Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2012, 13:08
Verwijderd
Ha forum,

Ik zit met een probleempje; ik heb altijd al irritante roos gehad, die door head en shoulders er nooit uit ging, de jeuk bleef nog steeds, en mijn haar werd er best dof van.

Sinds een aantal jaar had ik Elvive anti-roos total repair- per 2 dagen shampoo gebruiken en het roos en de jeuk bleef weg en ik kon zelfs weer gel in mijn haar doen zonder jeuk - maar deze elvive anti-roos wordt sinds kort niet meer gemaakt en verkocht.

Nu zoek ik dus een vervangende anti-roos die ongeveer dezelfde kwaliteit is als die elvive anti-roos... iemand suggesties?

(de shampoo die ik gebruikte was http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=...81&tx=80&ty=88 )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2012, 13:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zou L'oreal een mailtje sturen met je verhaal en vragen of ze een soortgelijk product hebben. Misschien kun je het bestellen en/of verkopen ze het in België/Duitsland nog wel. Als jij tevreden bent met een product van hun, denk ik niet dat ze zeggen 'nou, jammer joh', maar dat ze wel gaan proberen om je als klant te behouden.

Verder heb ik weinig ervaring met anti-roosshampoos. Ik verf mijn haar en wij gebruiken Head n Shoulders alleen als het verfresultaat tegenvalt (zoals je zelf hebt gemerkt is het nogal agressief spul). Ik kan je aanraden naar een drogist te gaan waar echt mensen lopen die je kunnen helpen (bij Kruidvat en Etos heb je meestal per afdeling iemand die er verstand van heeft). Succes!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 16:05
Verwijderd
ahw uit het assortiment die gebruikte ik soms als ik hardnekkige roos had.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 18:43
Verwijderd
Dankje! Inderdaad balen.. Ik zal ze wel mailen, maar het jammere is dat ik over 2 dagen nieuwe shampoo nodig heb omdat ie nu op is ik vraag me alleen af of iemand hier goede ervaringen heeft met een bepaalde anti-roos
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 09:04
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik denk dat je misschien het best op zoek kunt gaan naar een milde, parfumloze shampoo die je hoofdhuid niet verder irriteert. Misschien is de anti-roosvariant van Neutral iets?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 12:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Sanex heeft volgens mij ook anti roos shampoo en die shampoo's zijn iig zacht voor je hoofdhuid, wellicht is dat wat?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 20:15
Verwijderd
oké, ik heb elvive nu gemaild, en als ze voor morgenavond niet reageren kijk ik of ze er een hebben van neutral of sanex
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 03:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zag die vreselijke reclame van Andrelon op tv, heb je die wel eens geprobeerd? Dat is misschien ook nog een optie (ik zou er eerst even aan ruiken ofzo, want ik heb het idee dat het H&S is in een Andrelonfles).
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid wel of geen shampoo?
Mrasz
22 01-03-2009 18:28
Lichaam & Gezondheid Shampoo voor een gevoelige hoofdhuid
Daantje_0705
11 27-06-2006 13:10
Lichaam & Gezondheid Goedkope shampoo voor een 'kapotte' hoofdhuid.
Miracle
18 28-07-2004 22:37
Lichaam & Gezondheid Welke shampoo vind jij het fijnst?
D-sire
54 16-06-2004 20:48
Lichaam & Gezondheid welke shampoo is goed voor je haar
bayirgul
31 28-04-2004 13:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55.