogist gehad heb maar die is er nu niet meer geloof ik. Ik gebruik m'n shampoo niet om m'n lichaam mee te wassen omdat ik een hele droge huid heb, daar gebruik ik dus een aparte douchegel voor en ook dat wisselt. Het Etos huismerk bevalt over het algemeen goed. Conditioner doe ik niet aan, heb ik het geduld niet voor en m'n haar klit ook niet en glanst al genoeg dus zie geen toegevoegde waarde.
Oud 23-03-2011, 21:29
Guinie
Guinie is offline
Ik gebruik shampoo voor vet haar, en conditioner. Welke verschilt, als de fles op is koop ik 'n andere, maakt allemaal niet zo uit. Aparte douchegel, vind het beetje vreemd om met shampoo meteen de rest van je lijf te wassen..
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 23:40
AzN
AzN is offline
Als m'n haarverzorgingsproducten opraken, koop ik nooit weer hetzelfde spul . Ik neem wel altijd A-merkproducten, meestal herstellende producten ('droog en beschadigd haar') of die voor extra volume ('fijn en futloos haar') en altijd 'n aparte douchegel/-crème. Momenteel gebruik ik de shampoo en de conditioner van Wella Pro Series (Repair). Die hebben trouwens echt 'n lekkere geur, vooral die conditioner <3.
Oud 24-03-2011, 05:55
Verwijderd
Head and shoulders anti-roos shampoo voor geverfd haar, en pantene conditioner
die van head and shoulders, weet iemand btw waar die nog te krijgen is??
Want ik had een tijdje terug een hele vooraad gekocht maar daar ben ik nu dus bijna doorheen en ik zie m eigenlijk nergens meer....

Laatst gewijzigd op 24-03-2011 om 07:34.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 06:46
Volk
Volk is offline
Het verschilt. Volgens mij heb ik op dit moment die syoss en ik ben er wel tevreden mee. Ik gebruik shampoo om mijn haar te wassen, conditioner zodat het niet droog is en douchespul om mee te douchen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 07:22
dnalor
dnalor is offline
Echt weer zo'n meiden topic..
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 08:53
Verwijderd
Soms ga ik er voor naar een drogist en koop ik iets dat goed klinkt, andere keren koop ik gewoon in de supermarkt iets dat in de aanbieding is ofzo. Nu heb ik Elvive repair-iets, prima
Oh, en ik was m'n lichaam niet met shampoo, maar altijd met Sanex, dat is gewoon unisex douchegel zonder rare geurtjes en dingen, prima Ik wissel wel vaak een beetje tussen de soorten Sanex, dus dan weer de standaard versie, dan weer eentje voor de gevoelige huid, dan weer een of andere doorzichtige variant. Allemaal prima
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 09:05
dnalor
dnalor is offline
Als de haren maar schoon worden he..
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 09:19
JustADreamer
JustADreamer is offline
Eigenlijk was ik m'n haar alleen met Herbal Essences, kom regelmatig bij de Kruidvat, en neem dan een zooi van die shampoo en conditioner mee als ze in de aanbieding zijn. Ik gebruik wel allerlei verschillende varianten, maar combineer altijd de bijpassende conditioner. Het ruikt superlekker, maakt m'n haar superzacht en ik vind die verpakkingen leuk (tekstjes op achterkant). Eens in de twee weken ofzo gooi ik er nog even een haarmaskertje tegenaan, heb die van Syoss die na 1 minuut uitgespoeld kan worden, maar ook een van Kruidvat huismerk die wel 20 minuten moet blijven zitten, maar dan maak ik in de tussentijd gewoon de badkamer schoon en spoel het daarna weer uit

Voor m'n lichaam wissel ik nogal eens af en dat maakt me ook niet heel veel uit, nu iets met kokosolie er in, volgende keer weer die Palmolive naturals of Fa, of melkmeisje. Eigenlijk koop ik hiervan ook weer gewoon een voorraad in bij de Kruidvat, afgewisseld met spul dat ik voor m'n verjaardag krijg.
Oud 24-03-2011, 16:00
Diamera
Diamera is offline
Oh grappig topic! Ik heb heel veel shampoos geprobeerd omdat mijn moeder en ik nooit twee keer dezelfde kochten, niet per se om het te vermijden, maar gewoon om elke keer een nieuwe uit te proberen.

Maar sinds ik deze heb geprobeerd, is het mijn favoriet geworden: hij maakt je haar superzacht, je hebt er weinig van nodig, hij voelt tijdens het wassen al fijn aan, en ruikt ook nog eens lekker! Ik heb er de shampoo en conditioner van; het is Herbal Essences Beautiful Ends: hij is echt geweldig . Ik ga hem zeker opnieuw kopen als hij op is. Ik gebruik ook nog wel eens Nivea, L'Oréal of Syoss shampoos. Maar ik heb niets tegen eigen merk shampoos ofzo, het enige masker dat ik heb is er eentje van Kruidvats Fruity Botanicals.

Ik gebruik altijd conditioner, anders voelt het zo stroef aan. En je hebt er minder klitten door. Als ik tijd heb doe ik een masker, meestal eens in de 2-4 weken. Shampoo gebruik ik niet als douchecrème, ook niet andersom. Ik vind de douchecrèmes van Vogue en Dove heel lekker.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 17:23
Catch
Catch is offline
Ik had een enorme verpakking gekocht van Andrélon want cheap, maar die is na 2 jaar nog niet op en ik was die shampoo beu. Nu heb ik voor 5 euri 2 huge ass flessen Syoss gekocht, ruikt lekker! Ik heb duur haarmasker van de kapper maar die is al half op grr.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 17:36
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Ik gebruikte altijd de rode fles van palmolive, die voor gekleurd haar.

Op dit moment ben ik via buzzer (buzzer.nl) in contact gekomen met SYOSS. Was héél erg sceptisch; dacht dat heel dat heel dat 'net als bij de kapper' gedoe wel mee zou vallen. Gisteren m'n haar ermee gewassen en ik ben om!
Vind het niet zo lekker ruiken maar dat neem ik maar voor lief; van alleen de shampoo krijg ik al een beter effect dan bij m'n normale cremespoeling. Superzacht, glanzend en gewoon mooi vallend haar.

Door blonderen/touperen/fohnen en alle andere dingen die niet goed zijn voor je haar heb ik echt een bos stro op m'n hoofd. Tot nu toe niets gevonden wat echt werkt, maar nu wel dus
Oud 25-03-2011, 20:27
igfy
igfy is offline
Ik wissel een beetje tussen herbal essence voor gekleurd haar en garnier fructis voor gekleurd haar. Ik vind ze beide goed en lekker ruiken, maar het hangt er een beetje van af waar ik ben en wat ze daar verkopen/wat in de aanbieding is. Soms gebruik ik conditioner, maar niet heel erg vaak, omdat mijn haar er snel vet van wordt.

Voor mijn lichaam gebruik ik badschuim. Ik heb meestal iets van 4 tot verschillende geuren en merken in de badkamer staan en op gebruik waar ik op dat moment het meeste zin in heb. De douchegels van therme vind ik erg lekker ruiken, tenminste degenen die ik geprobeerd heb, maar die zijn wel iets van 5 euro per tube, dus die vraag ik vaak als cadeautje of koop ik als beloning voor mezelf als ik iets heel goeds gedaan heb.
Oud 26-03-2011, 10:40
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:
Echt weer zo'n meiden topic..
Mannen hebben toch ook haar!?

Wat ik in mijn omgeving merk is dat veel mannen zo'n reactie hebben. 'Al dat gedoe met shampoo' ..waardoor ze dus wel een shampoo gebruiken die helemaal niet bij hun haar past en ze roos/supervet/superdroog haar hebben.

Ik vind het voor mannen eigenlijk net zo belangrijk dat hun haar fatsoenlijk zit, en mooi uitziet en lekker ruikt.
Oud 26-03-2011, 10:40
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:
Het verschilt. Volgens mij heb ik op dit moment die syoss en ik ben er wel tevreden mee. Ik gebruik shampoo om mijn haar te wassen, conditioner zodat het niet droog is en douchespul om mee te douchen.
Gebruikt je ook de conditioner van SYOSS, hoor daar namelijk heel veel wisselende verhalen over, dus ben benieuwd!
Oud 26-03-2011, 10:52
Verwijderd
Na jaren huismerk kruidvat/etos te hebben gebruikt, gebruik ik sinds een paar dagen elvive nutri gloss (anti roos). Mijn haar is nu al echt zo glad als zijde, dus ik ga voortaan deze shampoo gebruiken denk ik

Laatst gewijzigd op 26-03-2011 om 16:14.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2011, 11:28
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Mannen hebben toch ook haar!?

Wat ik in mijn omgeving merk is dat veel mannen zo'n reactie hebben. 'Al dat gedoe met shampoo' ..waardoor ze dus wel een shampoo gebruiken die helemaal niet bij hun haar past en ze roos/supervet/superdroog haar hebben.

Ik vind het voor mannen eigenlijk net zo belangrijk dat hun haar fatsoenlijk zit, en mooi uitziet en lekker ruikt.
Ja, dat had de mijne dus ook altijd, dus koop ik gewoon zijn shampoo Laatst heeft hij m'n Syoss-haarmasker ontdekt, hem toch maar even verteld dat 1x per week een maskertje in je haar méér als genoeg is... "Ja, maar het voelt zo lekker zacht daarna" Zucht...
Oud 26-03-2011, 13:13
Rivka
Rivka is offline
Ik gebruik altijd de familieshampoo: Neutral. Dus zonder parfum en kleurstof en siliconen, dus het maakt mijn haar niet slap . Conditioner gebruik ik wel omdat ik heel veel en droog/pluizig haar heb. Op dit moment gebruik ik daar Nivea Nutri Cashmere voor, ook prima. Conditioner wissel ik wel altijd af: Herbal Essences, Nivea, Schwartzkopf... van alles.

Douchegel interesseert me niet bijster veel, ik gebruik nu een van Kruidvat huismerk met olijvengeur. Kost maar een euro .
Oud 26-03-2011, 23:09
Volk
Volk is offline
Citaat:
Gebruikt je ook de conditioner van SYOSS, hoor daar namelijk heel veel wisselende verhalen over, dus ben benieuwd!
Ja, die gebruik ik ook. Ik ben er zelf heel tevreden mee. Wat voor verhalen heb je er dan over gehoord?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2011, 13:50
marrel
marrel is offline
Andrelon anti haarbreuk, heeel soms een keer andrelon als m'n haar heel zacht is. Ik weiger iets anders te gebruiken, mijn haar kan er niet tegen.
Oud 27-03-2011, 14:34
Verwijderd
Ik wissel Andrelon Zomerblond af met Herbal Essence perzik, afhankelijk van wat er in de aanbieding is.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2011, 20:59
Verwijderd
Ik wissel af tussen Fructis en John Frieda. Masker is van Guhl.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2011, 21:06
Hakuna
Hakuna is offline
Ik heb jarenlang Head en shoulders en Andrelon gebruikt,maar hiervan kreeg ik toch veel last van jeuk en roos, Sinds een half jaar gebruik ik shampoo op natuurbasis van het merk Zarqua en ondanks de hoge prijs heb ik geen last meer van roos en veel minder last van jeuk.

Trouwens over shampoo gesproken, wie heeft ervaring met deze shampoo, Je haar zou er maar liefst 45 procent sneller van groeien? Klik op de link.

http://www.snelhaar.nl/home.php
Met citaat reageren
Oud 27-03-2011, 21:14
Verwijderd
Ik ben trouwens wel blij, ik heb altijd last gehad van psoriasis of roos of wat t dan ook mag zijn,maar sinds ik mn haar verf is t echt veel minder, hoef ik tenminste niet meer van die dure,stinkende shampoo te gebruiken...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2011, 21:52
Catch
Catch is offline
Citaat:
Ik vind hem wel fijn!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2011, 21:52
Catch
Catch is offline
Citaat:
Ik heb jarenlang Head en shoulders en Andrelon gebruikt,maar hiervan kreeg ik toch veel last van jeuk en roos, Sinds een half jaar gebruik ik shampoo op natuurbasis van het merk Zarqua en ondanks de hoge prijs heb ik geen last meer van roos en veel minder last van jeuk.

[afbeelding]

Trouwens over shampoo gesproken, wie heeft ervaring met deze shampoo, Je haar zou er maar liefst 45 procent sneller van groeien? Klik op de link.

http://www.snelhaar.nl/home.php
Het is volgens mij een fabeltje dat je haar sneller groeit van whatever dan ook. Dat is genetisch bepaald.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2011, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Het is volgens mij een fabeltje dat je haar sneller groeit van whatever dan ook. Dat is genetisch bepaald.
Met een bepaald dieet kun je zorgen voor sterker haar, maar niet een snellere groei inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 00:06
Verwijderd
Kerastase Homme Capital Force Anti-pelliculaire, kost 15 euro maar dan heb je wel wat.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 02:18
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Met een bepaald dieet kun je zorgen voor sterker haar, maar niet een snellere groei inderdaad.
Dat klopt wel, ik gebruik al een half jaar de volgende middelen, en mijn haarstruktuur is hiermee behoorlijk verbeterd.

Mijn dagelijks regime:

Bio MSM van Pharma Nord
Biotine van de Tuinen
Super haar formule van de Tuinen
Vitamime B5 van Davitamon
Biergist tabletten van het Kruidvat
Priorin van Bayer
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 09:20
Sorry.x
Sorry.x is offline
Ik wissel heel erg.
Eerst had ik van die 2-in-1 shampoo van Herbal Essences.
Daarna ben ik Shine van Syoss gaan gebruiken.
En op dit moment heb ik 7 Kruiden van Schwarzkopf.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 10:50
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik gebruik altijd shampoo van Kruidvat of van de Lidl (ik wissel de soorten/geuren af). Ik vind het zonde om veel geld uit te geven aan shampoos die uiteindelijk naar mijn idee toch hetzelfde doen.
Toevallig gebruik ik nu ook een conditioner, maar dat is me vaak te veel werk. Het is eigenlijk wel beter voor mijn haar.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 12:57
Catch
Catch is offline
Citaat:
Dat klopt wel, ik gebruik al een half jaar de volgende middelen, en mijn haarstruktuur is hiermee behoorlijk verbeterd.

Mijn dagelijks regime:

Bio MSM van Pharma Nord
Biotine van de Tuinen
Super haar formule van de Tuinen
Vitamime B5 van Davitamon
Biergist tabletten van het Kruidvat
Priorin van Bayer
Ah maar dat is ook wel een extreme routine
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 14:18
MiBe
MiBe is offline
Bij mij ligt het er een beetje aan wanneer ik het koop. Als het vroeg in de maand is kies ik voor Head&Shoulders, later in de maand neem ik ook genoegen met Kruidvat huismerk. Ik moet ook eerlijk zeggen dat het me niet bijster veel uitmaakt.
Oud 28-03-2011, 14:19
Verwijderd
ik wacht altijd tot de shampoo in de aanbieding is en sla dan meteen wat meer in.
met shampoo lukt dat niet altijd omdat ze de versie die ik gebruik nauwelijks verkopen, maar met mijn haarlak/mousse en deo lukt het prima, die is eigenlijk elke 2 weken ofzo wel ergens in de aanbieding...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 14:22
MiBe
MiBe is offline
Oh shampoo en gel enzo gaat dusdanig lang mee dat ik daarvoor niet ga zitten hamsteren. Ook vind ik het prijsverschil dan niet opwegen tegen hoe het me op mijn studentenkamer in de weg staat.
Oud 28-03-2011, 16:04
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ah maar dat is ook wel een extreme routine
Dat van mij is nog niks, moet je maar eens in de onderschriften kijken van de leden op het haarweb forum, daar zitten de echte Die hards

Dit is het regime van een zekere ''Wesley1982'' die zijn haarproblemen hiermee probeert op te lossen.

REGIME:
topical :
- smorgens nanominox-ms (07-2009)
- s'avonds kirkland (binnenkort terug spectral)
- HW topical 3 in de namiddag, tussenin mijn minox
- flutamide 2% elke 3 dagen 1x
- A&G hairserum (25-04-09) kuurtje gedaan
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine schampoo
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- xango elke morgend (anti-oxydanten)
- kruitvat haar & nagels
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 2x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week 25min met laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 16:50
MiBe
MiBe is offline
Geestelijk gestoord noemen we dat hier
Oud 28-03-2011, 18:28
Verwijderd
@Cornel,
wat zeg je me nu?
Zit er n mannelijke deelnemer van beauty and the beast op t forum??
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 19:45
Catch
Catch is offline
Citaat:
Dat van mij is nog niks, moet je maar eens in de onderschriften kijken van de leden op het haarweb forum, daar zitten de echte Die hards

Dit is het regime van een zekere ''Wesley1982'' die zijn haarproblemen hiermee probeert op te lossen.

REGIME:
topical :
- smorgens nanominox-ms (07-2009)
- s'avonds kirkland (binnenkort terug spectral)
- HW topical 3 in de namiddag, tussenin mijn minox
- flutamide 2% elke 3 dagen 1x
- A&G hairserum (25-04-09) kuurtje gedaan
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine schampoo
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- xango elke morgend (anti-oxydanten)
- kruitvat haar & nagels
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 2x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week 25min met laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair
Is dat om kaalheid tegen te gaan of alleen om het haar beter te verzorgen? Een transplantatie in Istanbul wtf
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 21:01
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Is dat om kaalheid tegen te gaan of alleen om het haar beter te verzorgen? Een transplantatie in Istanbul wtf
Dit is inderdaad om kaalheid en/of haaruitval tegen te gaan. Op het haarweb forum worden hoofdzakelijk haarproblemen zoals kaalheid AGA en allerlij andere haarproblemen besproken. Ik kom daar ook wel eens, niet om over haaruitval oid te posten, maar wel om tips te vinden hoe ik mijn haar beter en vooral langer wil krijgen, en met mijn regime heb ik tot nu toe goede resultaten.

Minder haaruitval (hooguit 20 tot 30 haren per dag, normaal mag een mens 75 tot 100 haren verliezen per dag)
Minder jeuk.
Snellere haargroei maak iedere maand foto's van mijn achterkant om het te vergelijken met een maand eerder en het groeid sneller dan normaal, (ook op mijn lichaam groeit mijn haar sneller, maar daar wordt met tondeuse en bodyshaver iedere 2 wekelijks kaalslag gepleegd)
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 15:58
muchachomalo
muchachomalo is offline
axe shampoo
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 19:06
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:
Ja, die gebruik ik ook. Ik ben er zelf heel tevreden mee. Wat voor verhalen heb je er dan over gehoord?
Dat je haar er juist droog en stug van zou worden zodra je haar is opgedroogd en dat je haar er heel snel vet van wordt.

Zal waarschijnlijk per persoon wel verschillen, maar ik hoorde echt heel veel negatieve dingen erover. Beste manier om dat uit te vinden is het natuurlijk gewoon zelf proberen
Oud 29-03-2011, 20:07
Diamera
Diamera is offline
Over proberen gesproken, gebruikt hier iemand een rootlifter? Ik wil er wel eens een uittesten, dus als iemand een goede weet...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 20:13
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Geloven jullie in de effecten die een shampoo zou hebben?

Zoals verassend volume van Andrelon, geloof je dat je haar dikker wordt door het met deze shampoo te wassen? Wordt je haar dikker door het te wassen met shampoo speciaal voor dun haar, of denk je dat dit allemaal onzin is?

En voor mannen; zou buiten de geur verschil in shampoo tussen mannen en vrouwen zitten?
Oud 29-03-2011, 20:17
Diamera
Diamera is offline
Citaat:

Zoals verassend volume van Andrelon, geloof je dat je haar dikker wordt door het met deze shampoo te wassen? Wordt je haar dikker door het te wassen met shampoo speciaal voor dun haar, of denk je dat dit allemaal onzin is?

En voor mannen; zou buiten de geur verschil in shampoo tussen mannen en vrouwen zitten?
Nou ja ik denk dat de conditie van je haar voor het grootste deel genetisch bepaald is, maar dat je het toch wel een beetje kunt beïnvloeden van buitenaf met de juiste (voedings)stoffen. Dat je haar dikker wordt lijkt me sterk, maar ik geloof wel dat je je haar gezonder en dus misschien steviger kunt krijgen met de juiste producten, dat het er dan wellicht dikker uit kan gaan zien.

Meer verschil dan de geur in mannen en vrouwenshampoo? Ik denk het niet. Wat zou er bijv. anders kunnen zijn dan?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 20:30
Catch
Catch is offline
Citaat:

Ik heb droog haar, dus ik koop geen shampoo voor vet haar. Maar daar is eigenlijk wel alles mee gezegd. Ik geloof niet wat er op de verpakking staat. Pas als het werkt geloof ik het
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 18:17
muchachomalo
muchachomalo is offline
adidas shampoo
of axe shampoo
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 20:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:

Ik geloof niet alles wat erop staat en koop ook wel eens gewoon een shampoo omdat ie lekker ruikt maar niet iets wat totaal niet bij m'n haar past (idd geen shampoo voor vet haar terwijl m'n haar heel droog is). De Andrelon shampoo voor haar in laagjes doet wel iets met m'n haar waardoor het mooier valt. Van sommige shampoo's gaat het ook meer pluizen van dan anderen dus er zit wel verschil in.

Volgens mij is er ook verschil in shampoo voor mannen en vrouwen. Ik heb m'n haar wel eens gewassen met nivea for men maar kreeg er heel raar haar van. Weet niet meer precies wat er mee was maar ik heb lang haar en kreeg de indruk dat die shampoo meer werkte voor kort haar ofzo, dat het er wat steviger van werd. Was geen succes
Oud 11-04-2011, 08:45
Lychee
Lychee is offline
Ik koop altijd van die dure troep
Vaak gebruik ik een tijdje dezelfde en probeer ik daarna wat anders uit.
Volgende die ik ga kopen is die van Gliss Kur, van de reclame, voor gebroken haarpunten.
Ik koop er altijd conditioner bij, dan lijken mijn gespleten haarpunten wat minder erg.
Daarna een of andere volume spray van Guhl, en Care & Repair creme in de haarpunten.

Ik vond zo'n care & repair shampoo van Elvive heel fijn.
De biershampoo van Guhl was wel ok, maar daar werd mijn haar een beetje raar van.
De shampoo's van John Frieda zijn ook fijn (speciaal per haarkleur).

Ik ga nadat ik die van Gliss Kur heb uitgeprobeerd een keer een shampoo bij de kapper halen
Reageren

Regels voor berichten