Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik gebruik altijd de familieshampoo: Neutral. Dus zonder parfum en kleurstof en siliconen, dus het maakt mijn haar niet slap
![]() Douchegel interesseert me niet bijster veel, ik gebruik nu een van Kruidvat huismerk met olijvengeur. Kost maar een euro ![]()
|
Ik heb jarenlang Head en shoulders en Andrelon gebruikt,maar hiervan kreeg ik toch veel last van jeuk en roos, Sinds een half jaar gebruik ik shampoo op natuurbasis van het merk Zarqua en ondanks de hoge prijs heb ik geen last meer van roos en veel minder last van jeuk.
![]() Trouwens over shampoo gesproken, wie heeft ervaring met deze shampoo, Je haar zou er maar liefst 45 procent sneller van groeien? Klik op de link. http://www.snelhaar.nl/home.php |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn dagelijks regime: Bio MSM van Pharma Nord Biotine van de Tuinen Super haar formule van de Tuinen Vitamime B5 van Davitamon Biergist tabletten van het Kruidvat Priorin van Bayer |
![]() |
|
Ik gebruik altijd shampoo van Kruidvat of van de Lidl (ik wissel de soorten/geuren af). Ik vind het zonde om veel geld uit te geven aan shampoos die uiteindelijk naar mijn idee toch hetzelfde doen.
Toevallig gebruik ik nu ook een conditioner, maar dat is me vaak te veel werk. Het is eigenlijk wel beter voor mijn haar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Bij mij ligt het er een beetje aan wanneer ik het koop. Als het vroeg in de maand is kies ik voor Head&Shoulders, later in de maand neem ik ook genoegen met Kruidvat huismerk. Ik moet ook eerlijk zeggen dat het me niet bijster veel uitmaakt.
|
Verwijderd
|
ik wacht altijd tot de shampoo in de aanbieding is en sla dan meteen wat meer in.
met shampoo lukt dat niet altijd omdat ze de versie die ik gebruik nauwelijks verkopen, maar met mijn haarlak/mousse en deo lukt het prima, die is eigenlijk elke 2 weken ofzo wel ergens in de aanbieding... |
![]() |
||
Citaat:
Dit is het regime van een zekere ''Wesley1982'' die zijn haarproblemen hiermee probeert op te lossen. REGIME: topical : - smorgens nanominox-ms (07-2009) - s'avonds kirkland (binnenkort terug spectral) - HW topical 3 in de namiddag, tussenin mijn minox - flutamide 2% elke 3 dagen 1x - A&G hairserum (25-04-09) kuurtje gedaan Schampoo's: - redken scalp relief - alpecin c1 cafeine schampoo Suplementen: - dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08) - xango elke morgend (anti-oxydanten) - kruitvat haar & nagels - kelp & visolie caps - msm 5000mg / biotine / silicium apparaten: - 2x dag 5min elektrische acupunctuur - 3x week 25min met laserhelm 200 diodes 900mw Situatie: - 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08) - stabiel + hergroei - 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen - 2509 FUE prohair (06/07-04-2010) ----------- op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Minder haaruitval (hooguit 20 tot 30 haren per dag, normaal mag een mens 75 tot 100 haren verliezen per dag) Minder jeuk. Snellere haargroei maak iedere maand foto's van mijn achterkant om het te vergelijken met een maand eerder en het groeid sneller dan normaal, (ook op mijn lichaam groeit mijn haar sneller, maar daar wordt met tondeuse en bodyshaver iedere 2 wekelijks kaalslag gepleegd) |
![]() |
||
Citaat:
Zal waarschijnlijk per persoon wel verschillen, maar ik hoorde echt heel veel negatieve dingen erover. Beste manier om dat uit te vinden is het natuurlijk gewoon zelf proberen ![]()
|
Geloven jullie in de effecten die een shampoo zou hebben?
Zoals verassend volume van Andrelon, geloof je dat je haar dikker wordt door het met deze shampoo te wassen? Wordt je haar dikker door het te wassen met shampoo speciaal voor dun haar, of denk je dat dit allemaal onzin is? En voor mannen; zou buiten de geur verschil in shampoo tussen mannen en vrouwen zitten?
||
Citaat:
Meer verschil dan de geur in mannen en vrouwenshampoo? Ik denk het niet. Wat zou er bijv. anders kunnen zijn dan? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij is er ook verschil in shampoo voor mannen en vrouwen. Ik heb m'n haar wel eens gewassen met nivea for men maar kreeg er heel raar haar van. Weet niet meer precies wat er mee was maar ik heb lang haar en kreeg de indruk dat die shampoo meer werkte voor kort haar ofzo, dat het er wat steviger van werd. Was geen succes ![]()
|
Ik koop altijd van die dure troep
![]() Vaak gebruik ik een tijdje dezelfde en probeer ik daarna wat anders uit. Volgende die ik ga kopen is die van Gliss Kur, van de reclame, voor gebroken haarpunten. Ik koop er altijd conditioner bij, dan lijken mijn gespleten haarpunten wat minder erg. Daarna een of andere volume spray van Guhl, en Care & Repair creme in de haarpunten. Ik vond zo'n care & repair shampoo van Elvive heel fijn. De biershampoo van Guhl was wel ok, maar daar werd mijn haar een beetje raar van. De shampoo's van John Frieda zijn ook fijn (speciaal per haarkleur). Ik ga nadat ik die van Gliss Kur heb uitgeprobeerd een keer een shampoo bij de kapper halen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Shampoo Verwijderd | 7 | 21-11-2012 03:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
wel of geen shampoo? Mrasz | 22 | 01-03-2009 18:28 | |
Lichaam & Gezondheid |